Процедура закупівлі оголошена 18.04.2024 15:30. Дата останніх змін - 18.04.2024 15:57
Офісне устаткування та приладдя різне
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-04-18-010225-a | |
ID | e5fd2fc57a86439fa1c288251de9c14e | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-04-18-011468-a |
Очікувана вартість закупівлі
153.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
м. Одеса, вул.Генерала Бочарова,59, юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 153.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
18.04.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
18.04.24
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Офісне устаткування та приладдя різне,(найменування товару зазначено у Специфікакаціїї, що є невід‘ємленою, частиною Договору(Додаток№1 до договору постачання
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 одиниця
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.04.2024 15:30
Версія документу від: 18.04.2024 15:30
ID: 67ed76766a264c5baf4ebe030fe75b95
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 26470275 |
Юридична адреса | 65086, Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул.Генерала Бочарова,59 м.Одеса 65086 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
17/76-Т
Дата підписання
16.04.2024
Дата початку дії
16.04.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
153.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
127.50 Гривня