Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 11.03.2021 11:39. Дата останніх змін - 21.07.2021 08:26

Одномісні парти та стільці учнівські -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-11-002203-c  
ID 0ce9dc5e7eba4b2aa53a8b1e82d1eb09  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-03-11-005261-b  
Очікувана вартість закупівлі
13`680`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 13`680`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 68`400.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
11.03.21
Період уточнень
до 17.05.21
Період оскаржень
до 23.05.21
Подання пропозицій
до 27.05.21
Прекваліфікація
з 27.05.2021
Оскарження прекваліфікації
до 30.06.2021
Аукціон
01.07.21
Кваліфікація переможця
з 01.07.21
Пропозиції розглянуті
01.07.21
Завершена
21.07.21
07.04.2021, 14:09. ID: UA-2021-03-11-002203-c.b1
Скарга до АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРВАРД АЙТІ»
Вимога на неправомірне рішення Замовника
• Ми зобов’язуємося у випадку прийняття Вами рішення про намір укласти договір про закупівлю з нашою компанією у строк, що не перевищує 10 (десять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, в тому числі документи, що визначені тендерною документацією на зазначену вище закупівлю.
• Ми згодні дотримуватись положень цієї тендерної пропозиції протягом 120 (сто двадцять) днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
• Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
• Ми повідомляємо про відсутність будь-яких підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», які спричинять відмову нам в участі у процедурі закупівлі.
• Якщо нам повідомлено про намір укласти договір, ми беремо на себе зобов’язання укласти договір про закупівлю протягом строку дії нашої пропозиції не пізніше ніж через 20 (двадцять) днів (або в інший строк у випадку обґрунтованого продовження строку укладення договору) з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та нашої пропозиції і не раніше ніж через 10 (десять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, та виконати усі умови договору.
• До того часу, поки не буде підписано договір про закупівлю, наша тендерна пропозиція з Вашим повідомлення про намір укласти договір будуть означати домовленість між нами про укладання договору.
Причина відхилення скаргиСкасована автором
Повернено як помилкове
08.04.2021, 00:00. ID: UA-2021-03-11-002203-c.b2
Скарга до АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРВАРД АЙТІ»
123555
3121321
Причина відхилення скаргиПеріод оскарження закінчився
Повернено як помилкове
07.04.2021, 16:36. ID: UA-2021-03-11-002203-c.b3
Скарга до АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРВАРД АЙТІ»
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи по суті скарги - додаються.
Дата розгляду скарги20.04.2021, 12:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Відповідно до рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.04.2021р. № № 9961 - р/пк-пз, управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації було внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 19.05.2021 16:52
Виконана замовником