Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.12.2023 13:36. Дата последних изменений - 19.12.2023 15:01

Навчальні засоби для гуртків авіаробототехніки (окуляри FPV, набір комплектуючих для зборки FPV дрона, комплект інструментів для зборки FPV дрона, пульт управління для FPV дрона) ( код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 34740000-6 - Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі ) -

Идентификатор закупки UA-2023-12-01-008646-a  
ID 799c41296c2443a9bccd6f95f13be422  
Общая ожидаемая стоимость закупки
679`565.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».Застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою; категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник може зменшити обсяги закупівлі в залежності від фактичної потреби та обсягів фінансування.Поставка Товару повинна здійснюватись не пізніше 3 робочих днів з моменту одержання відповідної заявки Замовника.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Київський Палац дітей та юнацтва  
Общая ожидаемая стоимость закупки 679`565.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
01.12.23
Период уточнений
до 06.12.23
Период обжалования
до 06.12.23
Прием предложений
до 09.12.23
Квалификация
с09.12.23
Предложения рассмотрены
с13.12.23
Завершен
19.12.23
В данное время вопросов от участников нет