Договір опубліковано 06.06.2024 17:05. Дата останніх змін: 21.01.2025 15:42
Реконструкція системи внутрішнього електропостачання Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),вул. Професора Підвисоцького, 4-А, шляхом встановлення автономних сонячних електростанцій загальною потужністю 100 кВт та стенду on-line моніторингу в лікарні (ДК 021:2015 45454000-4 - Реконструкція) -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2024-05-03-008482-a-c1 | |
| ID | bf95eff63fea4ef59ea6b31f53c0cc93 |
Сума договору
4`937`622.87 Гривня
Закупівля здійснюється: за кошти гранту, що надані відповідно до укладеної Грантової Угоди No 81298281 від 07.08.2023 між GIZ та Комунальним підприємством «Група впровадження проекту з енергоефективності в адміністративних і громадських будівлях м. Києва» з метою реалізації проекту «Підвищення стійкості київських лікарень» у рамках проекту GIZ «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні», міжнародної технічної допомоги, що фінансується Урядом Федеративної Республіки Німеччина через Федеральне Міністерство економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) і Державним секретаріатом з економічних питань Швейцарської Конфедерації (SECO) відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння між Київською міською державною адміністрацією та GIZ від 17.07.2023. Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце: м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4-А. Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації. Строк виконання робіт до 10.07.2024
Реквізити договору
| Сума договору | 4`937`622.87 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума договору без ПДВ | 4`114`685.73 Гривня | |
| Сума оплати за договором | 4`937`622.87 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума оплати за договором без ПДВ | 4`114`685.73 Гривня | |
| Номер договору | 37-Є-БМ-GIZ | |
| Дата підписання | 20.06.2024 | |
| Дата початку дії | 20.06.2024 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2024 |
Опубліковано
06.06.24
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі
Номенклатура договору
| 1) |
Реконструкція системи внутрішнього електропостачання Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),вул. Професора Підвисоцького, 4-А, шляхом встановлення автономних сонячних електростанцій загальною потужністю 100 кВт та стенду on-line моніторингу в лікарні
Класифікація за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота
|
Документи договору/змін
![]() |
Нетипізований документ
Дог. 37-Є-БМ-GIZ від 20.06.2024.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.06.2024 11:57
ID: 64b8c0c06b684ad796ce52110e089066
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.01.2025 15:42
ID: bdb5163040854073a896685c6513103d
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.06.2024 11:58
ID: bdb5163040854073a896685c6513103d
|
![]() |
Нетипізований документ
Додаткова угода (Підвисоцького, 4-А).pdf
Додано в зміні №1 від 11.07.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.07.2024 18:26
ID: a4f5d8fa9e7346a68924fcf063c69386
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №1 від 11.07.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.07.2024 18:28
ID: 009c0acc53cc47ba938ac6079f3c4dbb
|
![]() |
Нетипізований документ
ДУ №2 + додатки КЕЙР.pdf
Додано в зміні №2 від 30.12.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.12.2024 16:01
ID: d2f59141f42345c09771d854acca7898
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №2 від 30.12.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.12.2024 16:04
ID: 12934f7862d5424b9e0547cfb9d5ef06
|
Зміни до Договору
Зміна до договору №1 від 11.07.2024.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
|
| Опис причини змін | у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: дефіцитом обладнання та збільшенням строків постачання, що виникли через збільшення попиту на обладнання, яке пов’язане з генерацією сонячної енергії та тривалим проведенням процедури закупівлі, внаслідок чого Генпідрядник не має можливості виконати монтажні роботи в обумовлені Договором строки. (лист генпідрядника лист ТОВ «КЕЙР КОНСТРАКШН» від 07.07.2024 № 234/1.) Додаток № 2 «Календарний план виконання робіт» Договору викладений у новій редакції |
| Дата публікації змін | 12.07.2024 15:28 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №2 від 30.12.2024.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Зменшення обсягів закупівлі Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
|
| Опис причини змін | у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: зменшенням фактично виконаних обсягів робіт за результатами контрольних замірів та скоригованій вартості матеріальних ресурсів, що обумовило необхідність коригування договірної ціни, а також, внаслідок масових ракетних атак рф по критичній інфраструктурі України, що, в свою чергу, призвело до підвищеного попиту на обладнання для відновлюваної енергетики та зумовило відсутність окремих видів обладнання в Україні, збільшилися терміни поставки комплектуючих, що, в свою чергу, призвело до затримки виконання робіт (лист генпідрядника ТОВ «КЕЙР КОНСТРАКШН» від 27.12.2024 р. №284/1) Пункти 3.1., 5.2. Договору , Додаток № 1 «Договірна ціна» та Додаток №2 «Календарний план виконання робіт» викладені у новій редакції |
| Дата публікації змін | 31.12.2024 14:04 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 25772436 |
| Юридична адреса | 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ТОВ "КЕЙР КОНСТРАКШН" |
| Код ЄДРПОУ | 44476652 |
| Юридична адреса | 04053, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Полтавська, будинок 10, офіс 21 |
