Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 13.03.2023 11:07. Дата останніх змін: 17.01.2024 17:16

Технічне обслуговування торгових терміналів РРО -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2023-02-18-000497-a-b1  
ID d6ef3067c4b64e199e35531453c915cc  
Сума договору
89`280.00 Гривня

найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування торгових терміналів РРО) (Код за ДК 021:2015: 50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки). 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : м. Київ, вул. Святослава Хороброго 9, вул. Ушинського 34а, пл. Солом’янська 1, вул. І. Бекешкіної, 3; , Київська обл., Фастівський р-н., с. Віта Поштова, ННІ1, пр-т Повітрофлотський 53. , м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3. Львівська область, с. Деревач, вул. Лісова, 1 Кількість: 20 (найменувань), у тому числі: Технічне обслуговування торгових терміналів РРО – 1 послуга 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 76560,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2022 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 25.12.2022 до 23:59 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації,. В електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Реквізити договору

Сума договору 89`280.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 74`400.00 Гривня  
Номер договору П-155  
Дата підписання 13.03.2023  
Дата початку дії 13.03.2023  
Дата завершення дії 29.02.2024  
Опубліковано
13.03.23
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Технічне обслуговування торгових терміналів РРО
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.02.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Документи договору/змін

Підписаний контракт
П-155 від 13.03.2023.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 11:05
ID: 3ec38d6c1e63445db620c20f6468b7d0
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 11:07
ID: 193bd7b7eda94214b673b5af61e6052a
Нетипізований документ
Д.У №1 до Договору №П-155 від 13.03.2023.PDF Додано в зміні №1 від 28.12.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2023 13:41
ID: b08b4448e9024beabd4711318c632152
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 28.12.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2023 13:44
ID: 699c60fd79414ff09b9f6f50ee9f5fba
Нетипізований документ
Д.У №2 до Договору №П-155 від 13.03.2023.PDF Додано в зміні №2 від 15.01.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.01.2024 16:15
ID: a87b75db9e844d5e95a494d8f0f3f1d1
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 15.01.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.01.2024 17:16
ID: 5f55315aa3a041d693bb59cba8652c4d

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 28.12.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору на наступний рік
 
Опис причини змін Згідно додаткової угоди  
Дата публікації змін 29.12.2023 11:44  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 15.01.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору на наступний рік
 
Опис причини змін Згідно додаткової угоди  
Дата публікації змін 17.01.2024 17:16  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08751177  
Юридична адреса 03035, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Солом'янська, 1  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "ПРОТЕХ-Ю"  
Код ЄДРПОУ 37566024  
Юридична адреса 04213, Україна, Київська область, місто Київ, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДУ, будинок 61-А, квартира 73