Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 09.04.2020 20:22. Дата останніх змін - 27.04.2020 13:54

ДК 021:2015: (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, офісне та канцелярське приладдя) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-09-003001-a  
ID d4eab8296c074251b6b364628c8c7b4e  
Очікувана вартість закупівлі
65`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ДК 021:2015: (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, офісне та канцелярське приладдя)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 65`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 650.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
09.04.20
Період уточнень
до 14.04.20
Подання пропозицій
до 17.04.20
Кваліфікація переможця
з 17.04.20
Пропозиції розглянуті
з 22.04.20
Завершена
27.04.20
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано