Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 22:34. Дата останніх змін - 08.12.2025 22:34
Папір офісний, форматний
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-08-021587-a | |
| ID | a054ca63ae6141678bd83647e21c11bc | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-08-026347-a |
Очікувана вартість закупівлі
105`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Доставка за рахунок постачальника. Оплата товару Покупцем здійснюється після отримання товару протягом 10 (десяти) календарних днів на підставі видаткових накладних.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона Національної академії наук України | |
| Очікувана вартість закупівлі | 105`600.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
08.12.25
Подання пропозицій
до 12.12.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата товару Покупцем здійснюється після отримання товару протягом 10 (десяти) календарних днів на підставі видаткових накладних. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, Київ, Каземира Малевича, 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Умови поставки: Доставка за рахунок постачальника. Оплата товару Покупцем здійснюється після отримання товару протягом 10 (десяти) календарних днів на підставі видаткових накладних.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 480 пачка
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Договір Папір для друку UPM OFFICE CopyPrint A4.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 22:34
Версія документу від: 08.12.2025 22:34
ID: 2e16f2ef4634464ca39f7e925372afc4
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 22:34
Версія документу від: 08.12.2025 22:34
ID: 9d594065a8f140308129488f1770f0c3
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд: upm office
Формат: a4 (210х297 мм)
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 150 відсоток
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 104 - 104 мікрометр
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 93 - 93 відсоток
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Колір: білий
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
| Дата публікації | 08.12.2025 22:34 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 08.12.2025 22:34 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 12.12.2025 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона Національної академії наук України |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 05416923 |
| Юридична адреса | 03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Каземира Малевича, 11, м. Київ |
