Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.10.2018 11:39. Дата последних изменений - 30.10.2018 13:40

Спеціальний одяг та аксесуари -

Идентификатор закупки UA-2018-10-19-000991-b  
ID 3f2611ba8fd84bffbce1340b62731341  
Ожидаемая стоимость
79`560.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 2-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується. 4. Строк поставки товару,протягом 5-ти робочих днів з дати отримання заявки. 5. Для уточнення та ознайомлення із зразками товару, з вимогами щодо фасону, якості та інших технічних вимог, Учасники звертаються за місцезнаходженням Замовника. 6.До кінцевого строку подання пропозицій Учасники надають замовнику зразки товар, що ними пропонується у закупівлі. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)* 3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ), копія свідоцтва про сплату єдиного податку *. 4. Статут (для юридичної особи)*. 5. Паспорт (для фізичних осіб )* 6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)* 7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) 8. Документи на товар (сертифікати, паспорти, висновки тощо), що передбачені чинним законодавством України для такого товару. Пропозиції учасників, які в попередніх господарських відносинах порушили свої зобов’язання прийматися до розгляду не будуть та не можуть бути визнані переможцем (на підстав ст..236 ГК). *Кожна сторінка копій перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"  
Ожидаемая стоимость 79`560.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 400.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
19.10.18
Период уточнений
до 24.10.18
Прием предложений
до 26.10.18
Квалификация
с26.10.18
Предложения рассмотрены
с26.10.18
Завершен
30.10.18
В данное время вопросов от участников нет