Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.03.2021 12:28. Дата останніх змін - 06.03.2021 12:28

Папір офісний, ручки, олівці, точило, гумка , затискач для паперу, скотч, скріпка канц., степлер, штрих, маркер, скоби для степлера, ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-06-000152-c  
ID 20002298788740778fb938f965869165  
Очікувана вартість закупівлі
6`147.35 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Канцелярське приладдя

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 6`147.35 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
06.03.21
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
06.03.21
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня