Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 17.04.2025 16:15. Дата последних изменений - 22.05.2025 11:58

бирки для маркування деревини

Идентификатор закупки UA-2025-04-17-010073-a  
ID eea2e628448b459493415f84861842ac  
Идентификатор плана UA-P-2025-04-17-011628-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
18`062`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 18`062`000.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
17.04.25
Период уточнений
до 22.04.25
Период обжалования
до 22.04.25
Прием предложений
до 25.04.25
Аукцион
25.04.25
Квалификация
с25.04.25
Предложения рассмотрены
с07.05.25
Завершен
22.05.25

Спецификация закупки

Лот № 1. Лот 1. Бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс»

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 10`461`000.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 52`305.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 25.04.2025 11:25 - 25.04.2025 11:54  

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, після підписання Сторонами видаткової накладної або акту приймання-передачі Товару та надання Постачальником Покупцеві рахунків-фактур на оплату Товару за умови реєстрації Постачальником до дати платежу податкової накладної, складеної з дотриманням вимог Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних. Якщо у строки, встановлені Договором для проведення розрахунків, Постачальник не здійснить реєстрацію всіх податкових накладних за податковими зобов’язаннями, що виникають згідно з Податковим кодексом України, або зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на умовах, визначених Договором, у розмірі 80% вартості Товару, визначеної видатковою накладною або актом приймання-передачі Товару. Оплата залишкової суми у розмірі 20% вартості Товару здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів від дати реєстрації Постачальником усіх належним чином складених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог Податкового кодексу України. Умова щодо реєстрації податкової накладної не застосовується, якщо Постачальник не є платником ПДВ або має інші підстави, визначені Податковим кодексом України, що звільняють його від обов’язку реєстрації податкових накладних за операціями постачання Товару  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Дата подачи заявки  
Описание Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно із Заявками Покупця. Строк поставки за Заявкою Покупця протягом 10 робочих дні з дня наступного за днем подання Заявки. За наявності згоди Покупця, допускається поставка партії Товару частинами в межах загального узгодженого строку поставки. Обсяг кожної партії визначається Покупцем залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою Заявкою Покупця.  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Бирки для маркування деревини
ДК 021:2015: 35121600-4 - Бирки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 4755000 штука

Тендерная документация

Тендерная документация
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. Бирки.docx.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версия документа от: 17.04.2025 16:15
ID: 27fb688b294149e6a31f050e2767173d
Проект договора
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. Бирки.docx.docx.asice
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версия документа от: 17.04.2025 16:15
ID: 23e8b2abc315480c8d796ea0943b2248
Нетипизированный документ
ПРОТОКОЛ № 233 (запуск бирки 2 лоти).docx.asice
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версия документа от: 17.04.2025 16:15
ID: bd594d62c762421eaf06d4d37bbea133
Тендерная документация
Тендерна_документація.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версия документа от: 17.04.2025 16:15
ID: 6389dc6fbe994e2587ca0e9d1ec8581a
Тендерная документация
Тендерна_документація.docx.asice
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версия документа от: 17.04.2025 16:15
ID: 0ef2ba2dbdf04470a56e25af87161839
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версия документа от: 17.04.2025 16:15
ID: 46f33fb799f7427da4a7666c8abfa93b
Нетипизированный документ
audit_eea2e628448b459493415f84861842ac_63f39c1a6e7149329a9524439595afdb.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.04.2025 11:54
Версия документа от: 25.04.2025 11:54
ID: 82683595b0c9452cad85f52cf6a17536

Лот № 2. Лот 2. Бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс»

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 7`601`000.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 38`005.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 25.04.2025 14:13 - 25.04.2025 14:42  

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, після підписання Сторонами видаткової накладної або акту приймання-передачі Товару та надання Постачальником Покупцеві рахунків-фактур на оплату Товару за умови реєстрації Постачальником до дати платежу податкової накладної, складеної з дотриманням вимог Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних. Якщо у строки, встановлені Договором для проведення розрахунків, Постачальник не здійснить реєстрацію всіх податкових накладних за податковими зобов’язаннями, що виникають згідно з Податковим кодексом України, або зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на умовах, визначених Договором, у розмірі 80% вартості Товару, визначеної видатковою накладною або актом приймання-передачі Товару. Оплата залишкової суми у розмірі 20% вартості Товару здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів від дати реєстрації Постачальником усіх належним чином складених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог Податкового кодексу України. Умова щодо реєстрації податкової накладної не застосовується, якщо Постачальник не є платником ПДВ або має інші підстави, визначені Податковим кодексом України, що звільняють його від обов’язку реєстрації податкових накладних за операціями постачання Товару  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Дата подачи заявки  
Описание Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно із Заявками Покупця. Строк поставки за Заявкою Покупця протягом 10 робочих дні з дня наступного за днем подання Заявки. За наявності згоди Покупця, допускається поставка партії Товару частинами в межах загального узгодженого строку поставки. Обсяг кожної партії визначається Покупцем залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою Заявкою Покупця.  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Бирки для маркування деревини
ДК 021:2015: 35121600-4 - Бирки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3455000 штука

