Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.07.2025 17:41. Дата останніх змін - 11.08.2025 10:16

ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки (Бланки для медичної установи)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-25-009628-a  
ID 4e6cf84e57ab41c29bedf31429c44a4d  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-07-25-011548-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
43`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМІЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 43`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
25.07.25
Період уточнень
до 31.07.25
Період оскаржень
до 31.07.25
Подання пропозицій
до 03.08.25
Аукціон
04.08.25
Кваліфікація переможця
з 04.08.25
Пропозиції розглянуті
з 04.08.25
Завершена
11.08.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки (Бланки для медичної установи)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 43`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 436.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 04.08.2025 13:14 - 04.08.2025 14:01  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Температурний листок Ф.004/о (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 штука
2)
Листок лікарських призначень Ф 003-4/о(22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 штука
3)
Карта пацієнта, який вибув із стаціонару. Ф066/о (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 штука
4)
Анкета здоровя пацієнта (PHQ-9) (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1500 штука
5)
Усвідомлена згода на проведення психіатричного огляду (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
6)
Ф044-1Результати обговорень мультидисциплінарної реабілітаційної команди стосовно особи ,яка потребує реабілітації (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6000 штука
7)
Інформована добровільна згода/розписка - зобов'язання (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 штука
8)
Листок щоденного обліку хворих по відділенню (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4000 штука
9)
Аналіз крові Ф №,глікемічна крива Ф232/о(22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
10)
Аналіз виділень із сечостатевих органів Ф №218/о (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
11)
Форма Індивідуального реабілітаційного плану ( довгостроковий реабілітаційний період)- (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
12)
Журнал обліку аналізів і їх результатів Ф250/о (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
13)
Шкала оцінки інтенсивності болю (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
14)
Госпітальна шкала тривоги та депресії (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 штука
15)
Виписка з амбулаторної (стаціонарної ) карти пацієнта Ф027/о (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
16)
Журнал реєстрації амбулаторних хворих Ф 074 (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
17)
Медична карта стаціонарного хворого Ф. 003/о із 3-х вкладишів (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4000 штука
18)
Процедурна книжка на 12 аркушів (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4000 штука
19)
Заява про приєднання до Публічого договору (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4000 штука
20)
АКТ приймання-передачі наданих послуг із медичного обслуговування за плату (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4000 штука
21)
Клінічний аналіз крові Ф №224/о (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4000 штука
22)
Аналіз сечі загальний Ф.№210/о (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4000 штука
23)
Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації Ф.№ 001/o (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
24)
Книга розрахунків з дебеторами і кредиторами (22820000-4 - Бланки)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука

Тендерна документація

Критерії прийнятності
ДОДАТОК 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: c32968bcaadb44b19a8ed4b7a5af4bce
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 3df38f204959492ab6f7b1a74defc37f
Проект договору
Додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 63d683c8c700492f8db5901b7cac5016
Тендерна документація
Додаток 4 до тендерної документації.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: e8b8781019cb49f4bf31599645939567
Критерії прийнятності
Додаток 5.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:42
ID: a1f3423967db444d8848ed7da39cd26c
Тендерна документація
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МЕДИЧНІ БЛАНКИ.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: fb7fc38e42344b0ea15bb0e3c44dc0cd
Технічний опис предмету закупівлі
АНАЛІЗ СЕЧІ ЗАГАЛЬНИЙ.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: e07f355f56fc4539a8a11a6a6fb5ab79
Технічний опис предмету закупівлі
БЛАНК ЖУРНАЛУ ПРИЙОМУ ХВОРИХ.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 8e84239b5d6b497ebbf38cdafcf2d19a
Технічний опис предмету закупівлі
ВИПИСКА З МЕДИЧНОЇ КАРТИ ХВОРОГО.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: de2bde304ee04e01b69e19e00963d254
Технічний опис предмету закупівлі
вкладений лист форми№ 401.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 0ca0d38fd6ae4d65865817409522e16c
Технічний опис предмету закупівлі
Геріатрична шкала депресії.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 60bf5d37ac224553af5c656879fd9f69
Технічний опис предмету закупівлі
Госпітальна шкала тривоги та депресії.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 9329114161d9420f89155662ce44e6aa
Технічний опис предмету закупівлі
Процедурна книжка стор. 1-24.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 18:07
Версія документу від: 25.07.2025 18:07
ID: 2200268dd6c94b728c53f3aa302f7296
Технічний опис предмету закупівлі
ДОГОВІР НА НАДАННЯ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ 2017.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 2200268dd6c94b728c53f3aa302f7296
Технічний опис предмету закупівлі
ЖУРНАЛ РЕЄСТРАЦІЇ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 6369fc5c70eb4d8f8167bc7724761f97
Технічний опис предмету закупівлі
Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 09d3a8c741294c419da03e1f2ae4057d
Технічний опис предмету закупівлі
ЖУРНАЛ РЕЄСТРАЦІЇ УЗД ДОСЛІДЖЕНЬ.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 273f7120b23f46f5abf4a4656ca1c9d4
Технічний опис предмету закупівлі
інвентарний опис.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 1561a6564139410d94276e484543bffd
Технічний опис предмету закупівлі
Інформована добровільна згода та розписка-зобовязання 2-х стор..doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 7c9527b21d28424a80bdb038d7c50b2b
Технічний опис предмету закупівлі
КАРТА ПАЦІЄНТА, ЯКИЙ ВИБУВ ІЗ СТАЦІОНАРУ 2016 (1).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 24d30cbabe6243a399644e5dd6ff08b6
Технічний опис предмету закупівлі
КЛІНІЧНИЙ АНАЛІЗ КРОВІ (1).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: b1b1f522252740d39e7b87e6079d98dc
Технічний опис предмету закупівлі
КНИГА РОЗРАХУНКІВ З ДЕБЕТОРАМИ ТА КРЕДИТОРАМИ (1).doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 67e5267c8ecf4e0c8948758b3be4e5c8
Технічний опис предмету закупівлі
ЛИСТ ЩОДЕННОГО ОБЛІКУ ХВОРИХ 2017.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 9a4927b7f51b4ad4b4304f76a690cdb3
Технічний опис предмету закупівлі
ЛИСТОК ЛІКАРСЬКИХ ПРИЗНАЧЕНЬ 2013 р..doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 0051a91394e74267baf5a7fa6519ca2d
Технічний опис предмету закупівлі
МЕДИЧНА КАРТА СТАЦІОНАРНОГО ХВОРОГО 2016 ОФЛ (1).doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 7b6770be7c864c91a6db60ddf29c722d
Технічний опис предмету закупівлі
Накладна на медикаменти.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 41a061ea1a8a4c46a8af224112b25d58
Технічний опис предмету закупівлі
НАПРАВЛЕННЯ ДО ГІНЕКОЛОГА - 2023.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 037b7d91252e4f469ba23896f7113e67
Технічний опис предмету закупівлі
протокол психолога (1).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: bcf66003c4a8423495c1f36df48756ed
Технічний опис предмету закупівлі
Процедурна книжка стор. 1-24.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 9f63a9b1743e486f8281b558e3480438
Технічний опис предмету закупівлі
Процедурна книжка титульна сторінка 1 (зовнішня).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 8f2aeb3880fa4205abfbcb7a6e633372
Технічний опис предмету закупівлі
Прцедурна книжка титульна сторінка 2 (внутрішня).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 266fbf9dfcd94ab78b71a811120c16ed
Технічний опис предмету закупівлі
пустографка.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: b1b0159034bc49b59f7164fbe311e76b
Технічний опис предмету закупівлі
ТЕМПЕРАТУРНИЙ ЛИСТОК.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: ae3b9d7323af4f9c8b92523bb9e81da6
Технічний опис предмету закупівлі
Ф. 025 АМБУЛАТОРНА ІСТОРІЯ ХВОРОБИ.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 753c02a9e0fe4a608582ecf04e1f84ce
Технічний опис предмету закупівлі
Форма №044-0 (1).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: debca7b297a94db08284e706567e94d8
Технічний опис предмету закупівлі
ФОРМА ІНДИВ. РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ПЛАНУ АМБ..docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: c7d8402940b54eed8d16a9d883d7502e
Технічний опис предмету закупівлі
ФОРМА ІНДИВ. РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ПЛАНУ СТАЦ..docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:41
Версія документу від: 25.07.2025 17:41
ID: 48b03c76a1f34ce5a6cd98c23b33968c
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 18:12
Версія документу від: 25.07.2025 18:12
ID: 6ad9f572d7464411afeb6e9a25d0e54f
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2025 17:47
Версія документу від: 25.07.2025 17:47
ID: 6ad9f572d7464411afeb6e9a25d0e54f
Нетипізований документ
audit_4e6cf84e57ab41c29bedf31429c44a4d_e52b63d9c01e48c3ac60dd14e05001e9.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.08.2025 14:01
Версія документу від: 04.08.2025 14:01
ID: 7a9ef3ee885848cab1ab6d329b06e6fa

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 90 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю Мінімальне значення: 1 відсоток
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 25.07.2025

Дати та строки

Дата публікації 25.07.2025 17:47  
Завершення періоду уточнень 31.07.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 25.07.2025 17:41  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03.08.2025 10:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМІЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01982442  
Юридична адреса 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 04.08.2025 14:01
ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки (Бланки для медичної установи)
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
29`064.00
Гривня з ПДВ
2
ФОП Піхотенко Олег Григорович
ID: f4bb827f69ae45a881702924117c3c9a
26`564.00
Гривня з ПДВ
3
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
ID: b7d24c1fe65c439e9f073afe1b98433b
35`160.00
Гривня з ПДВ
4
ТОВ "МІСТО-НВ"
ID: 170db739e25c4d12ab1e6744716a55ad
36`890.00
Гривня з ПДВ
5
ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"
ID: d92188f449ed40029684473ab75d7730
29`364.00
Гривня з ПДВ
6
34`834.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки (Бланки для медичної установи)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
26`564.00
Гривня з ПДВ
Переможець
04.08.2025 16:08
2
29`064.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
29`364.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
4
34`834.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
5
35`160.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
6
36`890.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки (Бланки для медичної установи)
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП Піхотенко Олег Григорович
Код ЄДРПОУ: 2468203818
26`564.00
Гривня з ПДВ
04.08.2025
16:08

Укладені договори

ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки (Бланки для медичної установи)
Номер договору
120
Дата підписання
11.08.2025
Дата початку дії
11.08.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
26`564.00 Гривня без ПДВ