Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.12.2025 17:26. Дата останніх змін - 24.12.2025 17:26

Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-24-018346-a  
ID 9d499bb7b2094e8b9fec61c4f675c199  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-24-022005-a  
Очікувана вартість закупівлі
2`144.28 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ фінансів Звягельської районної державної адміністрації Житомирської області  
Очікувана вартість закупівлі 2`144.28 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
24.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
24.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Ремонт принтера Canon LBP-2900
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, Звягель, вул.Шевченка, буд.16
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24.12.2025 - 26.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
2)
Ремонт принтера Canon HP LaserJet P1102
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, Звягель, вул.Шевченка, буд.16
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24.12.2025 - 26.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 17:26
Версія документу від: 24.12.2025 17:26
ID: 7ed72943ea264c2bb73c568898868527

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ фінансів Звягельської районної державної адміністрації Житомирської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02313341  
Юридична адреса 11701, Україна, Житомирська область, М. Звягель, ВУЛ. ШЕВЧЕНКА буд.16, оф.79  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
2`144.28
Гривня з ПДВ
Переможець
24.12.2025 17:26

Укладені договори

Номер договору
5
Дата підписання
24.12.2025
Дата початку дії
24.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
2`144.28 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
1`786.90 Гривня