Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договор опубликован 13.03.2023 11:07. Дата последних изменений: 17.01.2024 17:16

Технічне обслуговування торгових терміналів РРО -

Идентификатор заключенного договора UA-2023-02-18-000497-a-b1  
ID d6ef3067c4b64e199e35531453c915cc  
Сумма договора
89`280.00 Гривна

найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування торгових терміналів РРО) (Код за ДК 021:2015: 50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки). 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : м. Київ, вул. Святослава Хороброго 9, вул. Ушинського 34а, пл. Солом’янська 1, вул. І. Бекешкіної, 3; , Київська обл., Фастівський р-н., с. Віта Поштова, ННІ1, пр-т Повітрофлотський 53. , м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3. Львівська область, с. Деревач, вул. Лісова, 1 Кількість: 20 (найменувань), у тому числі: Технічне обслуговування торгових терміналів РРО – 1 послуга 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 76560,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2022 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 25.12.2022 до 23:59 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації,. В електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Реквизиты договора

Сумма договора 89`280.00 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 74`400.00 Гривна  
Номер договора П-155  
Дата подписания 13.03.2023  
Дата начала действия 13.03.2023  
Дата завершения действия 29.02.2024  
Опубликован
13.03.23
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен

Номенклатура договора

1)
Технічне обслуговування торгових терміналів РРО
ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.02.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Документы договора/изменений

Подписать контракт
П-155 від 13.03.2023.PDF
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 11:05
ID: 3ec38d6c1e63445db620c20f6468b7d0
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 11:07
ID: 193bd7b7eda94214b673b5af61e6052a
Нетипизированный документ
Д.У №1 до Договору №П-155 від 13.03.2023.PDF Добавлено в изменения №1от28.12.2023
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.12.2023 13:41
ID: b08b4448e9024beabd4711318c632152
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №1от28.12.2023
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.12.2023 13:44
ID: 699c60fd79414ff09b9f6f50ee9f5fba
Нетипизированный документ
Д.У №2 до Договору №П-155 від 13.03.2023.PDF Добавлено в изменения №2от15.01.2024
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.01.2024 16:15
ID: a87b75db9e844d5e95a494d8f0f3f1d1
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №2от15.01.2024
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.01.2024 17:16
ID: 5f55315aa3a041d693bb59cba8652c4d

Изменения Договора

Изменения к договору №1от28.12.2023.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора на следующий год
 
Описание причины изменений Згідно додаткової угоди  
Дата публикации изменений 29.12.2023 11:44  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №2от15.01.2024.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора на следующий год
 
Описание причины изменений Згідно додаткової угоди  
Дата публикации изменений 17.01.2024 17:16  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 08751177  
Юридический адрес 03035, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Солом'янська, 1  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  

Информация о поставщике

Название юридического лица ТОВ "ПРОТЕХ-Ю"  
Код ЕГРПОУ 37566024  
Юридический адрес 04213, Україна, Київська область, місто Київ, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДУ, будинок 61-А, квартира 73