Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.12.2025 19:49. Дата останніх змін - 12.12.2025 19:49

Папір офісний, форматний -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-12-021583-a  
ID de8de060f9094f0eb8704a1bdcdb5834  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк поставки Товару – до 25 грудня 2025 року. Поставка та розвантаження Товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою складу Замовника: м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 11.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирська обласна прокуратура  
Очікувана вартість закупівлі 280`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
12.12.25
Подання пропозицій
до 17.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня