Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Додаткові критерії пошуку
За регіоном постачання
Вид предмету закупівлі
Тип оплати
За очікуваною вартістю закупівлі
Завершення прийому пропозицій
Дата початку аукціону
Дата публікації тендера
Критерій сортування

Всі закупівлі

Предмет закупівлі
Номер
Статус
 
Оголошено
Замовник

Надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Код ДК 021-2015 (CPV): 80500000-9 - Навчальні послуги
Очікувана вартість закупівлі66`200.00 Гривня
13614730
Дата оголошення процедури22.11.2021 10:35
Поточний статус процедуриПодання пропозицій до 01.12.2021 00:00
Ідентифікатор закупівліUA-2021-11-22-000664-c
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліСпрощені/Допорогові закупівлі
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

«Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми Сумської області, за адресою вул. Засумська,буд. 3, м. Суми, Сумської області»

«Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми Сумської області, за адресою вул. Засумська,буд. 3, м. Суми, Сумської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 17 700,00 грн. (розмір забезпечення повинен бути не більше 0,5% від вартості закупівлі) Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям (передбачається надання документу з банку, що підтверджує наявність грошового покриття). Разом з банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються: - документ (копія/оригінал), який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - ліцензія (копія/оригінал), видана банку; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії та оригінал розрахункового документу, який містить доручення платника банку здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. - копія/оригінал договору про надання банківської гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі —вимоги),а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками або іншими фінансовими установами або страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі/ частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком 6 до тендерної документації); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та/або кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерного пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання - закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 3.3 Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Очікувана вартість закупівлі3`542`773.00 Гривня
13539698
Дата оголошення процедури17.11.2021 14:24
Поточний статус процедуриПодання пропозицій до 03.12.2021 00:00
Ідентифікатор закупівліUA-2021-11-17-003961-c
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліВідкриті торги
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

«Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми Сумської області, за адресою вул. Засумська,буд. 3, м. Суми, Сумської області»

«Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми Сумської області, за адресою вул. Засумська,буд. 3, м. Суми, Сумської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 17 700,00 грн. (розмір забезпечення повинен бути не більше 0,5% від вартості закупівлі) Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям (передбачається надання документу з банку, що підтверджує наявність грошового покриття). Разом з банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються: - документ (копія/оригінал), який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - ліцензія (копія/оригінал), видана банку; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії та оригінал розрахункового документу, який містить доручення платника банку здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. - копія/оригінал договору про надання банківської гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі —вимоги),а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками або іншими фінансовими установами або страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі/ частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком 6 до тендерної документації); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та/або кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерного пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання - закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 3.3 Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Очікувана вартість закупівлі3`542`773.00 Гривня
13535480
Дата оголошення процедури17.11.2021 12:36
Поточний статус процедуриПодання пропозицій до 03.12.2021 00:00
Ідентифікатор закупівліUA-2021-11-17-002683-c
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліВідкриті торги
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Послуга з постачання теплової енергії

Код ДК 021-2015 (CPV): 09300000-2 - Електрична, теплова, сонячна та атомна енергія
Очікувана вартість закупівлі351`479.82 Гривня
13490713
Дата оголошення процедури15.11.2021 16:02
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-11-15-003007-b
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліПереговорна процедура (скорочена)
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Капітальний ремонт «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень» Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми, Сумської області

ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень» Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми, Сумської області)
Код ДК 021-2015 (CPV): 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи
Очікувана вартість закупівлі745`562.00 Гривня
13487499
Дата оголошення процедури15.11.2021 15:10
Поточний статус процедуриКваліфікація переможця
Ідентифікатор закупівліUA-2021-11-15-011548-a
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліСпрощені/Допорогові закупівлі
1 запитання
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Навчання з питань цивільного захисту

Код ДК 021-2015 (CPV): 80500000-9 - Навчальні послуги
Очікувана вартість закупівлі547.20 Гривня
13456389
Дата оголошення процедури12.11.2021 13:05
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-11-12-001772-c
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Газета Бухгалтерія: Бюджет + Зарплата та Кадрова Справа

Код ДК 021-2015 (CPV): 22200000-2 - Газети, періодичні спеціалізовані та інші періодичні видання і журнали
Очікувана вартість закупівлі5`916.00 Гривня
13357711
Дата оголошення процедури08.11.2021 15:22
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-11-08-011271-b
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Папір офісний

Код ДК 021-2015 (CPV): 30100000-0 - Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
Очікувана вартість закупівлі10`010.00 Гривня
13357445
Дата оголошення процедури08.11.2021 15:17
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-11-08-002333-c
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Папки та файли

