Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 21.05.2020 15:22. Дата последних изменений - 21.07.2020 12:11

"Енергозберігаючі заходи в Костянтинопільській ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Трифонова,24 в с.Костянтинопіль Великоновосілківського району Донецької області. Капітальний ремонт будівлі". -

Идентификатор закупки UA-2020-05-21-004480-c  
ID 077c15c53e08426d8384c4be87a855d4  
Ожидаемая стоимость
6`559`029.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІДДІЛ ОСВІТИ ВЕЛИКОНОВОСІЛКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Ожидаемая стоимость 6`559`029.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 65`590.29 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 32`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
21.05.20
Период уточнений
до 27.05.20
Период обжалования
до 02.06.20
Прием предложений
до 06.06.20
Аукцион
09.06.20
Квалификация
с09.06.20
Предложения рассмотрены
с02.07.20
Завершен
21.07.20
22.05.2020, 09:27
"Енергозберігаючі заходи в Костянтинопільській ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Трифонова,24 в с.Костянтинопіль Великоновосілківського району Донецької області. Капітальний ремонт будівлі".
Общий вопрос о закупке
Технічне завдання на закупівлю не прикріплено
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.05.2020, 09:52)
Технічне завдання надано.
25.05.2020, 14:06
щодо техничного завдання
Вопрос о предмете закупки"Енергозберігаючі заходи в Костянтинопіл
Виходячи з інформації викладеної у оголошенні, неможливо надати відповідну тендерну пропозицію для участі у закупівлі, оскільки відсутні дані, а саме:
- проект, наявність якого необхідна для розрахунку матеріалів для проектного рішення (діаметр водозлівних труб, кількість колін, лійок, заглушок для цїеї системи;
- або відомості ресурсів з указанням матеріалив, згідно проектного рішення, якіх необхідно виконувати роботи;
-п.64 Дефектного акту відсилае нас до проекту.Так, як тут сказано стійки Ст-1, Ст-2, Ст-3. Але немае можливості ознайомитися з проектним рішенням.
Крім того, відповідно до п. 1.2 проекту договору (додаток номер 3 Тендерної документації) склад та обсяг робіт визначені проектно - кошторисною документацією. Згідно вимог п. 5.3.3. проекту договору Підрядник зобов'язаний виконати будівельно-монтажні роботи у відповідності з розробленою проектно-кошторисноб документацією.
Виходячи з вимог умови 1.1 проекту договору, зобов'язання у Замовника щодо надання проектно-кошторисної документації виникає з дати укладення договору.
Також, відповідно до п.3.1. Ціна Договору, визначена на підставі зведеного кошторису будови згідно нормативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Але, згідно нормативів, Ціна Договору з Пордядником визначається на підставі Договорної Ціни!!! А Зведений кошторис – це зведення сукупних витрат по об'єкту Замовника!!!
Таким чином, виходячи з аналізу вказаних умов проекту договору, учасник торгів державних закупівель, як потенційний "Підрядник" не має можливості здійснити вірний та обгрунтований розрахунок витрат на проведення робіт, та як наслідок надати тендерну документацію з урахуванням всіх проектних рішень та витрат
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован25.05.2020, 17:48)
згідно Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація викладена по всім нормам та стандартам, з додатками згідно ст. ст. 22,23 ЗУ "Про публічні закупівлі".
26.05.2020, 11:50
зауваження
Вопрос о предмете закупки"Енергозберігаючі заходи в Костянтинопіл
Донецької області. Капітальний ремонт будівлі» (коригування)».
Наше підприемство має намір прийняти участь у торгах та направити свою тендерну пропозицію, але станом на сьогоднішній день існують перешкоди для участі у публічних торгах, що є грубим порушенням вимог п.4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»(закупівля здійснюється за принципами … «недискримінація учасників та рівне ставлення до них») та вимогч.4 ст.5 Закону (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), а саме.
1.Виходячи з інформації викладеної у оголошенні, неможливо надати відповідну тендерну пропозицію для участі у закупівлі, оскільки відсутні дані, а саме:
- ширина зливів,підвіконних дощок;
- ширина та необхідна кількість коньків із листової сталі;
- проектне рішення по огорожі покрівлі;
- наявність обладнання у Замовника для монтажу обладнання з протипожежної
сигналізації. Обладнення Замовник надає за актом прийому-передачі? або
Підрядник сам набуває за умовами тендера?
- проектне рішення по навішуванню водостічних труб, колін, відливів і лійок з
готових елементів( ;
- проектне рішення по утіпленню стін фасадів, укосів, покриттів, стін нижче рівня
землі;

Згідно вимог п.3 ч.2 ст.22 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) , у тендерній документації зазначаються - технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Законодавець у статті 23 Закону вказує, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідниххарактеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики (ч.1); технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог (ч.3).
Виникає висновок, що Замовник умисно приховує вказані характеристики товарів з метою позбавлення права учасників надати тендерну пропозицію, яка буде відповідати критеріям Замовника. Дії Замовника щодо не викладення дійсного об’єму робіт мають ознаки приховування об’єктивної інформації для учасників торгів.
2.Крім того, відповідно до п. 1.2 проекту договору (додаток номер 3 Тендерної документації) склад та обсяг робіт визначені проектно - кошторисною документацією. Згідно вимог п. 5.3.3. проекту договору,Підрядник зобов'язаний виконати будівельно-монтажні роботи у відповідності з розробленою проектно-кошторисної документацією.
Виходячи з вимог умови 1.1 проекту договору, зобов'язання у Замовника щодо надання проектно-кошторисної документації виникає з дати укладення договору.
Таким чином, виходячи з аналізу вказаних умов проекту договору, учасник торгів державних закупівель, як потенційний «Підрядник» не має можливості здійснити вірний та обґрунтований розрахунок витрат на проведення робіт, та як наслідок надати тендерну пропозицію яка буде відповідати усім вимогам «Замовника».
На підставі вищевикладеного, просимо Вас надати/опублікувати у публічному доступі- повну та об’єктивну інформацію («технічні, якісні характеристики робіт»;«опис усіх необхідних характеристик робіт») щодо об’єкту закупівлі з урахуванням вимог п.3 ч.2 ст.22,ст. 23 Закону та не порушувати право учасників на участь у державних закупівлях (п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.05.2020, 17:15)
Доброго дня! Дякуємо за проявлений інтерес до нашого оголошення та проекту.
В разі здійснення закупівлі за бюджетні кошти, з метою забезпечення якісного кошторисного обрахування та наступного якісного виконання робіт з капітального ремонту - Замовник вимагає від Учасника торгів мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід роботи, в тому числі й сертифікованого інженера-кошторисника (відповідно до Закону України від 20 травня 1999 року № 687-XIV "Про архітектурну діяльність"). Оскільки Замовником викладений дефектний акт , Учасник має скласти свою кошторисну документацію, отже у Учасника має бути працівник, який має необхідні знання та досвід роботи. Учасник має можливість виїхати до об'єкту, для ознайомлення (адреса вказана в назві проекту).