Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Реквізити договору

Сума договору 141`966`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 118`305`000.00 Гривня  
Сума оплати за договором 54`910`371.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 45`758`642.50 Гривня  
Причини розірвання договору 1. Сторони дійшли згоди розірвати договір № 7П/19 від 29.08.2019р., укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до п.18.7., розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України. 2. Виконання послуг та оплата за договором становлять – 54 910 371,00 грн. 3.У Сторін відсутні претензії щодо виконання зобов’язань за даним договором один до одного.  
Номер договору 7П/19  
Дата підписання 29.08.2019  
Дата початку дії 29.08.2019  
Дата завершення дії 19.12.2022  
Опубліковано
29.08.19
Договір підписано
Дію договору припинено
Договір був підписаний та діяв, але був достроково припинений

Номенклатура договору

1)
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161320 /Р-55/ - Доброслав - /Обхід м. Одеси/, км 0+000 – км 15+390 (окремими ділянками) (джерело фінансування закупівлі- кошти державного та/або місцевого та/або ін
Класифікація за ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 посл.

Документи договору/змін

Підписаний контракт
7П_19 Доброслав Березівка 29,08,19.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.08.2019 17:16
ID: d1eb4de743e3421dada393611f30a983
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.08.2019 17:20
ID: c2883594d33b40ce9c45f5623357a7c9
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.08.2019 17:20
ID: c2883594d33b40ce9c45f5623357a7c9
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 30.09.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.10.2019 16:05
ID: 53e8113685b0448f860e5af99359d607
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 03.03.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.03.2020 11:11
ID: 374fb24b60d14841a041b64e71cb972f
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 16.11.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.11.2020 11:44
ID: 2e48b9580f8b42f4ba9b10b66e48298d
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 28.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2021 14:48
ID: 53fa55212b3e4252941d25f9a6a1db45

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 30.09.2019.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Доповнити банківські реквізити Підрядника у розділі X XI «Реквізити та підписи сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA583808050000000026008205872 в АТ «Райффайзен банк Аваль», МФО 380805  
Дата публікації змін 01.10.2019 16:05  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 03.03.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 29 350 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 29 350 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.8. розділу IV. «Порядок здійснення оплати. Проведення розрахунків за надані послуги» викласти у наступній редакції: 4.8. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXI «Реквізити та підписи сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Відповідно до пункту 18.3., розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1, розділу XIХ «Строк дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 19.1. Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині оплати до повного виконання замовником своїх грошових зобов’язань.  
Дата публікації змін 05.03.2020 11:11  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 16.11.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 1 059 031,00 грн та встановити у розмірі – 30 409 031,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 30 409 031,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.  
Дата публікації змін 17.11.2020 11:45  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 28.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік встановити у розмірі – 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п..3, п. 18.3., розділу XVIII «Внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг.» та пункт 19.1., розділу XІX. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31.12.2022р. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.  
Дата публікації змін 28.12.2021 14:48  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42641417  
Юридична адреса 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ Березівкаагрошляхбуд  
Код ЄДРПОУ 03579041  
Юридична адреса 67300, Україна, Одеська область, місто Березівка, вулиця Паркова, 80