Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Реквизиты договора

Сумма договора 141`966`000.00 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 118`305`000.00 Гривна  
Сумма оплаты по договору 54`910`371.00 Гривна (с НДС)  
Сумма оплаты по договору без НДС 45`758`642.50 Гривна  
Причины расторжения договора 1. Сторони дійшли згоди розірвати договір № 7П/19 від 29.08.2019р., укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до п.18.7., розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України. 2. Виконання послуг та оплата за договором становлять – 54 910 371,00 грн. 3.У Сторін відсутні претензії щодо виконання зобов’язань за даним договором один до одного.  
Номер договора 7П/19  
Дата подписания 29.08.2019  
Дата начала действия 29.08.2019  
Дата завершения действия 19.12.2022  
Опубликован
29.08.19
Подписан
Прекращен
Договор был подписан и действовал, но был досрочно прекращен

Номенклатура договора

1)
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161320 /Р-55/ - Доброслав - /Обхід м. Одеси/, км 0+000 – км 15+390 (окремими ділянками) (джерело фінансування закупівлі- кошти державного та/або місцевого та/або ін
ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 посл.

Документы договора/изменений

Подписать контракт
7П_19 Доброслав Березівка 29,08,19.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.08.2019 17:16
ID: d1eb4de743e3421dada393611f30a983
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.08.2019 17:20
ID: c2883594d33b40ce9c45f5623357a7c9
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.08.2019 17:20
ID: c2883594d33b40ce9c45f5623357a7c9
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №1от30.09.2019
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.10.2019 16:05
ID: 53e8113685b0448f860e5af99359d607
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №2от03.03.2020
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.03.2020 11:11
ID: 374fb24b60d14841a041b64e71cb972f
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №3от16.11.2020
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.11.2020 11:44
ID: 2e48b9580f8b42f4ba9b10b66e48298d
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №4от28.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.12.2021 14:48
ID: 53fa55212b3e4252941d25f9a6a1db45

Изменения Договора

Изменения к договору №1от30.09.2019.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений 1. Доповнити банківські реквізити Підрядника у розділі X XI «Реквізити та підписи сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA583808050000000026008205872 в АТ «Райффайзен банк Аваль», МФО 380805  
Дата публикации изменений 01.10.2019 16:05  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №2от03.03.2020.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 29 350 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 29 350 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.8. розділу IV. «Порядок здійснення оплати. Проведення розрахунків за надані послуги» викласти у наступній редакції: 4.8. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXI «Реквізити та підписи сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Відповідно до пункту 18.3., розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1, розділу XIХ «Строк дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 19.1. Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині оплати до повного виконання замовником своїх грошових зобов’язань.  
Дата публикации изменений 05.03.2020 11:11  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №3от16.11.2020.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 1 059 031,00 грн та встановити у розмірі – 30 409 031,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 30 409 031,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.  
Дата публикации изменений 17.11.2020 11:45  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №4от28.12.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік встановити у розмірі – 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п..3, п. 18.3., розділу XVIII «Внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг.» та пункт 19.1., розділу XІX. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31.12.2022р. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.  
Дата публикации изменений 28.12.2021 14:48  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 42641417  
Юридический адрес 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  

Информация о поставщике

Название юридического лица ТОВ Березівкаагрошляхбуд  
Код ЕГРПОУ 03579041  
Юридический адрес 67300, Україна, Одеська область, місто Березівка, вулиця Паркова, 80