Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.02.2023 18:05. Дата последних изменений - 09.03.2023 10:58

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, код ДК 021:2015 - 50313000-2 - технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки», код ДК 021:2015:50310000-1- технічне обслуговування і ремонт офісної техніки). -

Идентификатор закупки UA-2023-02-22-014480-a  
ID 7c0757a005824018a7a4609bfcc93f35  
Идентификатор плана UA-P-2023-02-22-004150-b  
Общая ожидаемая стоимость закупки
246`505.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Категорія замовника: органи державної влади та правоохоронні органи держави, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ГУНП в Тернопільській області  
Общая ожидаемая стоимость закупки 246`505.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
22.02.23
Период уточнений
до 27.02.23
Период обжалования
до 27.02.23
Прием предложений
до 02.03.23
Квалификация
с02.03.23
Предложения рассмотрены
с03.03.23
Завершен
09.03.23
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано