Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.12.2018 21:23. Дата останніх змін - 26.12.2018 23:24

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-06-005327-c  
ID ba4e184894f948b8a5744d5e27b0b041  
Очікувана вартість закупівлі
139`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ  
Очікувана вартість закупівлі 139`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 695.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
06.12.18
Період уточнень
до 11.12.18
Подання пропозицій
до 13.12.18
Аукціон
14.12.18
Кваліфікація переможця
з 14.12.18
Пропозиції розглянуті
з 19.12.18
Завершена
26.12.18
07.12.2018, 09:23
Про аналоги предмета закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!