Процедура закупівлі оголошена 26.08.2021 12:58. Дата останніх змін - 11.10.2021 15:12
«Буріння та облаштування розвідувально-експлуатаційної свердловини для господарчо-питного водопостачання бази відпочинку «Каштан» в с. Приморське (Більшовик) Голопристанського району Херсонської області» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, код 45260000-7 за ДК 021:2015 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-08-26-010797-a | |
| ID | f90436205bd742ecb7efcf75bc484077 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2021-08-25-010134-a |
Очікувана вартість закупівлі
1`135`970.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено у Додатку № 5 до оголошення
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`135`970.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 11`000.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 5`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Метод обрання процедури закупівлі | Спрощена закупівля | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля робіт |
Закупівля оголошена
26.08.21
Період уточнень
до 01.09.21
Подання пропозицій
до 09.09.21
Аукціон
09.09.21
Кваліфікація переможця
з 09.09.21
Пропозиції розглянуті
з 20.09.21
Завершена
11.10.21
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Інша подія | |
| Опис | Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Підрядника | |
| Тип оплати | Аванс | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 30% | |
| Період | 10 календарні дні |
| Подія | Виконання робіт | |
| Опис | Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) за фактично виконані Роботи. Сторони підписують Акти виконаних Робіт не пізніше 10 числа місяця наступного за звітним місяцем. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 70% | |
| Період | 90 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
«Буріння та облаштування розвідувально-експлуатаційної свердловини для господарчо-питного водопостачання бази відпочинку «Каштан» в с. Приморське (Більшовик) Голопристанського району Херсонської області» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, код 45260000-7 за ДК 021:2015 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»
Класифікація за ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи
|
Тендерна документація
![]() |
Нетипізований документ
Оголошення - Свердловина.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.08.2021 12:58
Версія документу від: 26.08.2021 12:58
ID: 53636969c41f47958995c5a8b4c1859f
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.08.2021 12:59
Версія документу від: 26.08.2021 12:59
ID: a58bfa6e1a264874b08ba0167ecc5274
|
![]() |
Нетипізований документ
audit_f90436205bd742ecb7efcf75bc484077.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.09.2021 12:36
Версія документу від: 09.09.2021 12:36
ID: 09e1628ddcbc43c28f9af5a045544c77
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги) та Закону, а саме:
1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант).
2. Терміни зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі - форма) вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка міститься в додатку 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Форма), є обов’язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження;
- поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація:
повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) -для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*;
- адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються:
- дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
- назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання
кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
9. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія.
10. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 7 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Учасникам заборонено відступати від Форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель.
11. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.
До закінчення встановленого в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
12. Забезпечення пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
13. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції.
*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник, що здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.
Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник спрощеної закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається.
Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Комунальне підприємство «Київпастранс» в особі відокремленого підрозділу «Служба утримання рухомого складу та транспортної інфраструктури»;
Місцезнаходження Замовника: 04070, Набережне шосе, 2, м. Київ;
Код ЄДРПОУ: 31725604;
IBAN:UA593226690000026002300235974 у ТВБВ №10026/0106 філія-Головного управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк», код за ЄДРПОУ відокремленого підрозділу «Служба утримання рухомого складу та транспортної інфраструктури»: 36471864.
) Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
| Завершення періоду уточнень | 01.09.2021 00:00 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 01.09.2021 00:00 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 09.09.2021 00:00 | |
| Дата початку аукціону | 09.09.2021 12:13 - 09.09.2021 12:36 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 31725604 |
| Юридична адреса | 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 09.09.2021 12:36
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
2
ТОВ "КОМПАНІЯ З ВОДОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА БУРІННЯ "ВОДАВСЄҐДА"
ID: 5892f602a45f4008a93dac10f7a18c63
1`126`500.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
2
1`126`500.00
Гривня з ПДВ
Переможець
20.09.2021 14:01
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВ "КОМПАНІЯ З ВОДОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА БУРІННЯ "ВОДАВСЄҐДА"
Код ЄДРПОУ: 42233592
1`126`500.00
Гривня з ПДВ
20.09.2021
14:01
Укладені договори
Номер договору
54.21-15
Дата підписання
07.10.2021
Дата початку дії
07.10.2021
Дата завершення дії
31.12.2021
Ціна договору
1`126`500.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
938`750.00 Гривня
