Процедура закупівлі оголошена 05.03.2021 11:34. Дата останніх змін - 14.07.2021 16:57
Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади - 10 лотів -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-03-05-004743-c | |
| ID | f0738b45a5d74c41946a0b606d50e7bb | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2021-03-05-002433-c |
Загальна очікувана вартість закупівлі
20`104`463.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у тендерній документації.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 20`104`463.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 603`129.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
05.03.21
Період уточнень
до 25.05.21
Період оскаржень
до 31.05.21
Подання пропозицій
до 04.06.21
Прекваліфікація
з 04.06.2021
Оскарження прекваліфікації
до 23.06.2021
Кваліфікація переможця
з 24.06.21
Пропозиції розглянуті
25.06.21
Завершена
14.07.21
26.03.2021, 17:07. ID: UA-2021-03-05-004743-c.c1
Вимога (Скарга)
Про усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення тендеру
Найменування замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Адреса: 58029, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Найменування особи, яка подає вимогу:
Приватне підприємство «Порядок в домі 11»
Код ЄДРПОУ 42403582,
Адреса: м.Чернівці, вул.Чехова, 23
Т.м.0990369192
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-03-05-004743-c
Вимога
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Тендерною документацією по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів» , а саме пунктом 1.3. «Особливих вимог до учасників» по Лоту №1 Додатку №1 (Технічне завдання) висунуто вимогу до учасників мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину з ємністю баку для води не менш 1500 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць. Вакуумної підмітально-прибиральної машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць». Тобто, згідно вказаної вимоги учаснику необхідно мати 4 одиниці вакуумної підмітально-прибиральної машини, які необхідно залучити до надання послуг з Механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття загальною площею по лоту №1 – 29900 м.кв. (9800+11400+6700+2000). Періодичність прибирання Технічним завданням по лоту №1 визначено «два рази на тиждень». При наданні послуг двічі на тиждень вказаною технікою загальна площа прибирання становитиме 59800 кв.м. (29900х2).
При цьому, Замовником технічним завданням по іншим лотам (№2-№10) висуваються вимоги мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою» без визначення технічних характеристик (потужності) машини. Площа та періодичність механізованого прибирання технічним завданням по лотам, зокрема №3 визначена в розмірі 9900 м.кв. один раз на день, лот №8 – 10200 м.кв. один раз на день, лот №9 - 17000 м.кв. – один раз на день. Тобто , загальна площа прибирання однією необхідною вакуумною підмітально-прибиральною машиною в тиждень по вказаним лотам становитиме, зокрема лот №3 - 69300 м.кв (9900х7), лот №8 – 71400 м.кв (10200х7), лот №9 – 119000 м.кв.(17000х7), що є значно більшою площею порівняно з визначеною площею по лоту №1 та створить умови більшого навантаження на наявну в учасника одну вакуумну підмітально-прибиральну машину по вказаним лотам порівняно із учасником, який прийматиме участь в закупівлі по лоту №1 із чотирма такими машинами значно вищих потужностей.
Крім цього, тендерною документацією не висуваються жодної вимоги щодо якості Механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття із визначенням конкретних технічних специфікацій (технічних, функціональних, кількісних та якісних характеристик), які мають надаватись переможцем по Лоту №1 саме двома вакуумними підмітально-прибиральними машинами з ємністю баку для води не менш 1500 літрів та двома такими ж машинами з ємністю баку для води не менш 100 літрів. Також тендерною документацією не визначено на яких територіях переможцю необхідно використовувати вказані машини з тими чи іншими технічними характеристиками (потужностями), в чому полягає різниця послуг, які бажає отримати замовник машиною з більшою потужністю (з ємністю баку для води не менш 1500 літрів) порівняно із машиною меншої потужності (з ємністю баку для води не менш 100 літрів).
Висунення замовником Технічним завданням по лоту №1 вимог мати в наявності саме 4 одиниці вищевказаних машин різних потужностей при меншій площі механізованого прибирання по вказаному лоту (№1) порівняно із іншими лотами (№2-№10) , де висунута вимога мати в наявності хоча б одну таку машину (без визначення потужності), а також не наведення технічних специфікацій послуг (технічних, якісних та кількісних характеристик), до яких необхідно залучати машину тієї чи іншої потужності, свідчить про те, що особливі вимоги Замовника до учасників саме по лоту №1 порушують рівність умов закупівлі, тим самим обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Даний факт вказує на невідповідність Тендерної документації Замовника вимогам статті 5, пункту 3 частини 2 та частини 4 статті 22, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (№922-VIII).
Зважаючи на викладене, керуючись наданим правом, визначеним ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, прошу замовника наступне:
1. Внести зміни до Тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів» шляхом виключення з пункту 1.3. «Особливих вимог до учасників» по Лоту №1 Додатку №1 до тендерної документації (Технічне завдання) вимогу до учасників мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину з ємністю баку для води не менш 1500 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць. Вакуумної підмітально-прибиральної машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць» та встановити вимогу, тотожну вимогам, встановленим замовником Технічним завданням (додатком №1) Тендерної документації по іншим лотам №2-№10, а саме мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою».
З повагою,
Директор ПП «Порядок в домі 11» Кисилиця М.М.
Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Адреса: 58029, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Найменування особи, яка подає вимогу:
Приватне підприємство «Порядок в домі 11»
Код ЄДРПОУ 42403582,
Адреса: м.Чернівці, вул.Чехова, 23
Т.м.0990369192
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-03-05-004743-c
Вимога
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Тендерною документацією по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів» , а саме пунктом 1.3. «Особливих вимог до учасників» по Лоту №1 Додатку №1 (Технічне завдання) висунуто вимогу до учасників мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину з ємністю баку для води не менш 1500 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць. Вакуумної підмітально-прибиральної машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць». Тобто, згідно вказаної вимоги учаснику необхідно мати 4 одиниці вакуумної підмітально-прибиральної машини, які необхідно залучити до надання послуг з Механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття загальною площею по лоту №1 – 29900 м.кв. (9800+11400+6700+2000). Періодичність прибирання Технічним завданням по лоту №1 визначено «два рази на тиждень». При наданні послуг двічі на тиждень вказаною технікою загальна площа прибирання становитиме 59800 кв.м. (29900х2).
При цьому, Замовником технічним завданням по іншим лотам (№2-№10) висуваються вимоги мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою» без визначення технічних характеристик (потужності) машини. Площа та періодичність механізованого прибирання технічним завданням по лотам, зокрема №3 визначена в розмірі 9900 м.кв. один раз на день, лот №8 – 10200 м.кв. один раз на день, лот №9 - 17000 м.кв. – один раз на день. Тобто , загальна площа прибирання однією необхідною вакуумною підмітально-прибиральною машиною в тиждень по вказаним лотам становитиме, зокрема лот №3 - 69300 м.кв (9900х7), лот №8 – 71400 м.кв (10200х7), лот №9 – 119000 м.кв.(17000х7), що є значно більшою площею порівняно з визначеною площею по лоту №1 та створить умови більшого навантаження на наявну в учасника одну вакуумну підмітально-прибиральну машину по вказаним лотам порівняно із учасником, який прийматиме участь в закупівлі по лоту №1 із чотирма такими машинами значно вищих потужностей.
Крім цього, тендерною документацією не висуваються жодної вимоги щодо якості Механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття із визначенням конкретних технічних специфікацій (технічних, функціональних, кількісних та якісних характеристик), які мають надаватись переможцем по Лоту №1 саме двома вакуумними підмітально-прибиральними машинами з ємністю баку для води не менш 1500 літрів та двома такими ж машинами з ємністю баку для води не менш 100 літрів. Також тендерною документацією не визначено на яких територіях переможцю необхідно використовувати вказані машини з тими чи іншими технічними характеристиками (потужностями), в чому полягає різниця послуг, які бажає отримати замовник машиною з більшою потужністю (з ємністю баку для води не менш 1500 літрів) порівняно із машиною меншої потужності (з ємністю баку для води не менш 100 літрів).
Висунення замовником Технічним завданням по лоту №1 вимог мати в наявності саме 4 одиниці вищевказаних машин різних потужностей при меншій площі механізованого прибирання по вказаному лоту (№1) порівняно із іншими лотами (№2-№10) , де висунута вимога мати в наявності хоча б одну таку машину (без визначення потужності), а також не наведення технічних специфікацій послуг (технічних, якісних та кількісних характеристик), до яких необхідно залучати машину тієї чи іншої потужності, свідчить про те, що особливі вимоги Замовника до учасників саме по лоту №1 порушують рівність умов закупівлі, тим самим обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Даний факт вказує на невідповідність Тендерної документації Замовника вимогам статті 5, пункту 3 частини 2 та частини 4 статті 22, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (№922-VIII).
