Процедура закупки объявлена 22.02.2023 18:05. Дата последних изменений - 09.03.2023 10:58
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, код ДК 021:2015 - 50313000-2 - технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки», код ДК 021:2015:50310000-1- технічне обслуговування і ремонт офісної техніки). -
Идентификатор закупки | UA-2023-02-22-014480-a | |
ID | 7c0757a005824018a7a4609bfcc93f35 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
246`505.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Категорія замовника: органи державної влади та правоохоронні органи держави, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ГУНП в Тернопільській області | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 246`505.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
22.02.23
Период уточнений
до 27.02.23
Период обжалования
до 27.02.23
Прием предложений
до 02.03.23
Квалификация
с02.03.23
Предложения рассмотрены
с03.03.23
Завершен
09.03.23