Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.07.2018 21:43. Дата останніх змін - 21.08.2018 15:27

Закупівля робіт за державні кошти по проекту: "Реконструкція мосту через річку Уж біля бувшого с. Черевач у зоні відчуження Іванківського району Київської області" -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-17-001619-c  
ID 10193f093a6f405eba16c13d27aad12f  
Очікувана вартість закупівлі
70`013`040.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне спеціалізоване підприємство з Управління капітальним будівництвом зони відчуження (ДСП "УКБЗВ")  
Очікувана вартість закупівлі 70`013`040.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 500`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
17.07.18
Період уточнень
до 27.07.18
Період оскаржень
до 02.08.18
Подання пропозицій
до 06.08.18
Торги відмінено
21.08.18
25.07.2018, 13:04
Місце виконання робіт
Загальне запитання щодо оголошення
Роботи по предмету закупівлі будуть виконуватись в зоні радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Просимо роз’яснити:
a) Чи можливо виконання робіт вахтовим методом.
b) Чи будуть відшкодовуватись Замовником витрати Підрядника, пов’язані із роботою в Зоні відчуження (вахтовий метод робіт, проживання персоналу, організація лікувально-профілактичного харчування, дезактивація, дозиметричний контроль, оформлення перепусток тощо).
c) Для більш детального та коректного розрахунку вартості пропозиції конкурсних торгів, вважаємо за доцільне додати до тендерної документації інформацію (картограму) рівнів радіоактивного забруднення в зонах виконання робіт, та при необхідності внести відповідні зміни в ТД.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.07.2018, 19:09)
Розглянувши Ваші запитання щодо робіт які плануються виконуватись в зоні радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, повідомляємо:
А. Виконання робіт вахтовим методом можливо.
В. Витрати Підрядника, пов’язані із роботою в Зоні відчуження (вахтовий метод робіт, проживання персоналу, організація лікувально-профілактичного харчування, дезактивація, дозиметричний контроль, відшкодовуються, якщо вказаної витрати будуть передбачені у тендерній пропозиції.
С. інформацію щодо рівня радіоактивного забруднення в зонах виконання робіт (карта забруднення) обов’язкові надається при допуску Підрядника до виконання робіт
25.07.2018, 13:04
Поводження з ТРВ
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно з інформацією, наведеною в ТД, в ході виконання робіт за предметом закупівлі будуть утворюватися радіоактивні відходи (первинні та вторинні РАВ) та радіоактивно забруднені технологічні матеріали (ТМ).
Просимо роз’яснити:
a) Чиєю відповідальністю, Замовника чи Підрядника, буде поводження з РАВ (збір, сортування, фрагментація, завантаження, транспортування, передача на захоронення тощо).
b) Яким документом Учасник торгів повинен підтвердити наявність досвіду робіт по поводженню з РАВ.
c) Чи повинен учасник торгів мати ліцензію Державної інспекції ядерного регулювання України на право провадження діяльності з перевезення радіоактивних матеріалів, згідно з вимогами Закону України від 11.01.2000 №1370-XIV «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії».
d) Чи повинен Учасник торгів мати на підприємстві постійно діючу комісію з перевірки знань персоналом правил норм і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, атестованої належним чином, чи таке навчання та перевірку знань персоналу буде проводити Замовник? Необхідно вказати, яким документом треба підтверджувати наявність на підприємстві вказаної комісії (протоколи атестації членів комісії, накази тощо)?
та внести відповідні зміни в ТД.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.07.2018, 19:10)
Розглянувши Ваші запитання щодо проведення робіт з будівництва /реконструкції об’єкту який розташований в зоні радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, повідомляємо:
А. За поводження з РАВ відповідає Замовник, однак в зоні проведення робіт утворення РАВ в ході виконання робіт неможливе.
Б. Учасник торгів не повинен підтвердити наявність досвіду робіт по поводженню з РАВ так як він не буде контактувати з РАВ.
С.Учасник торгів не повинен мати ліцензію Державної інспекції ядерного регулювання України на право провадження діяльності з перевезення радіоактивних матеріалів, згідно з вимогами Закону України від 11.01.2000 №1370-XIV «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії».
Д. Учасник торгів не повинен мати на підприємстві постійно діючу комісію з перевірки знань персоналом правил норм і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, атестованої належним чином, таке навчання та перевірку знань персоналу проводе Замовник.
25.07.2018, 13:05
Організація медичного огляду
Загальне запитання щодо оголошення
Для розрахунку вартості в пропозиції конкурсних торгів витрат, пов’язаних з проведенням медичного огляду, просимо надати роз’яснення з наступних питань:
a) Якими нормативними документами має керуватись Підрядник при організації медичного огляду? Чи достатньо вимог Наказу МОЗ України від 21.05.2007 №246, чи медичні огляди необхідно проходити по програмі БІОМЕД?
b) Перелік медичних закладів які мають право здійснювати такий медичний огляд?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.07.2018, 19:11)
