Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.12.2024 11:15. Дата последних изменений - 10.01.2025 15:39

Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій адмінбудівель ГУ ДПС у Миколаївській області -

Идентификатор закупки UA-2024-12-19-006053-a  
ID 1bbf0b04d5c4401e97d5082c21a993a6  
Идентификатор плана UA-P-2024-10-10-010426-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
3`279`290.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі, якщо у змісті тендерної пропозиції зустрічаються торгова марка, загальноприйняті міжнародні терміни, адреси електронної пошти тощо, які неможливо перекласти з іноземної мови та/або з метою збереження їх ідентифікації, допускається їх зазначення без перекладу

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління ДПС у Миколаївській області  
Общая ожидаемая стоимость закупки 3`279`290.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 98`378.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
19.12.24
Период уточнений
до 24.12.24
Период обжалования
до 24.12.24
Прием предложений
до 27.12.24
Аукцион
27.12.24
Квалификация
с27.12.24
Предложения рассмотрены
с02.01.25
Завершен
10.01.25
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано