Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.

Реквизиты договора

Сумма договора 3`161`476.85 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 2`634`564.05 Гривна  
Сумма оплаты по договору 3`161`476.85 Гривна (с НДС)  
Сумма оплаты по договору без НДС 2`634`564.05 Гривна  
Номер договора 259  
Дата подписания 18.09.2023  
Дата начала действия 18.09.2023  
Дата завершения действия 31.12.2023  
Опубликован
19.09.23
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме

Номенклатура договора

1)
«Капітальний ремонт частини приміщень прибудови поліклініки літ.Ж4-1 КНП «ВОДКЛ ВОР» за адресою : Україна, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 108» НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Вінницька область
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.10.2023
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 роботи

Документы договора/изменений

Подписать контракт
договір 259.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.09.2023 11:42
ID: 3632799d2cfd4f479df5fcfa21a4148d
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.09.2023 11:43
ID: 437d81184c8a4eb3981013f92554cfe4
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.09.2023 11:43
ID: 437d81184c8a4eb3981013f92554cfe4
Дополнения к контракту
Додаткова угода 1 дог 259.pdf Добавлено в изменения №1от18.09.2023
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.09.2023 11:12
ID: 851dd68a18714217869e79273f897e0c
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №1от18.09.2023
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.09.2023 11:13
ID: 12cc1b53ff9c49e18454d59349a1041e
Дополнения к контракту
додаткова угода 2 дог 259.pdf Добавлено в изменения №2от25.09.2023
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.09.2023 11:43
ID: 67b6b307e3974130ba6119ac4dae95bc
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №2от25.09.2023
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.09.2023 11:45
ID: 89d8a62936da4887b1531deb4ee4c332
Дополнения к контракту
додаткова угода 3дог259.pdf Добавлено в изменения №3от29.11.2023
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2023 16:35
ID: c22ac8081277463189ae33355d710b59
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №3от29.11.2023
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2023 16:38
ID: 1c8920a582f8487eac8449e00b53831e
Дополнения к контракту
додаткова угодаи 4 дог 259.pdf Добавлено в изменения №4от14.12.2023
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.12.2023 15:19
ID: d8d8596d9cdf41b4bba52edaf12d0918
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №4от14.12.2023
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.12.2023 15:23
ID: 7a4acf84564c403fafc67debd9537b36

Изменения Договора

Изменения к договору №1от18.09.2023.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений аткову угоду (далі - Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Сторони дійшли взаємної згоди, у зв’язку з уточненням строку дії договору та плану фінансування, внести зміни до договору підряду №259 від 18 вересня 2023 року: 1.1. абзац перший пункту 18.1. Договору викласти у новій редакції: « Строком Договору є час, протягом якого Сторони здійснюватимуть свої права та виконуватимуть свої обов’язки відповідно до Договору: в частині виконання будівельних робіт є чинним до повного завершення будівельних робіт, а в частині проведення розрахунків - до повного проведення розрахунків між Сторонами за цим Договором, але в будь якому разі договір діє до 31 грудня 2023 року.» 1.2. план фінансування додатку 1 до договору підряду №259 від 18 вересня 2023 року викласти у новій редакції що додається.  
Дата публикации изменений 21.09.2023 08:13  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №2от25.09.2023.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений «3.1. Договірна ціна Робіт визначається на основі Кошторису, що є невід'ємною частиною Договору, є твердою і складає 3 661 822,86 гри. (три мільйони шістсот шістдесят одна тисяча вісімсот двадцять дві гривні 86 копійок) з ПДВ -6 1 0 226,89 грн. (шістсот десять тисяч двісті двадцять шість гривень 89 копійок), в тому числі будівельні роботи в сумі 2 736 683,41 грн., вмонтоване устаткування меблі та інвентар в сумі 925 139,45 грн., з них: - 509 137,00 грн. - Бюджет розвитку (будівельні роботи) - З 152 685,86 грн. - кошти від господарської діяльності підприємства ( в тому числі будівельні роботи в сумі 2 227 546,41 грн., вмонтоване устаткування меблі та інвентар в сумі 925 139,45 грн.)  
Дата публикации изменений 25.09.2023 08:47  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №3от29.11.2023.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений 1. Сторони дійшли взаємної згоди: 1.1. пункт 3.1. Договору підряду №259 від 18.09.2023 року викласти у новій редакції: «3.1. Договірна ціна Робіт визначається на основі Кошторису, що є невід'ємною частиною Договору, є твердою і складає 3 661 822,86 грн. (три мільйони шістсот шістдесят одна тисяча вісімсот двадцять дві гривні 86 копійок) з ПДВ - 610 226,89 грн. (шістсот десять тисяч двісті двадцять шість гривень 89 копійок), в тому числі будівельні роботи в сумі 2 736 683,41 грн., вмонтоване устаткування меблі та інвентар в сумі 925 139,45 грн., з них: - 1 999 137,00 грн. - Бюджет розвитку (будівельні роботи) - 1 662 685,86 грн. - кошти від господарської діяльності підприємства ( в тому числі будівельні роботи в сумі 737 546,41 гри., вмонтоване устаткування меблі та інвентар в сумі 925 139,45 грн.)1.2. пункт 2.1. Договору підряду №259 від 18.09.2023 року викласти у новій редакції: «2.1. Підрядник розпочинає виконання робіт протягом 2 (двох) календарних днів з дня підписання Договору підряду і завершить протягом строку, визначеного в календарному графіку виконання робіт (Додаток №2) до Договору, але не пізніше 22.12.2023р.».  
Дата публикации изменений 29.11.2023 14:38  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №4от14.12.2023.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Уменьшение объемов закупки
 
Описание причины изменений зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника  
Дата публикации изменений 14.12.2023 13:23  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 03082760  
Юридический адрес 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  

Информация о поставщике

Название юридического лица ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"  
Код ЕГРПОУ 01273444  
Юридический адрес 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, 21050, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА, будинок 20