Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.12.2018 21:23. Дата последних изменений - 26.12.2018 23:24

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку -

Идентификатор закупки UA-2018-12-06-005327-c  
ID ba4e184894f948b8a5744d5e27b0b041  
Ожидаемая стоимость
139`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ  
Ожидаемая стоимость 139`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 695.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
06.12.18
Период уточнений
до 11.12.18
Прием предложений
до 13.12.18
Аукцион
14.12.18
Квалификация
с14.12.18
Предложения рассмотрены
с19.12.18
Завершен
26.12.18
07.12.2018, 09:23
Про аналоги предмета закупівлі
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!