Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцтовари.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ТРУДОВИЙ АРХІВ" БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 36769929  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ТРУДОВИЙ АРХІВ" БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 36769929  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 1`096.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Маркер Permanent спиртовий 2,5 мм чорний Centrjpen  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Набір текстовиделітелів DH -700-4 кольори  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпка канцелярська 28 мм , кругла . з заміном .100 шт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл - конверт Ф4+,30 мкр, глянцевий ,100 шт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Степлер № 10 Ekonomi[  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей ПВА 250мм , супер - ковпачок  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Нитка капронова  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Гумка прямокутна 8030 біло - сіра с фаской TM MILAN 6*1.4*0.7 см  
Класифікація за ДК 021:2015 30191000-4 - Офісне устаткування, крім меблів  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 1096.00 Гривня  

Класифікатор КПК

ID класифікатора 7693
Опис класифікатора Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю
Схема (рік бюджету) ТПКВКМБ
Країна Україна
КАТОТТГ
ID класифікатора - UA51000000000030770
Опис класифікатора - Одеська
Схема (рік бюджету) - КАТОТТГ
 

Долучені документи

  sign.p7s  
  sign.p7s  
  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID df9f46c41d9f4c698fa0acdcdf4f96dd  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-07-001058-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-000052-a  
Дата останнього оновлення 08.12.2025 00:57