Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.

Реквізити договору

Сума договору 3`161`476.85 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 2`634`564.05 Гривня  
Сума оплати за договором 3`161`476.85 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 2`634`564.05 Гривня  
Номер договору 259  
Дата підписання 18.09.2023  
Дата початку дії 18.09.2023  
Дата завершення дії 31.12.2023  
Опубліковано
19.09.23
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
«Капітальний ремонт частини приміщень прибудови поліклініки літ.Ж4-1 КНП «ВОДКЛ ВОР» за адресою : Україна, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 108» НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вінницька область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи

Документи договору/змін

Підписаний контракт
договір 259.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.09.2023 11:42
ID: 3632799d2cfd4f479df5fcfa21a4148d
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.09.2023 11:43
ID: 437d81184c8a4eb3981013f92554cfe4
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.09.2023 11:43
ID: 437d81184c8a4eb3981013f92554cfe4
Додатки до контракту
Додаткова угода 1 дог 259.pdf Додано в зміні №1 від 18.09.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.09.2023 11:12
ID: 851dd68a18714217869e79273f897e0c
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 18.09.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.09.2023 11:13
ID: 12cc1b53ff9c49e18454d59349a1041e
Додатки до контракту
додаткова угода 2 дог 259.pdf Додано в зміні №2 від 25.09.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.09.2023 11:43
ID: 67b6b307e3974130ba6119ac4dae95bc
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 25.09.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.09.2023 11:45
ID: 89d8a62936da4887b1531deb4ee4c332
Додатки до контракту
додаткова угода 3дог259.pdf Додано в зміні №3 від 29.11.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2023 16:35
ID: c22ac8081277463189ae33355d710b59
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 29.11.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2023 16:38
ID: 1c8920a582f8487eac8449e00b53831e
Додатки до контракту
додаткова угодаи 4 дог 259.pdf Додано в зміні №4 від 14.12.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.12.2023 15:19
ID: d8d8596d9cdf41b4bba52edaf12d0918
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 14.12.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.12.2023 15:23
ID: 7a4acf84564c403fafc67debd9537b36

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 18.09.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін аткову угоду (далі - Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Сторони дійшли взаємної згоди, у зв’язку з уточненням строку дії договору та плану фінансування, внести зміни до договору підряду №259 від 18 вересня 2023 року: 1.1. абзац перший пункту 18.1. Договору викласти у новій редакції: « Строком Договору є час, протягом якого Сторони здійснюватимуть свої права та виконуватимуть свої обов’язки відповідно до Договору: в частині виконання будівельних робіт є чинним до повного завершення будівельних робіт, а в частині проведення розрахунків - до повного проведення розрахунків між Сторонами за цим Договором, але в будь якому разі договір діє до 31 грудня 2023 року.» 1.2. план фінансування додатку 1 до договору підряду №259 від 18 вересня 2023 року викласти у новій редакції що додається.  
Дата публікації змін 21.09.2023 08:13  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 25.09.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін «3.1. Договірна ціна Робіт визначається на основі Кошторису, що є невід'ємною частиною Договору, є твердою і складає 3 661 822,86 гри. (три мільйони шістсот шістдесят одна тисяча вісімсот двадцять дві гривні 86 копійок) з ПДВ -6 1 0 226,89 грн. (шістсот десять тисяч двісті двадцять шість гривень 89 копійок), в тому числі будівельні роботи в сумі 2 736 683,41 грн., вмонтоване устаткування меблі та інвентар в сумі 925 139,45 грн., з них: - 509 137,00 грн. - Бюджет розвитку (будівельні роботи) - З 152 685,86 грн. - кошти від господарської діяльності підприємства ( в тому числі будівельні роботи в сумі 2 227 546,41 грн., вмонтоване устаткування меблі та інвентар в сумі 925 139,45 грн.)  
Дата публікації змін 25.09.2023 08:47  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 29.11.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Сторони дійшли взаємної згоди: 1.1. пункт 3.1. Договору підряду №259 від 18.09.2023 року викласти у новій редакції: «3.1. Договірна ціна Робіт визначається на основі Кошторису, що є невід'ємною частиною Договору, є твердою і складає 3 661 822,86 грн. (три мільйони шістсот шістдесят одна тисяча вісімсот двадцять дві гривні 86 копійок) з ПДВ - 610 226,89 грн. (шістсот десять тисяч двісті двадцять шість гривень 89 копійок), в тому числі будівельні роботи в сумі 2 736 683,41 грн., вмонтоване устаткування меблі та інвентар в сумі 925 139,45 грн., з них: - 1 999 137,00 грн. - Бюджет розвитку (будівельні роботи) - 1 662 685,86 грн. - кошти від господарської діяльності підприємства ( в тому числі будівельні роботи в сумі 737 546,41 гри., вмонтоване устаткування меблі та інвентар в сумі 925 139,45 грн.)1.2. пункт 2.1. Договору підряду №259 від 18.09.2023 року викласти у новій редакції: «2.1. Підрядник розпочинає виконання робіт протягом 2 (двох) календарних днів з дня підписання Договору підряду і завершить протягом строку, визначеного в календарному графіку виконання робіт (Додаток №2) до Договору, але не пізніше 22.12.2023р.».  
Дата публікації змін 29.11.2023 14:38  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 14.12.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника  
Дата публікації змін 14.12.2023 13:23  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03082760  
Юридична адреса 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"  
Код ЄДРПОУ 01273444  
Юридична адреса 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, 21050, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА, будинок 20