Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.12.2024 11:15. Дата последних изменений - 10.01.2025 15:39

Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій адмінбудівель ГУ ДПС у Миколаївській області

Идентификатор закупки UA-2024-12-19-006053-a  
ID 1bbf0b04d5c4401e97d5082c21a993a6  
Идентификатор плана UA-P-2024-10-10-010426-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
3`279`290.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі, якщо у змісті тендерної пропозиції зустрічаються торгова марка, загальноприйняті міжнародні терміни, адреси електронної пошти тощо, які неможливо перекласти з іноземної мови та/або з метою збереження їх ідентифікації, допускається їх зазначення без перекладу

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління ДПС у Миколаївській області  
Общая ожидаемая стоимость закупки 3`279`290.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 98`378.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
19.12.24
Период уточнений
до 24.12.24
Период обжалования
до 24.12.24
Прием предложений
до 27.12.24
Аукцион
27.12.24
Квалификация
с27.12.24
Предложения рассмотрены
с02.01.25
Завершен
10.01.25

Спецификация закупки

Лот № 1. Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій адмінбудівель ГУ ДПС у Миколаївській області

Адреси надання послуг: 54001, м. Миколаїв, вул. Героїв Рятувальників, 6 ( 4 поверхи, підвальне приміщення, прибудинкова територія) 54001, м. Миколаїв, вул. Вадима Благовісного, 47 54017, м. Миколаїв, вул. Ігоря Бедзая, 20/9 54030, м. Миколаїв, вул. Марка Кропивницького, 24/2 56101, Миколаївська область, м. Баштанка, вул. Микола Аркаса, 2 та прибудинкова територія 56203, Миколаївська область, смт. Березнегувате, вул. Незалежності, 85 55601, Миколаївська область, м. Новий Буг, вул. Захисників України, 9/1 57303, Миколаївська область, м. Снігурівка, вул. Центральна, 3/1 та прибудинкова територія 56002, Миколаївська область, смт. Казанка, вул. Миру, 193а 55400, Миколаївська область, смт. Братське, вул. Миру,117 та прибудинкова територія 57001, Миколаївська область, смт. Веселинове, вул. Мозолевського, 10 56500, Миколаївська область, м. Вознесенськ, пров. Бузьких Козаків, 6 та прибудинкова територія 55500, Миколаївська область, смт. Єланець, вул. Паркова, 14/1 та прибудинкова територія, протирадіаційне укриття 56602, Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Центральна, 179 та прибудинкова територія 57508, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Старофортечна, 27 та прибудинкова територія 57400, Миколаївська область, смт. Березанка, вул. Центральна, 80 та прибудинкова територія 54050, м. Миколаїв, вул. Торгова, 63-А та прибудинкова територія 54000, м. Миколаїв, вул. Веселинівська, 50 55002, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Енергобудівників, 5 та прибудинкова територія 55213, Миколаївська область, м. Первомайськ, вул. Театральна, 18 та прибудинкова територія 55301, Миколаївська область, смт. Арбузинка, вул. Центральна, 101 та прибудинкова територія 56301, Миколаївська область, смт. Врадіївка, вул. Героїв Врадіївщини, 137а та прибудинкова територія 56401, Миколаївська область, смт. Доманівка, вул. Космонавтів, 5 та прибудинкова територія 55104, Миколаївська область, смт. Криве Озеро, вул. Ярослава Мудрого, 9 та прибудинкова територія

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 3`279`290.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 32`792.90 Гривна  
Электронная банковская гарантия 98`378.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 27.12.2024 13:10 - 27.12.2024 13:45  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Розрахунки здійснюються шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі, на підставі рахунку та Актів приймання-передачі наданих послуг, підписаних Сторонами.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій адмінбудівель ГУ ДПС у Миколаївській області
ДК 021:2015: 90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
?:tender form category cpv: 99999999-9 - Cтупінь локалізації
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
ТД з О Послуги з прибирання_2025.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2024 11:16
Версия документа от: 19.12.2024 11:16
ID: d9b9f6e1a42b427090ff9b2c68e9de8e
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2024 11:27
Версия документа от: 19.12.2024 11:27
ID: ee4f82a1685b49ae811b3abb3ccdf399
Нетипизированный документ
audit_1bbf0b04d5c4401e97d5082c21a993a6_034f881c161405d2a2cb4d1631fef5b9.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 13:45
Версия документа от: 27.12.2024 13:45
ID: 5134b22612ac4182a0549fdc7f343827

