Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.04.2024 15:30. Дата останніх змін - 18.04.2024 15:57

Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-18-010225-a  
ID e5fd2fc57a86439fa1c288251de9c14e  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-04-18-011468-a  
Очікувана вартість закупівлі
153.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

м. Одеса, вул.Генерала Бочарова,59, юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 153.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
18.04.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
18.04.24

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Офісне устаткування та приладдя різне,(найменування товару зазначено у Специфікакаціїї, що є невід‘ємленою, частиною Договору(Додаток№1 до договору постачання
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 одиниця

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.04.2024 15:30
Версія документу від: 18.04.2024 15:30
ID: 67ed76766a264c5baf4ebe030fe75b95

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26470275  
Юридична адреса 65086, Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул.Генерала Бочарова,59 м.Одеса 65086  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
153.00
Гривня з ПДВ
Переможець
18.04.2024 15:47

Укладені договори

Номер договору
17/76-Т
Дата підписання
16.04.2024
Дата початку дії
16.04.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
153.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
127.50 Гривня