Процедура закупки объявлена 19.10.2018 11:39. Дата последних изменений - 30.10.2018 13:40
Спеціальний одяг та аксесуари -
Идентификатор закупки | UA-2018-10-19-000991-b | |
ID | 3f2611ba8fd84bffbce1340b62731341 |
Ожидаемая стоимость
79`560.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 2-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується. 4. Строк поставки товару,протягом 5-ти робочих днів з дати отримання заявки. 5. Для уточнення та ознайомлення із зразками товару, з вимогами щодо фасону, якості та інших технічних вимог, Учасники звертаються за місцезнаходженням Замовника. 6.До кінцевого строку подання пропозицій Учасники надають замовнику зразки товар, що ними пропонується у закупівлі. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)* 3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ), копія свідоцтва про сплату єдиного податку *. 4. Статут (для юридичної особи)*. 5. Паспорт (для фізичних осіб )* 6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)* 7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) 8. Документи на товар (сертифікати, паспорти, висновки тощо), що передбачені чинним законодавством України для такого товару. Пропозиції учасників, які в попередніх господарських відносинах порушили свої зобов’язання прийматися до розгляду не будуть та не можуть бути визнані переможцем (на підстав ст..236 ГК). *Кожна сторінка копій перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" | |
Ожидаемая стоимость | 79`560.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 400.00 Гривна | |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
19.10.18
Период уточнений
до 24.10.18
Прием предложений
до 26.10.18
Квалификация
с26.10.18
Предложения рассмотрены
с26.10.18
Завершен
30.10.18
В данное время вопросов от участников нет