?:tender item config

Oписание критериев

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерий относится к лоту Послуги з прибирання приміщень та прибуд
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Розмір забезпечення тендерної пропозиції (3%): 98 378,00 грн. (дев’яносто вісім тисяч триста сімдесят вісім грн. 00 коп.).Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику у разі невиконання учасником умов, передбачених у частині 3 статті 25 Закону. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою (в такому разі у складі тендерної пропозиції учасника надається копія документу, що підтверджує право підписання уповноваженою особою банківської гарантії), з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та кваліфікований електронний підпис, тобто документ має бути підписано кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію письмового договору, укладеного з банком, який видав банківську гарантію. Ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії письмового договору, укладеного з банком, який видав банківську гарантію, призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, відшкодовуються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити замовника: Одержувач: ГУ ДПС у Миколаївській області Код ЄДРПОУ (одержувача): 44104027 р/рахунок: UA 078201720355179002092161744 Банк одержувача: Державна казначейська служба України, м. Київ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка наведена у цьому додатку до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:  повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;  код банку (у разі наявності);  адреса місцезнаходження;  поштова адреса для листування;  адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:  повне найменування — для юридичної особи;  прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента;  реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);  серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);  адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:  повне найменування юридичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія;  адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:  дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;  назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:  назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;  ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:  вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка наведена у цьому додатку до тендерної документації;  вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. банківська гарантія
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2024
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтвреджується, що
Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, знаходяться на території Миколаївської області та будуть залучені до виконання послуг, які є предметом даної закупівлі (за формою згідно з додатком 1.2.1 до тендерної документації). Кількість необхідного обслуговуючого персоналу для прибирання адміністративних приміщень і прибудинкових територій повинна відповідати Міжгалузевим нормам чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105, але не менше 32 осіб, із них: 31 особи обслуговуючого персоналу для прибирання адміністративних приміщень і прибудинкових територій; 1 відповідальна особа (менеджер), яка на місці здійснюватиме організацію координації роботи всіх працівників, контроль якості надання послуг персоналом, систематизацію та організацію робіт працівниками, проведення інструктажу, навчання персоналу, планування прибирань. На підтвердження вказаної інформації Учаснику необхідно надати копії трудових книжок, договорів ЦПХ, наказів на призначення, тощо всіх працівників, які зазначені ним в інформаційній довідці (п.1.1.). Інформаційна довідка про зобов’язання щодо попереднього (протягом одного дня з моменту підписання договору) погодження кандидатур працівників, які будуть здійснювати прибирання та будуть допущені до адмінбудівель ГУ ДПС у Миколаївській області та в подальшому здійснення заміни особового складу працівників, які надають послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій за погодженням з ГУ ДПС у Миколаївській області (за 5 днів письмово попередивши Замовника та надавши на погодження кандидатури працівників, які будуть надавати послуги). Інформаційна довідка щодо обов’язкового повідомлення Замовника у разі зміни працівників, які будуть залучені до виконання послуг та зазначені Учасником у Інформаційній довідці (п.1.1.)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтвреджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання не менше 2-х аналогічних договорів* за предметом закупівлі (за формою згідно з додатком 1.2.2 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), тобто своєчасності повного виконання такого (-их) договору (-ів). На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 2.1.), Учасник має надати: - копію(-ї) вказаного(-их) договору(-ів), (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю), з усіма додатками та додатковими угодами, якщо такі було укладено до договору(-ів), - копії всіх актів наданих послуг, для підтвердження достовірності та повноти виконання аналогічного (-их) договору (-ів), наведеного (-их) у додатку 1.2.2, - копію(-ї) листа (-ів) відгука (-ів) від замовника(-ів), який(-і) зазначений(-і) у додатку 1.2.2, що підтверджує (-ють) достовірність, своєчасність та повноту виконання наведеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів). Лист-відгук має містити власне ім’я, прізвище та посаду підписанта. Лист-відгук має бути підписаний особою, повноваження якої можна перевірити за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) та підтверджувати інформацію, викладену у довідці. Якщо лист-відгук підписаний особою, не вказаною в ЄДР, до листа-відгуку має бути доданий наказ, довіреність або інший документ, що підтверджує її повноваження (так як документ на підтвердження повноважень видається не учасником, то допускається надання цих документів у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їх копій – засвідчених як учасником, так і тими, хто їх видав).
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2024

Даты и сроки

Дата публикации 19.12.2024 11:27  
Завершение периода уточнений 24.12.2024 00:00  
Начало периода приема предложений 19.12.2024 11:15  
Окончание периода приема предложений 27.12.2024 00:00  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління ДПС у Миколаївській області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 44104027  
Юридический адрес 54001, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вулиця Лягіна, будинок 6  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 27.12.2024 13:45
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій адмінбудівель ГУ ДПС у Миколаївській області
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ПП "Клінінг-Про"
ID: 7c20c87e77f44754adc3d6b58ebb0af1
2`952`607.00
Гривна с НДС
2
2`635`190.00
Гривна с НДС
3
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ"
ID: 65e0307d28a943f6b4c46f3cdd922e58
2`951`000.00
Гривна с НДС
4
2`602`407.10
Гривна с НДС

Квалификация участников

Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій адмінбудівель ГУ ДПС у Миколаївській області
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
2`602`407.10
Гривна с НДС
Победитель
02.01.2025 14:30
2
2`635`190.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
3
2`951`000.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
4
2`952`607.00
Гривна с НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій адмінбудівель ГУ ДПС у Миколаївській області
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
Код ЕГРПОУ:40075836
2`602`407.10
Гривна с НДС
02.01.2025
14:30

Заключенные договоры

Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій адмінбудівель ГУ ДПС у Миколаївській області
Номер договора
1
Дата подписания
08.01.2025
Дата начала действия
08.01.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
2`602`407.10 Гривна без НДС