Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.12.2021 15:28. Дата останніх змін - 18.01.2022 10:05

Запчастини для ремонту агрегатів

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-29-009253-c  
ID e633f8762e7240cea7d56a486136433f  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`007`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`007`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
29.12.21
Період уточнень
до 06.01.22
Подання пропозицій
до 13.01.22
Кваліфікація переможця
з 13.01.22
Пропозиції розглянуті
з 18.01.22

Специфікація закупівлі

Лот №1. Лот 1 2185.02.510-3 Шток

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 255`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`275.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Оплата кондиційної Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 15 банківські дні  
Подія Інша подія  
Опис Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2185.02.510-3 Шток
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.01.2022 - 29.04.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна докментація нова редакція +5%.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 15:27
Версія документу від: 29.12.2021 15:27
ID: 76ebc4d2f89d4540ba9725035eb05145
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 15:28
Версія документу від: 29.12.2021 15:28
ID: 76d860c5c48541cea3dc3125be41a248

Лот №2. Лот 2 2252.02.250 Валик в сборе

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 170`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 850.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Оплата кондиційної Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 15 банківські дні  
Подія Інша подія  
Опис Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2252.02.250 Валик в сборе
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.01.2022 - 29.04.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна докментація нова редакція +5%.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 15:27
Версія документу від: 29.12.2021 15:27
ID: 76ebc4d2f89d4540ba9725035eb05145
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 15:28
Версія документу від: 29.12.2021 15:28
ID: 76d860c5c48541cea3dc3125be41a248

Лот №3. Лот 3 2176.01.227-1 Рычаг

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 175`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 875.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Оплата кондиційної Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 15 банківські дні  
Подія Інша подія  
Опис Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2176.01.227-1 Рычаг
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.01.2022 - 29.04.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна докментація нова редакція +5%.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 15:27
Версія документу від: 29.12.2021 15:27
ID: 76ebc4d2f89d4540ba9725035eb05145
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 15:28
Версія документу від: 29.12.2021 15:28
ID: 76d860c5c48541cea3dc3125be41a248

Лот №4. Лот 4 2073.490-3 Трубка

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 161`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 805.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Оплата кондиційної Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 15 банківські дні  
Подія Інша подія  
Опис Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2073.490-3 Трубка
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.01.2022 - 29.04.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна докментація нова редакція +5%.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 15:27
Версія документу від: 29.12.2021 15:27
ID: 76ebc4d2f89d4540ba9725035eb05145
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 15:28
Версія документу від: 29.12.2021 15:28
ID: 76d860c5c48541cea3dc3125be41a248

Лот №5. Лот 5 2381.01.130-1 Крышка АЗ

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 246`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`230.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Оплата кондиційної Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 15 банківські дні  
Подія Інша подія  
Опис Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2381.01.130-1 Крышка АЗ
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.01.2022 - 29.04.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 шт.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна докментація нова редакція +5%.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 15:27
Версія документу від: 29.12.2021 15:27
ID: 76ebc4d2f89d4540ba9725035eb05145
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 15:28
Версія документу від: 29.12.2021 15:28
ID: 76d860c5c48541cea3dc3125be41a248

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 06.01.2022 09:00  
Початок періоду прийому пропозицій 06.01.2022 10:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13.01.2022 09:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08029701  
Юридична адреса 43006, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 13.01.2022 09:01
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
252`000.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
167`000.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
172`000.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
158`000.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
242`000.00
Гривня без ПДВ

Протокол розкриття

Лот 1 2185.02.510-3 Шток
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 2 2252.02.250 Валик в сборе
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 3 2176.01.227-1 Рычаг
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 4 2073.490-3 Трубка
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 5 2381.01.130-1 Крышка АЗ
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Лот 1 2185.02.510-3 Шток
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
252`000.00
Гривня без ПДВ
18.01.2022
10:02
Лот 2 2252.02.250 Валик в сборе
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
167`000.00
Гривня без ПДВ
18.01.2022
10:03
Лот 3 2176.01.227-1 Рычаг
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
172`000.00
Гривня без ПДВ
18.01.2022
10:04
Лот 4 2073.490-3 Трубка
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
158`000.00
Гривня без ПДВ
18.01.2022
10:04
Лот 5 2381.01.130-1 Крышка АЗ
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
242`000.00
Гривня без ПДВ
18.01.2022
10:05