Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Реквізити договору

Сума договору 144`845.52 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 616  
Дата підписання 22.12.2025  
Дата початку дії 22.12.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
22.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Поточний ремонт приміщень адмінбудівлі Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. Чуднівська, 105
Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Ольжича, 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 30.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Документи договору/змін

Підписаний контракт
616 від 22.12.2025.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 12:07
ID: 657a25f46723423fa8d5564552babbaf

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 13559341  
Юридична адреса 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи КОЛОДЮК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ  
Код ЄДРПОУ 2366402639  
Юридична адреса 13300, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, ВУЛИЦЯ НИЗГІРЕЦЬКА будинок 20 квартира 9