Процедура закупівлі оголошена 16.03.2021 11:33. Дата останніх змін - 19.04.2021 15:40
Послуги зі спостерігання за пожежною автоматикою та технічне обслуговування обладнання систем пожежної сигналізації у закладах, підпорядкованих Відділу культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за кодом ДК 021:2015: 50410000-2 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів). -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-03-16-002777-c | |
| ID | 251aa85acc114d44894d68f43c2f0099 |
Очікувана вартість закупівлі
151`180.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Згідно додатків до оголошення
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Відділ культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Очікувана вартість закупівлі | 151`180.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 755.90 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Метод обрання процедури закупівлі | Спрощена закупівля |
Закупівля оголошена
16.03.21
Період уточнень
до 22.03.21
Подання пропозицій
до 26.03.21
Аукціон
30.03.21
Кваліфікація переможця
з 30.03.21
Пропозиції розглянуті
з 06.04.21
Завершена
19.04.21
18.03.2021, 08:31
підтвердження кваліфікації електромонтерів та налагоджувальників КВПіА не нижче 3-го розряду які пройшли спеціалізоване навчання мають досвід з технічного обслуговування пожежної сигналізації не менше 5 років
Загальне запитання щодо оголошення
1.14. Документи про підтвердження кваліфікації електромонтерів та налагоджувальників КВПіА не нижче 3-го розряду які пройшли спеціалізоване навчання мають досвід з технічного обслуговування пожежної сигналізації не менше 5 років.
Яким саме чином надати підтвердження? Трудові книжки чи раніше пройдені навчання, чи розрядність. Оскільки із пятирічним досвідом розряд зростає. Дякуємо за відповідь.
Яким саме чином надати підтвердження? Трудові книжки чи раніше пройдені навчання, чи розрядність. Оскільки із пятирічним досвідом розряд зростає. Дякуємо за відповідь.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.03.2021, 15:51)
Для підтвердження кваліфікації електромонтерів та налагоджувальників КВПіА
не нижче 3-го розряду які пройшли спеціалізоване навчання мають досвід з
технічного обслуговування пожежної сигналізації не менше 5 років, учасник в
складі своєї тендерної пропозиції надає копію свідоцтв про пройдене навчання
працівників видані спеціалізованою організацією/установою, що уповноважена
проводити зазначене навчання у встановленому законодавством порядку та
копію трудових книжок працівників згідно Кодексу законів про працю України
(трудові книжки повинні бути завірені керівником підприємства із зазначенням
«згідно з оригіналом», посади, прізвища та ініціалів, печатки підприємства у
відповідності до встановлених вимог)
не нижче 3-го розряду які пройшли спеціалізоване навчання мають досвід з
технічного обслуговування пожежної сигналізації не менше 5 років, учасник в
складі своєї тендерної пропозиції надає копію свідоцтв про пройдене навчання
працівників видані спеціалізованою організацією/установою, що уповноважена
проводити зазначене навчання у встановленому законодавством порядку та
копію трудових книжок працівників згідно Кодексу законів про працю України
(трудові книжки повинні бути завірені керівником підприємства із зазначенням
«згідно з оригіналом», посади, прізвища та ініціалів, печатки підприємства у
відповідності до встановлених вимог)
19.03.2021, 17:30
Безпідставні вимоги, які суперечать діючим (чинним) нормативно-правовим актам України
Загальне запитання щодо оголошення
Питання 1.
Вимога, яку Ви висунули у п.1.8 додатку 2 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження», а саме «Надати посвідчення про реєстацію пульта пожежного спостереженняв єдині базі даних Центру спостерігання ДСНС України», це вимога на основі законодавства, яке вже не чинне. Пояснюємо: у розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 №351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року – (Рішення про державну реєстрацію наказу від 07.04.2011 №351 скасовано на підставі наказу Міністерства юстиції №419/5 (v0419323-15 ) від 24.03.2015. Наказ виключено з Державного реєстру нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади 09.04.2015).
Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України.
Саме тому дана Ваша вимога є неправомірною та безпідставною, а отже дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС, тому ми вимагаємо виключити цю вимогу з Вашого оголошення!
Питання 2.
Вимога, яку Ви висунули у додатку 2 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» п.1.18 «Особисті медичні книжки (№1-ОМК) спеціалістів, що будуть задіяні у виконанні робіт», це вимога яка суперечить Постанові КМУ від 23.05.2001 №559.