Зважаючи на викладене, керуючись наданим правом, визначеним ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, прошу замовника наступне:
1. Внести зміни до Тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів» шляхом виключення з пункту 1.3. «Особливих вимог до учасників» по Лоту №1 Додатку №1 до тендерної документації (Технічне завдання) вимогу до учасників мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину з ємністю баку для води не менш 1500 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць. Вакуумної підмітально-прибиральної машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць» та встановити вимогу, тотожну вимогам, встановленим замовником Технічним завданням (додатком №1) Тендерної документації по іншим лотам №2-№10, а саме мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою».
З повагою,
Директор ПП «Порядок в домі 11» Кисилиця М.М.
В Особливих вимогах до учасників по ЛОТу -1, Замовник передбачив наявність у учасників більших потужностей для надання послуг. Зокрема, в межах території ЛОТа - 1, розташовані вулиці з більш інтенсивним рухом, що потребує мінімізувати час на їх механізоване прибирання. Крім того, територія ЛОТа - 1, є обєднаною територією колишніх чотирьох експлуатуючих організацій, що також впливає на наявність необхідних потужностей. В зв’язку із цим, Замовником було передбачено вимогу до учасників ЛОТу-1 мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину з ємністю баку для води не менш 1500 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць. Вакуумної підмітально-прибиральної машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць". Враховуючи викладене, Замовник не планує вносити зміни в Особливі вимоги до учасників по ЛОТу -1, в частині наявності вакуумних підмітально-прибиральних машин.
Одночасно інформуємо, що за ЛОТами №2-10, Замовник передбачив внесення змін в технічне завдання, а саме зменшення кратності механізованого прибирання.
В зв’язку із цим, Замовник планує внести зміни до тендерної документації та оприлюднити інформацію у відповідності до вимог статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі".
Одночасно інформуємо, що за ЛОТами №2-10, Замовник передбачив внесення змін в технічне завдання, а саме зменшення кратності механізованого прибирання.
В зв’язку із цим, Замовник планує внести зміни до тендерної документації та оприлюднити інформацію у відповідності до вимог статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь замовника: 31.03.2021 09:39
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
02.04.2021, 18:15. ID: UA-2021-03-05-004743-c.a2
Вимога (Скарга)
Щодо усунення порушень під час проведення тендеру (виключення дискримінаційних вимог)
Оновленою тендерною документацією по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів» , а саме пунктом 1.3. «Особливих вимог до учасників» по Лоту №1 Додатку №1 (Технічне завдання) висунуто вимогу до учасників мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину з ємністю баку для води не менш 1500 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць. Вакуумної підмітально-прибиральної машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць». Тобто, згідно вказаної вимоги учаснику необхідно мати 4 одиниці вакуумної підмітально-прибиральної машини, які необхідно залучити до надання послуг з Механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття загальною площею по лоту №1 – 29900 м.кв. (9800+11400+6700+2000). Періодичність прибирання Технічним завданням по лоту №1 визначено «два рази на тиждень». При наданні послуг двічі на тиждень вказаною технікою площа прибирання становитиме 59800 кв.м. (29900х2).
При цьому, Замовником технічним завданням по іншим лотам (№2-№10) висуваються вимоги мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою» без визначення технічних характеристик (потужності) машини. Площа та періодичність механізованого прибирання технічним завданням по лотам, зокрема №3 визначена в розмірі 9900 м.кв. двічі на тиждень, лот №8 – 10200 м.кв. двічі на тиждень, лот №9 - 17000 м.кв. – двічі на тиждень. Тобто , загальна площа прибирання однією необхідною вакуумною підмітально-прибиральною машиною в тиждень по вказаним лотам становитиме, зокрема лот №3 - 19800 м.кв (9900х2), лот №8 – 20400 м.кв, лот №9 – 34000 м.кв., що є не суттєво меншою площею порівняно з площею по лоту №1 та створить умови більшого навантаження на наявну в учасника одну вакуумну підмітально-прибиральну машину по вказаним лотам порівняно із учасником, який прийматиме участь в закупівлі по лоту №1 із чотирма такими машинами значно вищих потужностей.
Крім цього, тендерною документацією не висуваються жодної вимоги щодо якості Механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття із визначенням конкретних технічних специфікацій (технічних, функціональних, кількісних та якісних характеристик), які мають надаватись переможцем по Лоту №1 саме двома вакуумними підмітально-прибиральними машинами з ємністю баку для води не менш 1500 літрів та двома такими ж машинами з ємністю баку для води не менш 100 літрів. Також тендерною документацією не визначено на яких територіях переможцю необхідно використовувати вказані машини з тими чи іншими технічними характеристиками (потужностями), в чому полягає різниця послуг, які бажає отримати замовник машиною з більшою потужністю (з ємністю баку для води не менш 1500 літрів) порівняно із машиною меншої потужності (з ємністю баку для води не менш 100 літрів.