Тендерная документация

Тендерная документация
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. Бирки.docx.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версия документа от: 17.04.2025 16:15
ID: 27fb688b294149e6a31f050e2767173d
Проект договора
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. Бирки.docx.docx.asice
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версия документа от: 17.04.2025 16:15
ID: 23e8b2abc315480c8d796ea0943b2248
Нетипизированный документ
ПРОТОКОЛ № 233 (запуск бирки 2 лоти).docx.asice
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версия документа от: 17.04.2025 16:15
ID: bd594d62c762421eaf06d4d37bbea133
Тендерная документация
Тендерна_документація.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версия документа от: 17.04.2025 16:15
ID: 6389dc6fbe994e2587ca0e9d1ec8581a
Тендерная документация
Тендерна_документація.docx.asice
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версия документа от: 17.04.2025 16:15
ID: 0ef2ba2dbdf04470a56e25af87161839
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.04.2025 16:15
Версия документа от: 17.04.2025 16:15
ID: 46f33fb799f7427da4a7666c8abfa93b
Нетипизированный документ
audit_eea2e628448b459493415f84861842ac_500502a9af46446c8ab41a8dfc9c87da.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.04.2025 14:42
Версия документа от: 25.04.2025 14:42
ID: 54ae0bdc5a2341f781451aadb85ecdd5

?:tender item config

Oписание критериев

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей. - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою формування документа не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. *У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників, підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей. - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою формування документа не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. *У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників, підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей. - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою формування документа не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. *У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників, підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей. - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою формування документа не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. *У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників, підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Ожидаемое значение: 90 день
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерий относится к лоту Лот 1. Бирки для маркування деревини для
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням:  найменування контрагента;  предмету договору;  номеру та дати укладення договору;  кількості поставленого товару;  контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон);  стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору, із зазначенням номеру, дати укладення такого договору та кількості поставленого Товару. **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний або такий що виконується, договір за умовами якого здійснено поставку бирок для маркування деревини та/або систем та пристроїв нагляду та охорони у кількості не менше 50 000 штук.. Надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням:  найменування контрагента;  предмету договору;  номеру та дати укладення договору;  кількості поставленого товару;  контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон);  стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору, із зазначенням номеру, дати укладення такого договору та кількості поставленого Товару. **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний або такий що виконується, договір за умовами якого здійснено поставку бирок для маркування деревини та/або систем та пристроїв нагляду та охорони у кількості не менше 50 000 штук.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерий относится к лоту Лот 2. Бирки для маркування деревини дл
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням:  найменування контрагента;  предмету договору;  номеру та дати укладення договору;  кількості поставленого товару;  контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон);  стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору, із зазначенням номеру, дати укладення такого договору та кількості поставленого Товару. **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний або такий що виконується, договір за умовами якого здійснено поставку бирок для маркування деревини та/або систем та пристроїв нагляду та охорони у кількості не менше 50 000 штук.. Надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням:  найменування контрагента;  предмету договору;  номеру та дати укладення договору;  кількості поставленого товару;  контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон);  стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору, із зазначенням номеру, дати укладення такого договору та кількості поставленого Товару. **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний або такий що виконується, договір за умовами якого здійснено поставку бирок для маркування деревини та/або систем та пристроїв нагляду та охорони у кількості не менше 50 000 штук.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.04.2025

Даты и сроки

Дата публикации 17.04.2025 16:15  
Завершение периода уточнений 22.04.2025 00:00  
Начало периода приема предложений 17.04.2025 16:15  
Окончание периода приема предложений 25.04.2025 00:00  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 44768034  
Юридический адрес 01601, Україна, Київська область, Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 25.04.2025 14:42
Лот 1. Бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс»
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
10`012`444.00
Гривна без НДС
2
ТОВ КАРЕНС ПЛЮС
ID: 351fb81be3ec4b9d8d3d9100774cae03
10`223`250.00
Гривна без НДС
3
10`183`625.00
Гривна без НДС
Лот 2. Бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс»
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
7`370`583.33
Гривна без НДС
2
ТОВ КАРЕНС ПЛЮС
ID: 351fb81be3ec4b9d8d3d9100774cae03
7`255`500.00
Гривна без НДС
3
7`290`050.00
Гривна без НДС

Квалификация участников

Лот 1. Бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс»
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
10`012`444.00
Гривна без НДС
Победитель
07.05.2025 15:59
2
10`183`625.00
Гривна без НДС
Не рассматривался
3
10`223`250.00
Гривна без НДС
Не рассматривался
Лот 2. Бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс»
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
7`255`500.00
Гривна без НДС
Победитель
07.05.2025 16:02
2
7`290`050.00
Гривна без НДС
Не рассматривался
3
7`370`583.33
Гривна без НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Лот 1. Бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс»
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГНА-УКРАЇНА"
Код ЕГРПОУ:45707941
10`012`444.00
Гривна без НДС
07.05.2025
15:59
Лот 2. Бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс»
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ КАРЕНС ПЛЮС
Код ЕГРПОУ:40138670
7`255`500.00
Гривна без НДС
07.05.2025
16:02

Заключенные договоры

Лот 1. Бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс»
Номер договора
21-3/05.2025
Дата подписания
21.05.2025
Дата начала действия
21.05.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
11`982`600.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
9`985`500.00 Гривна
Лот 2. Бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс»
Номер договора
19-5/05.2025
Дата подписания
19.05.2025
Дата начала действия
19.05.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
8`706`600.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
7`255`500.00 Гривна