Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Закупівля здійснюється: за кошти гранту, що надані відповідно до укладеної Грантової Угоди No 81298281 від 07.08.2023 між GIZ та Комунальним підприємством «Група впровадження проекту з енергоефективності в адміністративних і громадських будівлях м. Києва» з метою реалізації проекту «Підвищення стійкості київських лікарень» у рамках проекту GIZ «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні», міжнародної технічної допомоги, що фінансується Урядом Федеративної Республіки Німеччина через Федеральне Міністерство економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) і Державним секретаріатом з економічних питань Швейцарської Конфедерації (SECO) відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння між Київською міською державною адміністрацією та GIZ від 17.07.2023. Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце: м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4-А. Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації. Строк виконання робіт до 10.07.2024

Реквизиты договора

Сумма договора 4`937`622.87 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 4`114`685.73 Гривна  
Сумма оплаты по договору 4`937`622.87 Гривна (с НДС)  
Сумма оплаты по договору без НДС 4`114`685.73 Гривна  
Номер договора 37-Є-БМ-GIZ  
Дата подписания 20.06.2024  
Дата начала действия 20.06.2024  
Дата завершения действия 31.12.2024  
Опубликован
06.06.24
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме

Номенклатура договора

1)
Реконструкція системи внутрішнього електропостачання Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),вул. Професора Підвисоцького, 4-А, шляхом встановлення автономних сонячних електростанцій загальною потужністю 100 кВт та стенду on-line моніторингу в лікарні
ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01103, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 27.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 робота

Документы договора/изменений

Нетипизированный документ
Дог. 37-Є-БМ-GIZ від 20.06.2024.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.06.2024 11:57
ID: 64b8c0c06b684ad796ce52110e089066
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.01.2025 15:42
ID: bdb5163040854073a896685c6513103d
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.06.2024 11:58
ID: bdb5163040854073a896685c6513103d
Нетипизированный документ
Додаткова угода (Підвисоцького, 4-А).pdf Добавлено в изменения №1от11.07.2024
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.07.2024 18:26
ID: a4f5d8fa9e7346a68924fcf063c69386
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №1от11.07.2024
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.07.2024 18:28
ID: 009c0acc53cc47ba938ac6079f3c4dbb
Нетипизированный документ
ДУ №2 + додатки КЕЙР.pdf Добавлено в изменения №2от30.12.2024
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.12.2024 16:01
ID: d2f59141f42345c09771d854acca7898
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №2от30.12.2024
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.12.2024 16:04
ID: 12934f7862d5424b9e0547cfb9d5ef06

Изменения Договора

Изменения к договору №1от11.07.2024.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: дефіцитом обладнання та збільшенням строків постачання, що виникли через збільшення попиту на обладнання, яке пов’язане з генерацією сонячної енергії та тривалим проведенням процедури закупівлі, внаслідок чого Генпідрядник не має можливості виконати монтажні роботи в обумовлені Договором строки. (лист генпідрядника лист ТОВ «КЕЙР КОНСТРАКШН» від 07.07.2024 № 234/1.) Додаток № 2 «Календарний план виконання робіт» Договору викладений у новій редакції  
Дата публикации изменений 12.07.2024 15:28  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №2от30.12.2024.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Уменьшение объемов закупки
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: зменшенням фактично виконаних обсягів робіт за результатами контрольних замірів та скоригованій вартості матеріальних ресурсів, що обумовило необхідність коригування договірної ціни, а також, внаслідок масових ракетних атак рф по критичній інфраструктурі України, що, в свою чергу, призвело до підвищеного попиту на обладнання для відновлюваної енергетики та зумовило відсутність окремих видів обладнання в Україні, збільшилися терміни поставки комплектуючих, що, в свою чергу, призвело до затримки виконання робіт (лист генпідрядника ТОВ «КЕЙР КОНСТРАКШН» від 27.12.2024 р. №284/1) Пункти 3.1., 5.2. Договору , Додаток № 1 «Договірна ціна» та Додаток №2 «Календарний план виконання робіт» викладені у новій редакції  
Дата публикации изменений 31.12.2024 14:04  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 25772436  
Юридический адрес 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  

Информация о поставщике

Название юридического лица ТОВ "КЕЙР КОНСТРАКШН"  
Код ЕГРПОУ 44476652  
Юридический адрес 04053, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Полтавська, будинок 10, офіс 21