Висунення замовником Технічним завданням по лоту №1 вимог мати в наявності саме 4 одиниці вищевказаних машин різних потужностей при площі механізованого прибирання по вказаному лоту (№1) , яка є не значно більшою порівняно із іншими лотами (№2-№10) , де висунута вимога мати в наявності хоча б одну таку машину (без визначення потужності), а також не наведення технічних специфікацій послуг (технічних, якісних та кількісних характеристик), до яких необхідно залучати машину тієї чи іншої потужності, свідчить про те, що особливі вимоги Замовника до учасників саме по лоту №1 порушують рівність умов закупівлі, тим самим обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Даний факт вказує на невідповідність Тендерної документації Замовника вимогам статті 5, пункту 3 частини 2 та частини 4 статті 22, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (№922-VIII).
Крім цього, в пунктах 1.1.1. та 1.2.1 Додатку №3 Тендерної документації замовником викладені мати в наявності в учасника, який подає пропозицію на декілька лотів в межах закупівлі сумарної кількості техніки та працівників по всіх Лотах, по яким подається пропозиція. Така вимога унеможливлює подання одним учасником тендерних пропозицій по різних лотах та прийняття участі в конкурсі одночасно по різним лотам, що свідчить про порушення замовником принципів , визначених ст..5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Зважаючи на викладене, керуючись наданим правом, визначеним ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, прошу замовника внести зміни до Тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів», а саме:
1. Виключити з пункту 1.3. «Особливих вимог до учасників» по Лоту №1 Додатку №1 до тендерної документації (Технічне завдання) вимогу до учасників мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину з ємністю баку для води не менш 1500 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць. Вакуумної підмітально-прибиральної машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць» та встановити вимогу, тотожну вимогам, встановленим замовником Технічним завданням (додатком №1) Тендерної документації по іншим лотам №2-№10, а саме мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою».
2. Виключити з пункту 1.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації абзац п’ятий , а саме «Учасник повинен забезпечити необхідну кількість техніки по кожному окремому Лоту з урахуванням п.1.2 і 1.3 особливих вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість техніки сумарно необхідної по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одна і та сама техніка не може використовуватись в різних Лотах».
3. Виключити з пункту 1.2.1. Додатку 3 до Тендерної документації абзац третій, а саме «Учасник повинен забезпечити необхідну кількість працівників по кожному окремому Лоту з урахуванням п.2.1 і 2.2 вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість працівників сумарно необхідною по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одні і ті самі працівники не можуть бути представлені в різних Лотах».
При цьому, Замовником технічним завданням по іншим лотам (№2-№10) висуваються вимоги мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою» без визначення технічних характеристик (потужності) машини. Площа та періодичність механізованого прибирання технічним завданням по лотам, зокрема №3 визначена в розмірі 9900 м.кв. двічі на тиждень, лот №8 – 10200 м.кв. двічі на тиждень, лот №9 - 17000 м.кв. – двічі на тиждень. Тобто , загальна площа прибирання однією необхідною вакуумною підмітально-прибиральною машиною в тиждень по вказаним лотам становитиме, зокрема лот №3 - 19800 м.кв (9900х2), лот №8 – 20400 м.кв, лот №9 – 34000 м.кв., що є не суттєво меншою площею порівняно з площею по лоту №1 та створить умови більшого навантаження на наявну в учасника одну вакуумну підмітально-прибиральну машину по вказаним лотам порівняно із учасником, який прийматиме участь в закупівлі по лоту №1 із чотирма такими машинами значно вищих потужностей.
Крім цього, тендерною документацією не висуваються жодної вимоги щодо якості Механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття із визначенням конкретних технічних специфікацій (технічних, функціональних, кількісних та якісних характеристик), які мають надаватись переможцем по Лоту №1 саме двома вакуумними підмітально-прибиральними машинами з ємністю баку для води не менш 1500 літрів та двома такими ж машинами з ємністю баку для води не менш 100 літрів. Також тендерною документацією не визначено на яких територіях переможцю необхідно використовувати вказані машини з тими чи іншими технічними характеристиками (потужностями), в чому полягає різниця послуг, які бажає отримати замовник машиною з більшою потужністю (з ємністю баку для води не менш 1500 літрів) порівняно із машиною меншої потужності (з ємністю баку для води не менш 100 літрів.
