Процедура закупки объявлена 18.04.2024 15:30. Дата последних изменений - 18.04.2024 15:57
Офісне устаткування та приладдя різне
Идентификатор закупки | UA-2024-04-18-010225-a | |
ID | e5fd2fc57a86439fa1c288251de9c14e | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-04-18-011468-a |
Ожидаемая стоимость
153.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
м. Одеса, вул.Генерала Бочарова,59, юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Ожидаемая стоимость | 153.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки |
Закупка без использования электронной системы
|
|
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
18.04.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
18.04.24
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 10 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Офісне устаткування та приладдя різне,(найменування товару зазначено у Специфікакаціїї, що є невід‘ємленою, частиною Договору(Додаток№1 до договору постачання
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 одиниця
|
Тендерная документация
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.04.2024 15:30
Версия документа от: 18.04.2024 15:30
ID: 67ed76766a264c5baf4ebe030fe75b95
|
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 26470275 |
Юридический адрес | 65086, Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул.Генерала Бочарова,59 м.Одеса 65086 |
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Заключенные договоры
Номер договора
17/76-Т
Дата подписания
16.04.2024
Дата начала действия
16.04.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
153.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
127.50 Гривна