Договор опубликован 30.10.2018 13:40. Дата последних изменений: 03.09.2023 06:50
Спеціальний одяг та аксесуари -
Идентификатор заключенного договора | UA-2018-10-19-000991-b-b1 | |
ID | dfb6019c8d1744488e4e8be03617bbfa |
Сумма договора
79`536.00 Гривна
Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 2-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується. 4. Строк поставки товару,протягом 5-ти робочих днів з дати отримання заявки. 5. Для уточнення та ознайомлення із зразками товару, з вимогами щодо фасону, якості та інших технічних вимог, Учасники звертаються за місцезнаходженням Замовника. 6.До кінцевого строку подання пропозицій Учасники надають замовнику зразки товар, що ними пропонується у закупівлі. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)* 3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ), копія свідоцтва про сплату єдиного податку *. 4. Статут (для юридичної особи)*. 5. Паспорт (для фізичних осіб )* 6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)* 7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) 8. Документи на товар (сертифікати, паспорти, висновки тощо), що передбачені чинним законодавством України для такого товару. Пропозиції учасників, які в попередніх господарських відносинах порушили свої зобов’язання прийматися до розгляду не будуть та не можуть бути визнані переможцем (на підстав ст..236 ГК). *Кожна сторінка копій перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.
Реквизиты договора
Сумма договора | 79`536.00 Гривна (с НДС) | |
Номер договора | 352 | |
Дата подписания | 30.10.2018 | |
Дата начала действия | 30.10.2018 | |
Дата завершения действия | 31.12.2018 |
Опубликован
30.10.18
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен
Номенклатура договора
1) |
Спеціальний одяг та аксесуари
ДК 021:2015: 18400000-3 - Спеціальний одяг та аксесуари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 04080, Україна, місто Київ, Київ, вул. Кирилівська, 15
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2018
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2035 пара
|
Документы договора/изменений
Подписать контракт
№352 від 30.10.2018.PDF
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.10.2018 13:40
ID: 8291baa88f1945028f8524fb0cd5f73e
|
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 03359121 |
Юридический адрес | 04080, Україна, Київська область, Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки |
Информация о поставщике
Название юридического лица | ТОВ "ЖУРАВКА ТОРГ" |
Код ЕГРПОУ | 40126602 |
Юридический адрес | 04114, Україна, Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ДУБРОВИЦЬКА, будинок 28 |