Висунення замовником Технічним завданням по лоту №1 вимог мати в наявності саме 4 одиниці вищевказаних машин різних потужностей при площі механізованого прибирання по вказаному лоту (№1) , яка є не значно більшою порівняно із іншими лотами (№2-№10) , де висунута вимога мати в наявності хоча б одну таку машину (без визначення потужності), а також не наведення технічних специфікацій послуг (технічних, якісних та кількісних характеристик), до яких необхідно залучати машину тієї чи іншої потужності, свідчить про те, що особливі вимоги Замовника до учасників саме по лоту №1 порушують рівність умов закупівлі, тим самим обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Даний факт вказує на невідповідність Тендерної документації Замовника вимогам статті 5, пункту 3 частини 2 та частини 4 статті 22, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (№922-VIII).
Крім цього, в пунктах 1.1.1. та 1.2.1 Додатку №3 Тендерної документації замовником викладені мати в наявності в учасника, який подає пропозицію на декілька лотів в межах закупівлі сумарної кількості техніки та працівників по всіх Лотах, по яким подається пропозиція. Така вимога унеможливлює подання одним учасником тендерних пропозицій по різних лотах та прийняття участі в конкурсі одночасно по різним лотам, що свідчить про порушення замовником принципів , визначених ст..5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Зважаючи на викладене, керуючись наданим правом, визначеним ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, прошу замовника внести зміни до Тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів», а саме:
1. Виключити з пункту 1.3. «Особливих вимог до учасників» по Лоту №1 Додатку №1 до тендерної документації (Технічне завдання) вимогу до учасників мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину з ємністю баку для води не менш 1500 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць. Вакуумної підмітально-прибиральної машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць» та встановити вимогу, тотожну вимогам, встановленим замовником Технічним завданням (додатком №1) Тендерної документації по іншим лотам №2-№10, а саме мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою».
2. Виключити з пункту 1.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації абзац п’ятий , а саме «Учасник повинен забезпечити необхідну кількість техніки по кожному окремому Лоту з урахуванням п.1.2 і 1.3 особливих вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість техніки сумарно необхідної по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одна і та сама техніка не може використовуватись в різних Лотах».
3. Виключити з пункту 1.2.1. Додатку 3 до Тендерної документації абзац третій, а саме «Учасник повинен забезпечити необхідну кількість працівників по кожному окремому Лоту з урахуванням п.2.1 і 2.2 вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість працівників сумарно необхідною по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одні і ті самі працівники не можуть бути представлені в різних Лотах».
В Особливих вимогах до учасників по ЛОТу -1, Замовник передбачив наявність у учасників більших потужностей для надання послуг. Зокрема, в межах території ЛОТа - 1, розташовані вулиці з більш інтенсивним рухом, що потребує мінімізувати час на їх механізоване прибирання. Крім того, територія ЛОТа - 1, є об’єднаною територією колишніх чотирьох експлуатуючих організацій, що також впливає на наявність необхідних потужностей. В зв’язку із цим, Замовником було передбачено вимогу до учасників ЛОТу-1 мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину з ємністю баку для води не менш 1500 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць. Вакуумної підмітально-прибиральної машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць".
В пункті 1.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації абзац п’ятий, Замовник передбачив що Учасник повинен забезпечити необхідну кількість техніки по кожному окремому Лоту з урахуванням п.1.2 і 1.3 особливих вимог до учасників. При цьому, якщо Учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість техніки сумарно необхідної по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одна і та сама техніка не може використовуватись в різних Лотах. Така вимога зумовлена необхідністю одночасного прибирання всіх територій в години, які не створюють незручностей для водіїв (з 5 до 8 год.) а також для більш якісного прибирання прилоткової частини доріг. Також, зазначаємо що при цьому характеристики прибиральних машин теж мають значення.
Те саме стосується і вимоги пункту 1.2.1. Додатку 3 до Тендерної документації абзац третій, а саме «Учасник повинен забезпечити необхідну кількість працівників по кожному окремому Лоту з урахуванням п.2.1 і 2.2 вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість працівників сумарно необхідною по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одні і ті самі працівники не можуть бути представлені в різних Лотах.
Враховуючи викладене, Замовник не планує вносити зміни в вищезазначені пункти тендерної документації.