А. Достатньо вимог Наказу МОЗ України від 21.05.2007 №246.
Б. Спеціалізовані медичні заклади які відповідно до Наказу МОЗ України від 21.05.2007 №246 мають право на надання медичного висновку про відсутність протипоказань на виконання працівником трудових обов’язків.
25.07.2018, 13:05
Умови Договору
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно умов договору Договірна ціна на виконання Робіт є твердою.
Враховуючи, що термін виконання робіт складає більше 1 року, просимо пояснити:
a) якими чином будуть відшкодовуватись витрати Підрядника у разі збільшення вартості послуг, які надають підприємства зони відчуження – вартість лікувально-профілактичного харчування, проживання, надання послуг з дезактивації та дозиметричного контролю, включаючи індивідуальний дозиметричний контроль тощо (в 2018 році вже двічі збільшувалася вартість проживання)?
b) Чи можна рахувати зміною ставок податків зміну вартості вказаних вище послуг і чи можливо в такому разі змінити (збільшити) договірну ціну, згідно п. 3.2.3 умов Договору?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.07.2018, 19:12)
Пропонуємо Вам звернути увагу на наступні пункти Проекту договору (у яких містяться відповіді на Ваші запитання):
3.2. Договірна ціна встановлюються згідно з Протоколом погодження договірної ціни (Додаток № 1), не уточнюється та не змінюється, окрім випадків, передбачених чинним законодавством України, зокрема у випадку якщо:
3.2.1. зменшуються обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
3.2.2. змінюється фінансування видатків у бік зменшення по незалежним від Замовника причинам;
3.2.3. змінюються ставки податків і зборів, у такому разі договірна ціна змінюється пропорційно до змін таких ставок;
3.2.4. змінюється встановлений згідно із законодавством органами державної статистики індекс інфляції та регульовані ціни (тарифи) і нормативи. Зміна ціна можлива тільки при умові дотримання вимог чинного законодавства України.
3.3. Зміна Договірної ціни обґрунтовується розрахунками та оформлюється Сторонами шляхом складання додаткової угоди.
3.4. Якщо під час будівництва виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, але які необхідно виконати для забезпечення повного виконання робіт, Підрядник зобов’язаний призупинити виконання таких робіт та одночасно повідомити Замовника, шляхом надсилання відповідного листа, про обставини та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками. Замовник протягом 10 днів розглядає зазначені пропозиції, приймає рішення по суті та повідомляє про нього Підрядника.
25.07.2018, 13:06
Відповідність ТД Умовам Договору
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно вимог п.6 додатку 2 до ДТ «Гарантійне усунення дефектів, які з’являться з причини неякісного виконання робіт на строк — протягом не менш п’яти років від дня прийняття об'єкта замовником», а згідно вимог п.13.2 Договору «Гарантійний строк за цим Договором становить 10 років з моменту прийняття Об’єкта в експлуатацію».
Просимо пояснити, який строк становить гарантійний термін на роботи по предмету закупівлі, та привести у відповідність ТД.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.07.2018, 19:13)
Згідно положень п. 1ст. 884 ЦК України:
«1. Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом».
25.07.2018, 13:07
Про надання дозвільних документів
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно умов ТД Учасник повинен надати, в тому числі «копію діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання вказаних робіт (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства).
Просимо надати роз’яснення щодо вимоги: «за умови, якщо ВИКОНАННЯ РОБІТ, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства», адже не учасник торгів пропонує виконати ти чи інші роботи, а Замовник вимагає їх виконати у відповідності до проектної та робочої документації та Умов Договору.
У зв’язку із відсутністю у складі ТД проектної та робочої документації, просимо надати повний перелік робіт з підвищеною небезпекою, які необхідно виконувати в рамках робіт по предмету закупівлі і на виконання яких Учасник торгів повинен мати діючи дозволи.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.07.2018, 19:15)
На Ваше запитання щодо необхідності наявності у Учасника діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання вказаних робіт, повідомляємо наступне:
Виконання робіт на даному об’єкті потребують від Виконавця робіт наявності «Дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання вказаних робіт».
25.07.2018, 13:07
Про відхилення тендерних пропозицій
Загальне запитання щодо оголошення
В розділі 2 «Інша інформація», частини V ТД «Оцінка тендерної пропозиції», вказаний Перелік додатків, що завантажуються Замовником до електронної системи закупівель окремими файлами:
Додаток 1. Комерційна пропозиція.
Додаток 2. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Вимоги). Додаток 3. Проект договору про закупівлю.
Додаток 4. Кошториси та експертний звіт.
Додаток 5. Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Додаток 6. Інформація про наявність мінімально-необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт .
Додатки вважаються невід’ємною частиною ТД.

