Процедура закупки объявлена 08.12.2025 22:34. Дата последних изменений - 08.12.2025 22:34
Папір офісний, форматний
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-08-021587-a | |
| ID | a054ca63ae6141678bd83647e21c11bc | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-08-026347-a |
Ожидаемая стоимость
105`600.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Доставка за рахунок постачальника. Оплата товару Покупцем здійснюється після отримання товару протягом 10 (десяти) календарних днів на підставі видаткових накладних.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона Національної академії наук України | |
| Ожидаемая стоимость | 105`600.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
08.12.25
Прием предложений
до 12.12.25
Осталось1 день Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Оплата товару Покупцем здійснюється після отримання товару протягом 10 (десяти) календарних днів на підставі видаткових накладних. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 10 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Папір офісний, форматний
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 03150, Україна, Київська область, Київ, Каземира Малевича, 11
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 22.12.2025
Информация по поставке партиями: Доставка за рахунок постачальника. Оплата товару Покупцем здійснюється після отримання товару протягом 10 (десяти) календарних днів на підставі видаткових накладних.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 480 пачка
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Договір Папір для друку UPM OFFICE CopyPrint A4.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 22:34
Версия документа от: 08.12.2025 22:34
ID: 2e16f2ef4634464ca39f7e925372afc4
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 22:34
Версия документа от: 08.12.2025 22:34
ID: 9d594065a8f140308129488f1770f0c3
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд: upm office
Формат: a4 (210х297 мм)
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 150 відсоток
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 104 - 104 мікрометр
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 93 - 93 відсоток
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Колір: білий
Recycling (з вторинной сировини) Ожидаемое значение: нет
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 08.12.2025 22:34 | |
| Начало периода приема предложений | 08.12.2025 22:34 | |
| Окончание периода приема предложений | 12.12.2025 00:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона Національної академії наук України |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 05416923 |
| Юридический адрес | 03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Каземира Малевича, 11, м. Київ |