В пункті 1.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації абзац п’ятий, Замовник передбачив що Учасник повинен забезпечити необхідну кількість техніки по кожному окремому Лоту з урахуванням п.1.2 і 1.3 особливих вимог до учасників. При цьому, якщо Учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість техніки сумарно необхідної по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одна і та сама техніка не може використовуватись в різних Лотах. Така вимога зумовлена необхідністю одночасного прибирання всіх територій в години, які не створюють незручностей для водіїв (з 5 до 8 год.) а також для більш якісного прибирання прилоткової частини доріг. Також, зазначаємо що при цьому характеристики прибиральних машин теж мають значення.
Те саме стосується і вимоги пункту 1.2.1. Додатку 3 до Тендерної документації абзац третій, а саме «Учасник повинен забезпечити необхідну кількість працівників по кожному окремому Лоту з урахуванням п.2.1 і 2.2 вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість працівників сумарно необхідною по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одні і ті самі працівники не можуть бути представлені в різних Лотах.
Враховуючи викладене, Замовник не планує вносити зміни в вищезазначені пункти тендерної документації.
Відповідь замовника: 07.04.2021 12:35
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
02.04.2021, 18:24. ID: UA-2021-03-05-004743-c.a3
Вимога (Скарга)
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Пунктом 1.3.1 Додатку №3 Тендерної документації в новій редакції згідно рішення тендерного комітету від 02.04.2021 по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів» , висунуто вимогу до учасників надати «скан-копію не менше одного аналогічного договору (аналогічним договором вважається договір на надання послуг з прибирання та підмітання вулиць (тротуарів), прибордюрної частини доріг та/або з утримання доріг, в тому числі прибордюрної частини доріг) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю), на суму, яка дорівнює або перевищує 70% вартості Лота».
Така вимога замовника порушує принципи, визначені ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», адже є дискримінаційною та такою, яка порушує рівність умов участі в конкурсі, не обґрунтована жодним критерієм кваліфікованості потенційного учасника.
В зв’язку із цим, керуючись наданим правом, визначеним ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, прошу замовника внести зміни до Тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів», а саме:
1. Виключити з пункту 1.3.1. Додатку №3 до Тендерної документації фразу «на суму, яка дорівнює або перевищує 70% вартості Лота».
Така вимога замовника порушує принципи, визначені ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», адже є дискримінаційною та такою, яка порушує рівність умов участі в конкурсі, не обґрунтована жодним критерієм кваліфікованості потенційного учасника.
В зв’язку із цим, керуючись наданим правом, визначеним ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, прошу замовника внести зміни до Тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів», а саме:
1. Виключити з пункту 1.3.1. Додатку №3 до Тендерної документації фразу «на суму, яка дорівнює або перевищує 70% вартості Лота».
Вимогу до учасників надати «скан-копію не менше одного аналогічного договору (аналогічним договором вважається договір на надання послуг з прибирання та підмітання вулиць (тротуарів), прибордюрної частини доріг та/або з утримання доріг, в тому числі прибордюрної частини доріг) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю), на суму, яка дорівнює або перевищує 70% вартості Лота» встановлено Замовником без жодних дискримінуючих вимог, адже вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 виконавці в Україні. Це не специфічний вид послуг, у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати, що така вимога є дискримінацією.
Крім того, Замовник відповідно до статті 16 Закону має право вимагати підтвердження досвіду від учасника в частині виконання таких же самих послуг. Законом не передбачено механізм, яким Замовник може це вимагати. Він встановлює документальне підтвердження кваліфікаційних критеріїв на свій розсуд. Це ПРАВО замовника вимагати повністю виконаний договір або його частину. Немає жодної норми в Законі, яка б обмежувала Замовника в цьому. До того ж Замовником НЕ ВСТАНОВЛЕНО обмеження у часових рамках щодо виконання договору.
Враховуючи викладене, Замовник не планує вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Крім того, Замовник відповідно до статті 16 Закону має право вимагати підтвердження досвіду від учасника в частині виконання таких же самих послуг. Законом не передбачено механізм, яким Замовник може це вимагати. Він встановлює документальне підтвердження кваліфікаційних критеріїв на свій розсуд. Це ПРАВО замовника вимагати повністю виконаний договір або його частину. Немає жодної норми в Законі, яка б обмежувала Замовника в цьому. До того ж Замовником НЕ ВСТАНОВЛЕНО обмеження у часових рамках щодо виконання договору.
