Процедура закупки объявлена 30.05.2017 10:06. Дата последних изменений - 05.07.2017 10:23
Комплексна система для проведення голосування на сесіях обласної ради у сесійній залі Житомирської обласної ради з монтажем та пусконалагодженням на місцях його безпосередньої експлуатації -
Идентификатор закупки | UA-2017-05-30-000270-b | |
ID | 6a5b1e56e16144a6b43ba956a2f048e9 |
Ожидаемая стоимость
732`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Комплексна система для проведення голосування - це комплекс спеціального обладнання (устаткування) з встановленим програмним забезпеченням, що дозволяє автоматизувати процес проведення сесій з функцією поіменного голосування під час прийняття рішень депутатами та аудіосупровідом кожного робочого місця депутата, з веденням повного аудіозапису проведення сесії
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Житомирська обласна рада | |
Ожидаемая стоимость | 732`500.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 3`662.50 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
30.05.17
Период уточнений
до 04.06.17
Период обжалования
до 10.06.17
Прием предложений
до 14.06.17
Аукцион
15.06.17
Квалификация
с15.06.17
Предложения рассмотрены
с16.06.17
Завершен
05.07.17