Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.10.2018 17:44. Дата останніх змін - 12.11.2018 18:00

Електрична енергія -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-12-001520-a  
ID 86b93c88a51d4fd0810bc47df16ee70b  
Загальна очікувана вартість закупівлі
190`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Електрична енергія

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 190`000`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 1`000`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
12.10.18
Період уточнень
до 02.11.18
Період оскаржень
до 08.11.18
Подання пропозицій
до 12.11.18
Прекваліфікація
з 12.11.2018
Оскарження прекваліфікації
Закупівля не відбулась
12.11.18
02.11.2018, 17:35
Вимога про усунення порушень Замовником у ТД
Загальне запитання щодо оголошення
1. Замовник у Додатку 1 пп. 1. п. 1.1. встановив, що Учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для поставки даного товару. Однак, відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. Просимо привести документацію у відповідність до вимого Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Замовник у Додатку 1 пп. 2. п. 1.1. встановив, що Учасник повинен надати Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи в зазначеній сфері. Однак, відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. Просимо привести документацію у відповідність до вимого Закону України "Про публічні закупівлі".
3. Замовник у Додаток 2 Технічні вимоги до предмета закупівлі встановив, що для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасникам необхідно надати завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на кожен вид товару тощо) та документи, які засвідчують, що учасник має змогу поставити достатній обсяг товару (електричної енергії) замовнику протягом грудня 2018 – червня 2019 року (гарантійний лист та копії підтвердних завірених документів). Дана вимога, щодо надання Учасником сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на кожен вид товару тощо є безпідставною і такою, що неможливо виконати, оскільки вищенаведені документи не передбачені жодним законом чи нормативно-правовим актом. Просимо вилучити з тендерної документації дану вимогу.
4. Замовник у Додаток 2 Технічні вимоги до предмета закупівлі встановив, що для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасникам необхідно надати завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на кожен вид товару тощо) та документи, які засвідчують, що учасник має змогу поставити достатній обсяг товару (електричної енергії) замовнику протягом грудня 2018 – червня 2019 року (гарантійний лист та копії підтвердних завірених документів). Дана вимога, щодо надання Учасником копії підтвердних завірених документів є не чіткою, тому просимо роз’яснити який саме документ повинні надати учасники.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.11.2018, 08:23)
У Тендерну документацію внесено зміни, дякуємо за звернення.