Процедура закупки объявлена 26.08.2021 12:58. Дата последних изменений - 11.10.2021 15:12
«Буріння та облаштування розвідувально-експлуатаційної свердловини для господарчо-питного водопостачання бази відпочинку «Каштан» в с. Приморське (Більшовик) Голопристанського району Херсонської області» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, код 45260000-7 за ДК 021:2015 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»
| Идентификатор закупки | UA-2021-08-26-010797-a | |
| ID | f90436205bd742ecb7efcf75bc484077 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2021-08-25-010134-a |
Ожидаемая стоимость
1`135`970.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено у Додатку № 5 до оголошення
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" | |
| Ожидаемая стоимость | 1`135`970.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 11`000.00 Гривна | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 5`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Метод избрания процедуры закупки | Упрощенная закупка | |
| Вид предмета закупки: | Закупка работ |
Закупка объявлена
26.08.21
Период уточнений
до 01.09.21
Прием предложений
до 09.09.21
Аукцион
09.09.21
Квалификация
с09.09.21
Предложения рассмотрены
с20.09.21
Завершен
11.10.21
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Другое событие | |
| Описание | Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Підрядника | |
| Тип оплаты | Предоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 30% | |
| Период | 10 Календарные дни |
| Событие | Выполнения работ | |
| Описание | Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) за фактично виконані Роботи. Сторони підписують Акти виконаних Робіт не пізніше 10 числа місяця наступного за звітним місяцем. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 70% | |
| Период | 90 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
«Буріння та облаштування розвідувально-експлуатаційної свердловини для господарчо-питного водопостачання бази відпочинку «Каштан» в с. Приморське (Більшовик) Голопристанського району Херсонської області» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, код 45260000-7 за ДК 021:2015 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»
ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2021
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 роботи
|
Тендерная документация
![]() |
Нетипизированный документ
Оголошення - Свердловина.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.08.2021 12:58
Версия документа от: 26.08.2021 12:58
ID: 53636969c41f47958995c5a8b4c1859f
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.08.2021 12:59
Версия документа от: 26.08.2021 12:59
ID: a58bfa6e1a264874b08ba0167ecc5274
|
![]() |
Нетипизированный документ
audit_f90436205bd742ecb7efcf75bc484077.yaml
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.09.2021 12:36
Версия документа от: 09.09.2021 12:36
ID: 09e1628ddcbc43c28f9af5a045544c77
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги) та Закону, а саме:
1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант).
2. Терміни зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі - форма) вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка міститься в додатку 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Форма), є обов’язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження;
- поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація:
повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) -для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*;
- адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються:
- дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
- назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання
кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
9. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія.
10. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 7 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Учасникам заборонено відступати від Форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель.
11. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.
До закінчення встановленого в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
12. Забезпечення пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
13. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції.
*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник, що здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.
Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник спрощеної закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається.
Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Комунальне підприємство «Київпастранс» в особі відокремленого підрозділу «Служба утримання рухомого складу та транспортної інфраструктури»;
Місцезнаходження Замовника: 04070, Набережне шосе, 2, м. Київ;
Код ЄДРПОУ: 31725604;
IBAN:UA593226690000026002300235974 у ТВБВ №10026/0106 філія-Головного управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк», код за ЄДРПОУ відокремленого підрозділу «Служба утримання рухомого складу та транспортної інфраструктури»: 36471864.
) Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
| Завершение периода уточнений | 01.09.2021 00:00 | |
| Начало периода приема предложений | 01.09.2021 00:00 | |
| Окончание периода приема предложений | 09.09.2021 00:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | 09.09.2021 12:13 - 09.09.2021 12:36 |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 31725604 |
| Юридический адрес | 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 09.09.2021 12:36
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
2
ТОВ "КОМПАНІЯ З ВОДОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА БУРІННЯ "ВОДАВСЄҐДА"
ID: 5892f602a45f4008a93dac10f7a18c63
1`126`500.00
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
2
1`126`500.00
Гривна с НДС
Победитель
20.09.2021 14:01
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "КОМПАНІЯ З ВОДОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА БУРІННЯ "ВОДАВСЄҐДА"
Код ЕГРПОУ:42233592
1`126`500.00
Гривна с НДС
20.09.2021
14:01
Заключенные договоры
Номер договора
54.21-15
Дата подписания
07.10.2021
Дата начала действия
07.10.2021
Дата завершения действия
31.12.2021
Цена договора
1`126`500.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
938`750.00 Гривна