Пояснюємо: Форма №1-ОМК «Особиста медична книжка» – це офіційний медичний документ, що містить дані щодо проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб. Порядок проведення таких оглядів міститься у Наказі МОЗ України від 23 липня 2002 р. №280. Пунктом 3 цього наказу передбачено, що попередньому (при прийнятті на роботу), періодичному профілактичному медичним оглядам підлягають працівники професій, визначених Переліком професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559, а саме:
Розділ 21. Заклади культури (театри, цирки, клуби, будинки культури тощо)
Гримери
Костюмери
Працівники, що безпосередньо займаються обслуговуванням відвідувачів
{Абзаци третій і четвертий розділу 21 замінено абзацом третім згідно з Постановою КМ № 720 від 02.06.2004}
Виходячи з вимог постанови КМУ електромонтери, які будуть проводити роботи з обслуговування системи пожежної сигналізації до жодної із вищезазначених категорій працівників не належать.
Тобто Ви всупереч постанові Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 самостійно визначили категорію електромонтерів з обслуговування пожежної сигналізації як таку, що підлягає проведенню обов’язковим профілактичним медичним оглядам.
Тому дана Ваша вимога є неправомірною та безпідставною, а отже дискримінаційною для Учасників, тому ми вимагаємо виключити цю вимогу з Вашого оголошення!
Питання 3.
Вимога, яку Ви висунули у додатку 2 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» п.1.18 «Розрахунок вартості послуг по кожному об'єкту згідно визначеного переліку об’єктів Замовника (кошторисна документація). Кошторисна документація підтверджується підписами уповноваженої особи Учасника (спеціаліста кошторисника), складається відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням: програмного комплексу ІВК (версія 1.813.0606 або новіша), або програмного комплексу АВК-5 (версія 3.2.0 або новіша), це вимога, яка не підтверджена жодним чинним законодавчим актом України, а навпаки суперечить вищезазначеному ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Пояснюємо: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Національний стандарт України чинний з 01.01.2014 та установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування.
Тобто кошторисна документація для спостереження за пожежною сигналізацією та технічне обслуговування систем (обладнання) пожежної сигналізації жодним чином не підлягає та не відноситься до вищезазначених вимог, які установлює ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Тобто Ви захотіли та самостійно визначили, що кошторисна документація повинна бути складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, хоча на правовому законодавчому рівні це не передбачено.
Тому дана Ваша вимога є неправомірною та безпідставною, а отже дискримінаційною для Учасників, тому ми вимагаємо виключити цю вимогу з Вашого оголошення!
Вимога, яку Ви висунули у п.1.8 додатку 2 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження», а саме «Надати посвідчення про реєстацію пульта пожежного спостереженняв єдині базі даних Центру спостерігання ДСНС України», це вимога на основі законодавства, яке вже не чинне. Пояснюємо: у розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 №351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року – (Рішення про державну реєстрацію наказу від 07.04.2011 №351 скасовано на підставі наказу Міністерства юстиції №419/5 (v0419323-15 ) від 24.03.2015. Наказ виключено з Державного реєстру нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади 09.04.2015).
Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України.
Саме тому дана Ваша вимога є неправомірною та безпідставною, а отже дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС, тому ми вимагаємо виключити цю вимогу з Вашого оголошення!
Питання 2.
Вимога, яку Ви висунули у додатку 2 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» п.1.18 «Особисті медичні книжки (№1-ОМК) спеціалістів, що будуть задіяні у виконанні робіт», це вимога яка суперечить Постанові КМУ від 23.05.2001 №559.
Пояснюємо: Форма №1-ОМК «Особиста медична книжка» – це офіційний медичний документ, що містить дані щодо проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб. Порядок проведення таких оглядів міститься у Наказі МОЗ України від 23 липня 2002 р. №280. Пунктом 3 цього наказу передбачено, що попередньому (при прийнятті на роботу), періодичному профілактичному медичним оглядам підлягають працівники професій, визначених Переліком професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559, а саме:
Розділ 21. Заклади культури (театри, цирки, клуби, будинки культури тощо)
Гримери
Костюмери
Працівники, що безпосередньо займаються обслуговуванням відвідувачів
{Абзаци третій і четвертий розділу 21 замінено абзацом третім згідно з Постановою КМ № 720 від 02.06.2004}
Виходячи з вимог постанови КМУ електромонтери, які будуть проводити роботи з обслуговування системи пожежної сигналізації до жодної із вищезазначених категорій працівників не належать.
Тобто Ви всупереч постанові Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 самостійно визначили категорію електромонтерів з обслуговування пожежної сигналізації як таку, що підлягає проведенню обов’язковим профілактичним медичним оглядам.
Тому дана Ваша вимога є неправомірною та безпідставною, а отже дискримінаційною для Учасників, тому ми вимагаємо виключити цю вимогу з Вашого оголошення!
Питання 3.
Вимога, яку Ви висунули у додатку 2 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» п.1.18 «Розрахунок вартості послуг по кожному об'єкту згідно визначеного переліку об’єктів Замовника (кошторисна документація). Кошторисна документація підтверджується підписами уповноваженої особи Учасника (спеціаліста кошторисника), складається відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням: програмного комплексу ІВК (версія 1.813.0606 або новіша), або програмного комплексу АВК-5 (версія 3.2.0 або новіша), це вимога, яка не підтверджена жодним чинним законодавчим актом України, а навпаки суперечить вищезазначеному ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Пояснюємо: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Національний стандарт України чинний з 01.01.2014 та установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування.
Тобто кошторисна документація для спостереження за пожежною сигналізацією та технічне обслуговування систем (обладнання) пожежної сигналізації жодним чином не підлягає та не відноситься до вищезазначених вимог, які установлює ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Тобто Ви захотіли та самостійно визначили, що кошторисна документація повинна бути складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, хоча на правовому законодавчому рівні це не передбачено.
Тому дана Ваша вимога є неправомірною та безпідставною, а отже дискримінаційною для Учасників, тому ми вимагаємо виключити цю вимогу з Вашого оголошення!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.03.2021, 16:56)
Відповідь 1:
Згідно з наказом МВС від 13.02.2017 № 111, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.03.2017 за № 332/30200 I. п.7 За результатами успішного завершення тестування територіальний орган ДСНС України протягом двох робочих днів реєструє картку пульта пожежного спостерігання в журналі обліку пультових організацій, після чого ЦПТС ПО вважається підключеним до точки доступу.
Відповідь 2:
Згідно Постанови КМУ від 23.05.2001 №559 - 1. Відповідно до цього Порядку проводяться обов'язкові попередні (до прийняття на роботу) та періодичні профілактичні медичні огляди (далі - обов'язкові медичні огляди) працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб (далі - працівники), та видача їм особистих медичних книжок п. 6. Навчальні заклади, крім вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації
в тому числі технічний персонал.
Шановні Учасники, всі об’єкти Замовника, це об’єкти з масовим перебуванням людей в тому числі дітей (мистецькі школи)і тому Замовник з огляду на епідеміологічну ситуацію в країні, хоче впевнитись, що працівники які будуть виконувати послуги пройшли обов’язковий медичний огляд.
Відповідь 3:
Шановні Учасники. Просимо Вас надати Розрахунок вартості послуг по кожному
об'єкту згідно визначеного переліку об’єктів Замовника (кошторисна
документація). Кошторисна документація підтверджується підписами
уповноваженої особи Учасника (спеціаліста кошторисника), та формується у будь якій відповідній програмі, згідно чинного законодавства.
Згідно з наказом МВС від 13.02.2017 № 111, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.03.2017 за № 332/30200 I. п.7 За результатами успішного завершення тестування територіальний орган ДСНС України протягом двох робочих днів реєструє картку пульта пожежного спостерігання в журналі обліку пультових організацій, після чого ЦПТС ПО вважається підключеним до точки доступу.
Відповідь 2:
Згідно Постанови КМУ від 23.05.2001 №559 - 1. Відповідно до цього Порядку проводяться обов'язкові попередні (до прийняття на роботу) та періодичні профілактичні медичні огляди (далі - обов'язкові медичні огляди) працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб (далі - працівники), та видача їм особистих медичних книжок п. 6. Навчальні заклади, крім вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації
в тому числі технічний персонал.
Шановні Учасники, всі об’єкти Замовника, це об’єкти з масовим перебуванням людей в тому числі дітей (мистецькі школи)і тому Замовник з огляду на епідеміологічну ситуацію в країні, хоче впевнитись, що працівники які будуть виконувати послуги пройшли обов’язковий медичний огляд.
Відповідь 3:
Шановні Учасники. Просимо Вас надати Розрахунок вартості послуг по кожному
об'єкту згідно визначеного переліку об’єктів Замовника (кошторисна
документація). Кошторисна документація підтверджується підписами
уповноваженої особи Учасника (спеціаліста кошторисника), та формується у будь якій відповідній програмі, згідно чинного законодавства.
22.03.2021, 10:38
дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Згідно поданої Вами тендерної документації Ви вимагаєте в Учасників досвід роботи на ринку надання послуг не менше 5 років ; Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника не менше 5 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашим вимогам, що встановлені у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які мають один рік досвіду, що підтверджено професійністю виконання аналогічних видів робіт. Також врахуйте, що підприємсвто може бути на ринку і 10 років, але ліцензію на даний вид робіт отримати два роки тому, а по факту надавати такі послуги лише рік. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель". У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися в Дозоро та Моніторинг!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.03.2021, 15:12)
Шановні Учасники, вказана вимога прописана як один з критеріїв отримання Замовником послуг послуг належної якості. Прийнятий критерій дозволяє Замовнику оцінити наявний в Учасника досвід та можливості роботи на ринку послуг зі спостерігання за пожежною автоматикою та технічного обслуговування обладнання систем пожежної сигналізації
22.03.2021, 10:40
дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Оголошення містить вимогу до учасника: "...копії договорів (не менше п’яти)..." дана вимога є дискримінаційною стосовно Учасника, який відповідає всім вимогам тендерної документації, але має один або два аналогічних договорів, що підтверджують його позитивний досвід. Закон України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 16, не надає права Замовнику встановлювати кількість таких договорів, а лише можливість використовувати кваліфікаційні критерії, зазначені у статті 16 : "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", тобото учасник має підтвердити наявність ДОСВІДУ (саме те, що може вимагати Замовник), а от якою кількістю підтвердити позитивний досвід, це вже вирішує Учасник, 2 або 3 або 10 договорів. У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Не внесення таких змін, дозволяє учасникам звертатися до контролюючих органів відповідно до Законодавства України.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.03.2021, 12:41)
Добрий день. Необхідно надати копію одного аналогічного договору.
Шановні Учасники, на ваше питання уточнюємо вимогу Замовника, згідно п. 1.6. кваліфікаційних вимог, для документального підтвердження наявності досвіду з надання послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі для державних чи комунальних установ/організацій, Учасник надає копію копію одного аналогічного договору, актів виконаних робіт (наданих послуг), позитивний лист-відгук.
Згідно п. 1.5. кваліфікаційних вимог, Замовник надає інформаційну довідку, що містить інформацію про виконані за період 2018-2020 років договори (не менше п'яти) з надання послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі для державних чи комунальних установ/організацій. В довідці вказується предмет закупівлі, замовники, об’єкти замовника, перелік робіт та контактна інформація замовників послуг (таблиця 1, додатку 2 до Оголошення).
Шановні Учасники, на ваше питання уточнюємо вимогу Замовника, згідно п. 1.6. кваліфікаційних вимог, для документального підтвердження наявності досвіду з надання послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі для державних чи комунальних установ/організацій, Учасник надає копію копію одного аналогічного договору, актів виконаних робіт (наданих послуг), позитивний лист-відгук.
Згідно п. 1.5. кваліфікаційних вимог, Замовник надає інформаційну довідку, що містить інформацію про виконані за період 2018-2020 років договори (не менше п'яти) з надання послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі для державних чи комунальних установ/організацій. В довідці вказується предмет закупівлі, замовники, об’єкти замовника, перелік робіт та контактна інформація замовників послуг (таблиця 1, додатку 2 до Оголошення).
22.03.2021, 10:43
дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Оголошення містить вимогу до учасника: Документи про підтвердження кваліфікації електромонтерів та налагоджувальників КВПіА не нижче 3-го розряду які пройшли спеціалізоване навчання мають досвід з технічного обслуговування пожежної сигналізації не менше 5 років." дана вимога є дискримінаційною стосовно Учасника, який відповідає всім вимогам тендерної документації, але має працівників з досвідом роботи меншим ніж 5 років. Закон України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 16, не надає права Замовнику встановлювати кількість/ досвід роботи працівників!!!
У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Не внесення таких змін, дозволяє учасникам звертатися до контролюючих органів відповідно до Законодавства України.
У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Не внесення таких змін, дозволяє учасникам звертатися до контролюючих органів відповідно до Законодавства України.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.03.2021, 14:28)
Шановні Учасники, Вказана вимога прописана як один з критеріїв отримання Замовником якісних послуг. Тому прийнято відповідні критерії оцінки досвіду спеціалістів Учасника з метою отримання послуг належної якості кваліфікованими виконавцями.