Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.12.2023 13:36. Дата последних изменений - 19.12.2023 15:01

Навчальні засоби для гуртків авіаробототехніки (окуляри FPV, набір комплектуючих для зборки FPV дрона, комплект інструментів для зборки FPV дрона, пульт управління для FPV дрона) ( код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 34740000-6 - Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі ) -

Идентификатор закупки UA-2023-12-01-008646-a  
ID 799c41296c2443a9bccd6f95f13be422  
Идентификатор плана UA-P-2023-12-01-003881-b  
Общая ожидаемая стоимость закупки
679`565.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».Застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою; категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник може зменшити обсяги закупівлі в залежності від фактичної потреби та обсягів фінансування.Поставка Товару повинна здійснюватись не пізніше 3 робочих днів з моменту одержання відповідної заявки Замовника.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Київський Палац дітей та юнацтва  
Общая ожидаемая стоимость закупки 679`565.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
01.12.23
Период уточнений
до 06.12.23
Период обжалования
до 06.12.23
Прием предложений
до 09.12.23
Квалификация
с09.12.23
Предложения рассмотрены
с13.12.23
Завершен
19.12.23
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано