Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.04.2025 16:15. Дата останніх змін - 22.05.2025 11:58

бирки для маркування деревини

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-17-010073-a  
ID eea2e628448b459493415f84861842ac  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-17-011628-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
18`062`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 18`062`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
17.04.25
Період уточнень
до 22.04.25
Період оскаржень
до 22.04.25
Подання пропозицій
до 25.04.25
Аукціон
25.04.25
Кваліфікація переможця
з 25.04.25
Пропозиції розглянуті
з 07.05.25
Завершена
22.05.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Лот 1. Бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс»

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 10`461`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 52`305.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 25.04.2025 11:25 - 25.04.2025 11:54  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, після підписання Сторонами видаткової накладної або акту приймання-передачі Товару та надання Постачальником Покупцеві рахунків-фактур на оплату Товару за умови реєстрації Постачальником до дати платежу податкової накладної, складеної з дотриманням вимог Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних. Якщо у строки, встановлені Договором для проведення розрахунків, Постачальник не здійснить реєстрацію всіх податкових накладних за податковими зобов’язаннями, що виникають згідно з Податковим кодексом України, або зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на умовах, визначених Договором, у розмірі 80% вартості Товару, визначеної видатковою накладною або актом приймання-передачі Товару. Оплата залишкової суми у розмірі 20% вартості Товару здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів від дати реєстрації Постачальником усіх належним чином складених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог Податкового кодексу України. Умова щодо реєстрації податкової накладної не застосовується, якщо Постачальник не є платником ПДВ або має інші підстави, визначені Податковим кодексом України, що звільняють його від обов’язку реєстрації податкових накладних за операціями постачання Товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Умови поставки

Подія Дата подання заявки  
Опис Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно із Заявками Покупця. Строк поставки за Заявкою Покупця протягом 10 робочих дні з дня наступного за днем подання Заявки. За наявності згоди Покупця, допускається поставка партії Товару частинами в межах загального узгодженого строку поставки. Обсяг кожної партії визначається Покупцем залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою Заявкою Покупця.  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Бирки для маркування деревини
Класифікація за ДК 021:2015: 35121600-4 - Бирки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4755000 штука

Тендерна документація

Тендерна документація
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. Бирки.docx.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версія документу від: 17.04.2025 16:15
ID: 27fb688b294149e6a31f050e2767173d
Проект договору
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. Бирки.docx.docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версія документу від: 17.04.2025 16:15
ID: 23e8b2abc315480c8d796ea0943b2248
Нетипізований документ
ПРОТОКОЛ № 233 (запуск бирки 2 лоти).docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версія документу від: 17.04.2025 16:15
ID: bd594d62c762421eaf06d4d37bbea133
Тендерна документація
Тендерна_документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версія документу від: 17.04.2025 16:15
ID: 6389dc6fbe994e2587ca0e9d1ec8581a
Тендерна документація
Тендерна_документація.docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версія документу від: 17.04.2025 16:15
ID: 0ef2ba2dbdf04470a56e25af87161839
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версія документу від: 17.04.2025 16:15
ID: 46f33fb799f7427da4a7666c8abfa93b
Нетипізований документ
audit_eea2e628448b459493415f84861842ac_63f39c1a6e7149329a9524439595afdb.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.04.2025 11:54
Версія документу від: 25.04.2025 11:54
ID: 82683595b0c9452cad85f52cf6a17536

Лот №2. Лот 2. Бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс»

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 7`601`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 38`005.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 25.04.2025 14:13 - 25.04.2025 14:42  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, після підписання Сторонами видаткової накладної або акту приймання-передачі Товару та надання Постачальником Покупцеві рахунків-фактур на оплату Товару за умови реєстрації Постачальником до дати платежу податкової накладної, складеної з дотриманням вимог Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних. Якщо у строки, встановлені Договором для проведення розрахунків, Постачальник не здійснить реєстрацію всіх податкових накладних за податковими зобов’язаннями, що виникають згідно з Податковим кодексом України, або зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на умовах, визначених Договором, у розмірі 80% вартості Товару, визначеної видатковою накладною або актом приймання-передачі Товару. Оплата залишкової суми у розмірі 20% вартості Товару здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів від дати реєстрації Постачальником усіх належним чином складених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог Податкового кодексу України. Умова щодо реєстрації податкової накладної не застосовується, якщо Постачальник не є платником ПДВ або має інші підстави, визначені Податковим кодексом України, що звільняють його від обов’язку реєстрації податкових накладних за операціями постачання Товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Умови поставки

Подія Дата подання заявки  
Опис Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно із Заявками Покупця. Строк поставки за Заявкою Покупця протягом 10 робочих дні з дня наступного за днем подання Заявки. За наявності згоди Покупця, допускається поставка партії Товару частинами в межах загального узгодженого строку поставки. Обсяг кожної партії визначається Покупцем залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою Заявкою Покупця.  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Бирки для маркування деревини
Класифікація за ДК 021:2015: 35121600-4 - Бирки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3455000 штука

Тендерна документація

Тендерна документація
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. Бирки.docx.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версія документу від: 17.04.2025 16:15
ID: 27fb688b294149e6a31f050e2767173d
Проект договору
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. Бирки.docx.docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версія документу від: 17.04.2025 16:15
ID: 23e8b2abc315480c8d796ea0943b2248
Нетипізований документ
ПРОТОКОЛ № 233 (запуск бирки 2 лоти).docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версія документу від: 17.04.2025 16:15
ID: bd594d62c762421eaf06d4d37bbea133
Тендерна документація
Тендерна_документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версія документу від: 17.04.2025 16:15
ID: 6389dc6fbe994e2587ca0e9d1ec8581a
Тендерна документація
Тендерна_документація.docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версія документу від: 17.04.2025 16:15
ID: 0ef2ba2dbdf04470a56e25af87161839
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версія документу від: 17.04.2025 16:15
ID: 46f33fb799f7427da4a7666c8abfa93b
Нетипізований документ
audit_eea2e628448b459493415f84861842ac_500502a9af46446c8ab41a8dfc9c87da.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.04.2025 14:42
Версія документу від: 25.04.2025 14:42
ID: 54ae0bdc5a2341f781451aadb85ecdd5

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей. - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою формування документа не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. *У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників, підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей. - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою формування документа не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. *У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників, підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей. - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою формування документа не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. *У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників, підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей. - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою формування документа не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. *У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників, підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 90 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот 1. Бирки для маркування деревини для
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням:  найменування контрагента;  предмету договору;  номеру та дати укладення договору;  кількості поставленого товару;  контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон);  стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору, із зазначенням номеру, дати укладення такого договору та кількості поставленого Товару. **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний або такий що виконується, договір за умовами якого здійснено поставку бирок для маркування деревини та/або систем та пристроїв нагляду та охорони у кількості не менше 50 000 штук.. Надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням:  найменування контрагента;  предмету договору;  номеру та дати укладення договору;  кількості поставленого товару;  контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон);  стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору, із зазначенням номеру, дати укладення такого договору та кількості поставленого Товару. **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний або такий що виконується, договір за умовами якого здійснено поставку бирок для маркування деревини та/або систем та пристроїв нагляду та охорони у кількості не менше 50 000 штук.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот 2. Бирки для маркування деревини дл
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням:  найменування контрагента;  предмету договору;  номеру та дати укладення договору;  кількості поставленого товару;  контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон);  стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору, із зазначенням номеру, дати укладення такого договору та кількості поставленого Товару. **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний або такий що виконується, договір за умовами якого здійснено поставку бирок для маркування деревини та/або систем та пристроїв нагляду та охорони у кількості не менше 50 000 штук.. Надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням:  найменування контрагента;  предмету договору;  номеру та дати укладення договору;  кількості поставленого товару;  контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон);  стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору, із зазначенням номеру, дати укладення такого договору та кількості поставленого Товару. **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний або такий що виконується, договір за умовами якого здійснено поставку бирок для маркування деревини та/або систем та пристроїв нагляду та охорони у кількості не менше 50 000 штук.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.04.2025

Дати та строки

Дата публікації 17.04.2025 16:15  
Завершення періоду уточнень 22.04.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 17.04.2025 16:15  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.04.2025 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44768034  
Юридична адреса 01601, Україна, Київська область, Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 25.04.2025 14:42
Лот 1. Бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс»
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
10`012`444.00
Гривня без ПДВ
2
ТОВ КАРЕНС ПЛЮС
ID: 351fb81be3ec4b9d8d3d9100774cae03
10`223`250.00
Гривня без ПДВ
3
10`183`625.00
Гривня без ПДВ
Лот 2. Бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс»
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
7`370`583.33
Гривня без ПДВ
2
ТОВ КАРЕНС ПЛЮС
ID: 351fb81be3ec4b9d8d3d9100774cae03
7`255`500.00
Гривня без ПДВ
3
7`290`050.00
Гривня без ПДВ

Протокол розкриття

Лот 1. Бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс»
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
3
10`223`250.00
Гривня без ПДВ
Не розглядався
Лот 2. Бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс»
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
7`255`500.00
Гривня без ПДВ
Переможець
07.05.2025 16:02
3
7`370`583.33
Гривня без ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Лот 1. Бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс»
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГНА-УКРАЇНА"
Код ЄДРПОУ: 45707941
10`012`444.00
Гривня без ПДВ
07.05.2025
15:59
Лот 2. Бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс»
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ КАРЕНС ПЛЮС
Код ЄДРПОУ: 40138670
7`255`500.00
Гривня без ПДВ
07.05.2025
16:02

Укладені договори

Лот 1. Бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс»
Номер договору
21-3/05.2025
Дата підписання
21.05.2025
Дата початку дії
21.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
11`982`600.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
9`985`500.00 Гривня
Лот 2. Бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс»
Номер договору
19-5/05.2025
Дата підписання
19.05.2025
Дата початку дії
19.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
8`706`600.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
7`255`500.00 Гривня