Враховуючи викладене, Замовник не планує вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Відповідь замовника: 07.04.2021 12:29
Тип відповіді: Відхилено
Виконана замовником
11.04.2021, 00:00. ID: UA-2021-03-05-004743-c.c4
Скарга до АМКУ
ПП "ПОРЯДОК В ДОМІ"
оскарження дискримінаційни умов тендеру
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 22 квітня 2020 р. № 292
ПОРЯДОК
здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження
1. Цей Порядок визначає умови здійснення плати за подання скарги до органу оскарження (далі — плата за скаргу) через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження або перерахування до державного бюджету.
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
ідентифікатор скарги — унікальний номер, що формується в електронній системі закупівель автоматично під час створення скарги та зазначається у полі “призначення платежу” шаблону платіжного документа;
постановою Кабінету Міністрів України
від 22 квітня 2020 р. № 292
ПОРЯДОК
здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження
1. Цей Порядок визначає умови здійснення плати за подання скарги до органу оскарження (далі — плата за скаргу) через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження або перерахування до державного бюджету.
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
ідентифікатор скарги — унікальний номер, що формується в електронній системі закупівель автоматично під час створення скарги та зазначається у полі “призначення платежу” шаблону платіжного документа;
Причина відхилення скаргиПеріод оскарження закінчився
Повернено як помилкове
09.04.2021, 11:20. ID: UA-2021-03-05-004743-c.c5
Скарга до АМКУ
ПП "ПОРЯДОК В ДОМІ 11"
оскарження дискримінаційних умов тендеру
Найменування замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Адреса: 58029, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Найменування суб’єкта оскарження:
Приватне підприємство «Порядок в домі 11»
Код ЄДРПОУ 42403582,
юридична адреса: Чернівецька область,
місто Чернівці, вул.Антона Чехова, 23
адреса електронної пошти: poryadokvdomi11@gmail.com
т.м.0990369192
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-03-05-004743-c
Вимога
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Тендерною документацією в новій редакції згідно рішення тендерного комітету від 02.04.2021 по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів» , а саме пунктом 1.3. «Особливих вимог до учасників» по Лоту №1 Додатку №1 (Технічне завдання) висунуто
Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Адреса: 58029, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Найменування суб’єкта оскарження:
Приватне підприємство «Порядок в домі 11»
Код ЄДРПОУ 42403582,
юридична адреса: Чернівецька область,
місто Чернівці, вул.Антона Чехова, 23
адреса електронної пошти: poryadokvdomi11@gmail.com
т.м.0990369192
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-03-05-004743-c
Вимога
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Тендерною документацією в новій редакції згідно рішення тендерного комітету від 02.04.2021 по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів» , а саме пунктом 1.3. «Особливих вимог до учасників» по Лоту №1 Додатку №1 (Технічне завдання) висунуто
Дата розгляду скарги21.04.2021, 12:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Рішення АМКУ виконано. До тендерної документації внесено зміни
Дата виконання рішення замовником: 19.05.2021 10:49
Виконана замовником
09.04.2021, 16:58. ID: UA-2021-03-05-004743-c.b6
Скарга до АМКУ
ПП "ПОРЯДОК В ДОМІ 11"
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Найменування замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Адреса: 58029, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Найменування суб’єкта оскарження:
Приватне підприємство «Порядок в домі 11»
Код ЄДРПОУ 42403582,
юридична адреса: Чернівецька область,
місто Чернівці, вул.Антона Чехова, 23
адреса електронної пошти: poryadokvdomi11@gmail.com
т.м.0990369192
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-03-05-004743-c
Скарга
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішенням тендерного комітету від 02.04.2021 по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів» затверджено тендерну документацію в новій редакції, в якій Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради (далі по тексту – Замовник) встановлені кваліфікаційні критерії та вимоги, які порушують визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII) принципи, що полягає у встановленні замовником дискримінаційних вимог до учасників та порушення рівності умов тендеру. Дані порушення підтверджуються наступним:
1. Так, пунктом 1.3. «Особливих вимог до учасників» по Лоту №1 Додатку №1 (Технічне завдання) до Тендерної документації замовником висунуто вимогу до учасників мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину з ємністю баку для води не менш 1500 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць. Вакуумної підмітально-прибиральної машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць». Тобто, згідно вказаної вимоги учаснику необхідно мати 4 одиниці вакуумної підмітально-прибиральної машини з різними технічними характеристиками, які необхідно залучити до надання послуг з Механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття загальною площею по лоту №1 – 29900 м.кв. (9800+11400+6700+2000кв.м.). Періодичність прибирання Технічним завданням по лоту №1 визначено «два рази на тиждень з 06:00 години».
