Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 30.05.2017 10:06. Дата последних изменений - 05.07.2017 10:23

Комплексна система для проведення голосування на сесіях обласної ради у сесійній залі Житомирської обласної ради з монтажем та пусконалагодженням на місцях його безпосередньої експлуатації -

Идентификатор закупки UA-2017-05-30-000270-b  
ID 6a5b1e56e16144a6b43ba956a2f048e9  
Ожидаемая стоимость
732`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Комплексна система для проведення голосування - це комплекс спеціального обладнання (устаткування) з встановленим програмним забезпеченням, що дозволяє автоматизувати процес проведення сесій з функцією поіменного голосування під час прийняття рішень депутатами та аудіосупровідом кожного робочого місця депутата, з веденням повного аудіозапису проведення сесії

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Житомирська обласна рада  
Ожидаемая стоимость 732`500.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 3`662.50 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
30.05.17
Период уточнений
до 04.06.17
Период обжалования
до 10.06.17
Прием предложений
до 14.06.17
Аукцион
15.06.17
Квалификация
с15.06.17
Предложения рассмотрены
с16.06.17
Завершен
05.07.17
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует