Договір опубліковано 13.03.2023 11:07. Дата останніх змін: 17.01.2024 17:16
Технічне обслуговування торгових терміналів РРО -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2023-02-18-000497-a-b1 | |
| ID | d6ef3067c4b64e199e35531453c915cc |
Сума договору
89`280.00 Гривня
найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування торгових терміналів РРО) (Код за ДК 021:2015: 50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки). 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : м. Київ, вул. Святослава Хороброго 9, вул. Ушинського 34а, пл. Солом’янська 1, вул. І. Бекешкіної, 3; , Київська обл., Фастівський р-н., с. Віта Поштова, ННІ1, пр-т Повітрофлотський 53. , м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3. Львівська область, с. Деревач, вул. Лісова, 1 Кількість: 20 (найменувань), у тому числі: Технічне обслуговування торгових терміналів РРО – 1 послуга 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 76560,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2022 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 25.12.2022 до 23:59 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації,. В електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Реквізити договору
| Сума договору | 89`280.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума договору без ПДВ | 74`400.00 Гривня | |
| Номер договору | П-155 | |
| Дата підписання | 13.03.2023 | |
| Дата початку дії | 13.03.2023 | |
| Дата завершення дії | 29.02.2024 |
Опубліковано
13.03.23
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
| 1) |
Технічне обслуговування торгових терміналів РРО
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.02.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
П-155 від 13.03.2023.PDF
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 11:05
ID: 3ec38d6c1e63445db620c20f6468b7d0
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 11:07
ID: 193bd7b7eda94214b673b5af61e6052a
|
![]() |
Нетипізований документ
Д.У №1 до Договору №П-155 від 13.03.2023.PDF
Додано в зміні №1 від 28.12.2023
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2023 13:41
ID: b08b4448e9024beabd4711318c632152
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №1 від 28.12.2023
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2023 13:44
ID: 699c60fd79414ff09b9f6f50ee9f5fba
|
![]() |
Нетипізований документ
Д.У №2 до Договору №П-155 від 13.03.2023.PDF
Додано в зміні №2 від 15.01.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.01.2024 16:15
ID: a87b75db9e844d5e95a494d8f0f3f1d1
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №2 від 15.01.2024
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.01.2024 17:16
ID: 5f55315aa3a041d693bb59cba8652c4d
|
Зміни до Договору
Зміна до договору №1 від 28.12.2023.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Продовження строку дії договору на наступний рік
|
| Опис причини змін | Згідно додаткової угоди |
| Дата публікації змін | 29.12.2023 11:44 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №2 від 15.01.2024.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Продовження строку дії договору на наступний рік
|
| Опис причини змін | Згідно додаткової угоди |
| Дата публікації змін | 17.01.2024 17:16 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 08751177 |
| Юридична адреса | 03035, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Солом'янська, 1 |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ТОВ "ПРОТЕХ-Ю" |
| Код ЄДРПОУ | 37566024 |
| Юридична адреса | 04213, Україна, Київська область, місто Київ, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДУ, будинок 61-А, квартира 73 |