При цьому вказано, що:
«Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з додатка, перелічених у тендерній документації, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, з підстави невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, згідно зі ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-УІІІ».

Необхідно видалити вказану вимогу з ТД як дискримінаційну, оскільки відповідальним за належне оформлення та завантаження вказаних вище додатків є ЗАМОВНИК.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.07.2018, 19:27)
На Ваш запит щодо вимоги до ТД щодо необхідності видалити з ТД підстави для відхилення тендерної пропозиції, з підстави невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, повідомляємо:
- Виконання вимог Законів України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-УІІІ» в коїмо разі не може вважатись дискримінаційними мірами.
25.07.2018, 13:08
Про рівень кошторисної заробітної плати
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо роз’яснити, який рівень заробітної плати був прийнятий Замовником під час визначення вартості будівництва
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.07.2018, 19:29)
Рівень заробітної платні під час визначення вартості будівництва Замовником розраховувався у відповідності до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України № 281 від 20.10.2016 року «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати,кий враховується при визначені вартості будівництва об’єктів». Рівень заробітної плати був прийнятий Замовником під час визначення вартості будівництва 7774,74 грн.
25.07.2018, 13:09
Про надання документів
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно вимог ТД Учасник торгів повинен надати в тому числі «Оригінал листа, складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника про погодження з Істотними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, наведеними в п.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та скан-копія проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці гіроекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, дати погодження та скріплена печаткою (за наявності).
Просимо пояснити, чи необхідно Учаснику торгів зі скан-копіями проекту договору, надавати додатки до договору, які є його невід’ємною частиною (ст. 19 Договору)?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.07.2018, 19:30)
Додатки до договору, що є його невід’ємною частиною, повинні надаватись разом з договором
26.07.2018, 16:13
Про надання скан-копій завіреного проекту договору з додатками
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно вимог ТД Учасник торгів повинен надати скан-копію проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, дати погодження та скріплена печаткою (за наявності).
Згідно пояснень Замовника, разом із завіреною скан-копією проекту договору, Учаснику торгів необхідно надавати і завірені скан-копії додатків до договору, які є його невід’ємною частиною:
Додаток № 1 - Протокол погодження договірної ціни;
Додаток № 2 - Договірна ціна;
Додаток № 3 - Календарний план виконання робіт;
Додаток № 4 - Договори з субпідрядними організаціями та їх дозвільні документи.

Для виконання цієї вимоги просимо долучити до складу ТД проекти (зразки) вказаних додатків, оскільки вони відсутні в складі ТД завантаженої Замовником в системі «Прозоро».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.07.2018, 09:20)
У тендерній документації зазначено кваліфікаційну вимогу: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі"). Вказаний аналогічний договір містить додатки, зазначені у зверненні.
26.07.2018, 16:14
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Загальне запитання щодо оголошення
В ТД наведені кваліфікаційні критерії, яким повинен відповідати Учасник торгів, та наведено перелік документів, які повинен надати Учасник торгів для підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Однією з таких вимог є наступна вимога:
«Учасники повинні документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за яким було укладено Договір, інформація про який подається учасником як про аналогічний, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір…».

