Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 18.04.2024 15:30. Дата последних изменений - 18.04.2024 15:57

Офісне устаткування та приладдя різне

Идентификатор закупки UA-2024-04-18-010225-a  
ID e5fd2fc57a86439fa1c288251de9c14e  
Идентификатор плана UA-P-2024-04-18-011468-a  
Ожидаемая стоимость
153.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

м. Одеса, вул.Генерала Бочарова,59, юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 153.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
18.04.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
18.04.24

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Офісне устаткування та приладдя різне,(найменування товару зазначено у Специфікакаціїї, що є невід‘ємленою, частиною Договору(Додаток№1 до договору постачання
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 одиниця

Тендерная документация

Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.04.2024 15:30
Версия документа от: 18.04.2024 15:30
ID: 67ed76766a264c5baf4ebe030fe75b95

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 26470275  
Юридический адрес 65086, Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул.Генерала Бочарова,59 м.Одеса 65086  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
153.00
Гривна с НДС
Победитель
18.04.2024 15:47

Заключенные договоры

Номер договора
17/76-Т
Дата подписания
16.04.2024
Дата начала действия
16.04.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
153.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
127.50 Гривна