Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.12.2025 19:49. Дата останніх змін - 12.12.2025 19:49

Папір офісний, форматний

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-12-021583-a  
ID de8de060f9094f0eb8704a1bdcdb5834  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-12-026852-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк поставки Товару – до 25 грудня 2025 року. Поставка та розвантаження Товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою складу Замовника: м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 11.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирська обласна прокуратура  
Очікувана вартість закупівлі 280`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
12.12.25
Подання пропозицій
до 17.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025
Умови поставки: Строк поставки Товару – до 25 грудня 2025 року. Поставка та розвантаження Товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою складу Замовника: м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 11.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 пачка

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору_Папір А4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.12.2025 19:49
Версія документу від: 12.12.2025 19:49
ID: 2e4eb94b42d247dcb98073a5642e5540
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.12.2025 19:49
Версія документу від: 12.12.2025 19:49
ID: fd73b7b8a0a74c20bc24a02304a323e5

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд: multioffice
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 161 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 107 - 107 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 93 - 93 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Колір: білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 12.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 12.12.2025 19:49  
Початок періоду прийому пропозицій 12.12.2025 19:49  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 17.12.2025 11:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирська обласна прокуратура  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02909950  
Юридична адреса 10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11