В той же час, згідно пояснень Замовника, зазначена вимога є факультативною (не обов'язковою).
Просимо надати повний перелік факультативних (не обов’язкових) вимог Замовника які є в Тендерній документації, видалити їх з ТД, та відкоригувати ТД відповідним чином.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.07.2018, 09:27)
Всі вимоги замовника є обов`язковими. Підтвердження факту проведення електронних торгів, за яким було укладено договір, вказано з метою сприяння учасникам у підготовці тендерних пропозицій.
26.07.2018, 16:14
Щодо поводження з РАВ
Загальне запитання щодо оголошення
У Висновку державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки проекту «Реконструкція мосту через річку Уж біля бувшого с. Черевач у зоні і відчуження Іванківського району Київської області» вказано:
Пропонується до початку робіт по Проекту надати на розгляд держатомрегулювання Проект виконання робіт, в якому має бути наведено:
- перелік і склад заходів щодо забезпеченню радіаційної безпеки персоналу відповідно до розділу III [К10];
- заходи з поводження з радіоактивними технологічними матеріалами та відходами відповідно до вимог [К8].

Згідно пояснень Замовника:
А. За поводження з РАВ відповідає Замовник, однак в зоні проведення робіт утворення РАВ в ході виконання робіт неможливе.
Б. Учасник торгів не повинен підтвердити наявність досвіду робіт по поводженню з РАВ так як він не буде контактувати з РАВ.
С. Учасник торгів не повинен мати ліцензію Державної інспекції ядерного регулювання України на право провадження діяльності з перевезення радіоактивних матеріалів, згідно з вимогами Закону України від 11.01.2000 №1370-XIV «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії».
Д. Учасник торгів не повинен мати на підприємстві постійно діючу комісію з перевірки знань персоналом правил норм і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, атестованої належним чином, таке навчання та перевірку знань персоналу проведе Замовник.

Виходячи з пояснень Замовника, в ході виконання робіт виключається утворення РАВ.
Просимо пояснити
- чи необхідно в такому разі узгоджувати проект виконання робіт (ПВР) з держатомрегулювання;
- чиєю відповідальністю буде надання ПВР в держатомрегулювання та отримання позитивного висновку,
та внести відповідні доповнення в проект Договору, або виключити вимогу щодо надання та узгодження ПВР в держатомрегулювання.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.07.2018, 17:07)
Вказана у зверненні рекомендація не включена до вимог замовника, що не передбачає пов'язаних з цим узгоджень, а тому необхідність внесення відповідних доповнень до проекту договору - відсутня.
26.07.2018, 16:15
Про надання проектної та робочої документації
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно п.7.6 Договору «Підрядник повинен зберігати на будівельному майданчику один комплект ПРОЕКТНОЇ та робочої документації разом із змінами до неї та надавати її Замовнику, на його прохання, для користування».
Підрядник не зможе в повному обсязі виконати цю вимогу в частині зберігання ПРОЕКТНОЇ документації, оскільки, згідно з п.7.5 Договору Замовник передає Підряднику тільки РОБОЧУ документацію.

Вимагаємо відкоригувати вказані пункти Договору в частині надання Підряднику Проектної та Робочої документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.07.2018, 16:39)
Підрядник зможе надати документацію, яку отримає від замовника. Необхідність у коригуванні пунктів проекту договору - відсутня.
26.07.2018, 16:15
Про авторський нагляд
Загальне запитання щодо оголошення
В проекті Договору відсутня інформація про здійснення авторського нагляду протягом усього періоду виконання робіт.

Просимо пояснити, чиєю відповідальністю (Замовника чи Підрядника) буде здійснення авторського нагляду протягом усього періоду виконання робіт, та внести відповідні доповнення (зміни) в проект Договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.07.2018, 13:41)
Необхідно керуватися постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903 "Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури". З вказаних правових підстав, необхідність внесення відповідних доповнень (змін) до проекту договору - відсутня.