Код ДК 021-2015 (CPV): 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Очікувана вартість закупівлі1`399.86 Гривня
13356878
Дата оголошення процедури08.11.2021 15:11
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-11-08-010827-b
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Супровід проведення відкритих торгів

Код ДК 021-2015 (CPV): 79100000-5 - Юридичні послуги
Очікувана вартість закупівлі7`000.00 Гривня
13353946
Дата оголошення процедури08.11.2021 14:10
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-11-08-008717-b
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поточний ремонт принтеру

Код ДК 021-2015 (CPV): 50300000-8 - Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги
Очікувана вартість закупівлі2`730.00 Гривня
13353687
Дата оголошення процедури08.11.2021 14:04
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-11-08-001574-a
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Встановлення поновленної версії програмного забезпечення "Бухгалтерський облік для бюджетних установ України"

Код ДК 021-2015 (CPV): 72200000-7 - Послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
Очікувана вартість закупівлі10`000.00 Гривня
13353423
Дата оголошення процедури08.11.2021 14:02
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-11-08-001560-a
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

«Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми Сумської області, за адресою вул. Засумська,буд. 3, м. Суми, Сумської області»

«Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми Сумської області, за адресою вул. Засумська,буд. 3, м. Суми, Сумської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 17 700,00 грн. (розмір забезпечення повинен бути не більше 0,5% від вартості закупівлі) Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям (передбачається надання документу з банку, що підтверджує наявність грошового покриття). Разом з банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються: - документ (копія/оригінал), який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - ліцензія (копія/оригінал), видана банку; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії та оригінал розрахункового документу, який містить доручення платника банку здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. - копія/оригінал договору про надання банківської гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі —вимоги),а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками або іншими фінансовими установами або страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі/ частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком 6 до тендерної документації); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та/або кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерного пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання - закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 3.3 Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Очікувана вартість закупівлі3`542`773.00 Гривня
13237052
Дата оголошення процедури01.11.2021 16:49
Поточний статус процедуриЗакупівля не відбулась
Ідентифікатор закупівліUA-2021-11-01-002367-b
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліВідкриті торги
2 запитання
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Рулонна штора

Код ДК 021-2015 (CPV): 39500000-7 - Текстильні вироби
Очікувана вартість закупівлі12`060.00 Гривня
13189637
Дата оголошення процедури28.10.2021 14:05
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-10-28-006568-a
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Прибиральне приладдя

Код ДК 021-2015 (CPV): 39200000-4 - Меблева фурнітура
Очікувана вартість закупівлі6`940.00 Гривня
13189320
Дата оголошення процедури28.10.2021 13:56
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-10-28-003115-c
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Капітальний ремонт «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень» Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми, Сумської області

ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень» Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми, Сумської області)
Код ДК 021-2015 (CPV): 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи
Очікувана вартість закупівлі745`562.00 Гривня
13109967
Дата оголошення процедури25.10.2021 11:04
Поточний статус процедуриЗакупівля не відбулась
Ідентифікатор закупівліUA-2021-10-25-003277-b
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліСпрощені/Допорогові закупівлі
3 запитання
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Постачання теплової енергії

Код ДК 021-2015 (CPV): 09300000-2 - Електрична, теплова, сонячна та атомна енергія
Очікувана вартість закупівлі105`220.77 Гривня
13099539
Дата оголошення процедури23.10.2021 13:41
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-10-23-004729-b
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліПереговорна процедура (скорочена)
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Скляний посуд лабораторного призначення

Код ДК 021-2015 (CPV): 33700000-7 - Засоби особистої гігієни
Очікувана вартість закупівлі678.00 Гривня
12934325
Дата оголошення процедури12.10.2021 14:37
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-10-12-008385-b
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Експертиза кошторисної документації проекту Капітальний ремонт «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень» Комунальної установи Сумська гімназія № 1 м. Суми, Сумської області

Код ДК 021-2015 (CPV): 71300000-1 - Інженерні послуги
Очікувана вартість закупівлі4`278.00 Гривня
12919695
Дата оголошення процедури11.10.2021 23:11
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-10-11-003130-a
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Експертиза кошторисної документації проекту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми Сумської області, за адресою вул. Засумська, буд. 3, м. Суми, Сумської області»

Код ДК 021-2015 (CPV): 71300000-1 - Інженерні послуги
Очікувана вартість закупівлі12`763.15 Гривня
12919693
Дата оголошення процедури11.10.2021 23:08
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-10-11-013171-b
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Сторінки
попередня
12345678910 ... 20