Процедура закупівлі оголошена 11.03.2021 11:05. Дата останніх змін - 30.04.2021 11:48
Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв № 1159) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-03-11-003338-b | |
| ID | 63ced083248f45c3a9c204fbb80133a3 |
Очікувана вартість закупівлі
1`666`666.67 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв № 1159) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 120 календарних днів, з дати надання заявки Замовником, протягом 2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 666 666,67 грн. без ПДВ / 2 000 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.04.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: поетапна оплата за фактично виконані роботи/надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Південна філія ДП "АМПУ" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`666`666.67 Гривня (без ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 16`666.67 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
11.03.21
Період уточнень
до 27.03.21
Період оскаржень
до 03.04.21
Подання пропозицій
до 07.04.21
Аукціон
08.04.21
Кваліфікація переможця
з 08.04.21
Пропозиції розглянуті
з 15.04.21
Завершена
30.04.21
22.03.2021, 16:30
Щодо внесення змін у відомість обсягів
Загальне запитання щодо оголошення
Наша компанія уважно вивчила опубліковану тендерну документацію (далі ТД) та звертається до Вас з наступним питанням. Проаналізувавши «відомість обсягів», яка є додатком №1 до технічних вимог (Додаток №5 до ТД), ми дійшли висновку, що довжина нової частини огорожі з секцій паркану ПО-2 будуть складати порядку 485 м. При цьому, кількість фундаментів стаканного типу ФО-1 складають 194 шт. Враховуючи те, що вказаний Вами тип секцій є достатньо застарілим та не досить розповсюдженим на ринку залізобетонних виробів, пропонуємо Вам внести зміни у ТД шляхом застосування секцій паркану типу П5ВК (серія 3.017-1 випуск 1). Виходячи із очікуваної вартості закупівлі, застосування вказаного типу паркану П5ВК (серія 3.017-1 випуск 1) надасть можливість влаштувати нову частину огорожі довжиною близько 520 м, при цьому використати фундаменти типу Ф1К у кількості 130 шт. Вказані зміни суттєво покращать умови закупівлі, оскільки надають можливість збільшити довжину паркану на 35 м та зменшити кількість фундаментів на 64 шт. Запропоновані ресурси до заміни повністю відповідають вимогам будівельного законодавства, зокрема ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій», ДБН 360-92** «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень» тощо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.03.2021, 09:58)
Роз’яснення 1
Затверджено рішенням тендерного комітету від 25.03.2021р.
Роз’яснення на запитання
(подання запитання –22 березня 2021 о 16:30)
по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв № 1159)за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи.
(Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-03-11-003338-b).
Стосовно поставленого запитання щодо внесення змін у відомість обсягів повідомляємо наступне:
Розглянувши пропозицію, щодо заміни секцій паркану ПО-2 та фундаменту ФО-1 на секцію паркану типу П5ВК (серія 3.017-1 випуск 1) та фундаменту типу Ф1К, адміністрація морського порту Південний вважає за доцільне виконати відповідну заміну. Вказані зміни суттєво покращать умови закупівлі.
Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації (далі – ТД) до «Відомості обсягів», яка є Додатком № 1 до технічних вимог (технічної специфікації) (Додаток №5 до ТД). Перелік змін та ТД у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.
Затверджено рішенням тендерного комітету від 25.03.2021р.
Роз’яснення на запитання
(подання запитання –22 березня 2021 о 16:30)
по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв № 1159)за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи.
(Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-03-11-003338-b).
Стосовно поставленого запитання щодо внесення змін у відомість обсягів повідомляємо наступне:
Розглянувши пропозицію, щодо заміни секцій паркану ПО-2 та фундаменту ФО-1 на секцію паркану типу П5ВК (серія 3.017-1 випуск 1) та фундаменту типу Ф1К, адміністрація морського порту Південний вважає за доцільне виконати відповідну заміну. Вказані зміни суттєво покращать умови закупівлі.
Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації (далі – ТД) до «Відомості обсягів», яка є Додатком № 1 до технічних вимог (технічної специфікації) (Додаток №5 до ТД). Перелік змін та ТД у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.