Однак, Технічним завданням по іншим лотам (№2-№10) замовником висуваються вимоги мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою» без визначення технічних характеристик (потужності) машини. При цьому, площа механізованого прибирання Технічним завданням по лотам, зокрема №№3, 8, 9 є не суттєво меншою, ніж по лоту №1 (9900, 10200 та 17000 м.кв. відповідно), періодичність механізованого прибирання замовником по всіх лотах встановлено однаково – двічі на тиждень з 06:00 години.
На поставлене замовнику через електронний кабінет запитання в чому полягає різниця послуг механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття, які бажає отримати замовник, наданих вакуумно-підмітально-прибиральною машиною з ємністю баку для води не менш 1500 літрів від аналогічних послуг, наданих вакуумно-підмітально-прибиральною машиною з ємністю баку для води не менш 100 літрів, про які зазначено в особливих умовах до учасників по лоту №1 (додаток №1 до Тендерної документації), замовник чіткої відповіді не надав, обмежившись поясненням про «потребу мінімізувати час на прибирання», хоча часові проміжки надання цих послуг Технічним завданням замовником не визначені (з 06:00 години).
Крім цього, замовником в тендерній документації не висуваються жодної вимоги щодо якості Механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття із визначенням конкретних технічних специфікацій (технічних, функціональних, кількісних та якісних характеристик), які мають надаватись переможцем по Лоту №1 саме двома вакуумними підмітально-прибиральними машинами з ємністю баку для води не менш 1500 літрів та двома такими ж машинами з ємністю баку для води не менш 100 літрів. Також замовником в тендерній документації не визначено на яких територіях переможцю необхідно використовувати вказані машини з тими чи іншими технічними характеристиками (потужностями), в чому полягає різниця послуг, які бажає отримати замовник машинами з різними потужностями.
Вказані факти свідчать про те, що встановлені Замовником особливі вимоги до учасників саме по лоту №1 порушують рівність умов закупівлі, тим самим обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що вказує на невідповідність Тендерної документації нормам пункту 4 частини 1 статті 5 та частини 4 статті 22, статті 23 Закону №922-VIII.
2. Пунктом 2 особливих вимог до учасників по Лоту №1 замовником встановлено вимогу мати працівників робітничих професій не менше 78 чоловік, водіїв транспортних засобів – не менше 5 чоловік. Такі ж вимоги замовником висувались тендерною документацією в попередній редакції, затвердженою рішенням тендерного комітету від 05.03.2021.
Однак, рішенням Тендерного комітету від 02.04.2021 тендерну документацію із додатками, які оскаржуються викладено в новій редакції та періодичність ручного прибирання замовником по всім без виключення лотам зменшено із щоденного (Тендерна документація від 05.03.2021) на триразове протягом на тижня. Також замовником зменшено суттєво зменшено очікувану вартість закупівлі (більше ніж на 10 мільйонів гривень).
Проте, зменшивши очікувану вартість закупівлі та періодичність надання послуг по кожному лоту замовником в жодному лоті не змінено особливі вимоги в частині зменшення щодо кількості наявних працівників в учасників, необхідних для надання послуг. Тому даний факт свідчить про порушення замовником принципу здійснення публічних закупівель, визначеного пунктом 2 частини 1 статті 5 ЗУ №922-VIII (максимальна економія, ефективність та пропорційність).
3. Абзацом 5 пункту 1.1.1. Додатку №3 Тендерної документації замовником встановлено, що «Учасник повинен забезпечити необхідну кількість техніки по кожному окремому Лоту з урахуванням п.1.2 і 1.3 особливих вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість техніки сумарно необхідної по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одна і та сама техніка не може використовуватись в різних Лотах».
Також абзацом 3 пункту 1.2.1 Додатку №3 Тендерної документації Замовником встановлено, що «Учасник повинен забезпечити необхідну кількість працівників по кожному окремому Лоту з урахуванням п.2.1 і 2.2 вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість працівників сумарно необхідною по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одні і ті самі працівники не можуть бути представлені в різних Лотах.
Вказані вимоги замовника позбавляють можливості подання одним учасником тендерних пропозицій по різних лотах та прийняття участі в конкурсі одночасно по різним лотам, що свідчить про грубе порушення замовником принципів, визначених ст.5 ЗУ №922-VIII та вказує на необхідність приведення Тендерної документації у відповідність до вимог даного закону.
4. Пунктом 1.3.1 Додатку №3 Тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників надати «скан-копію не менше одного аналогічного договору (аналогічним договором вважається договір на надання послуг з прибирання та підмітання вулиць (тротуарів), прибордюрної частини доріг та/або з утримання доріг, в тому числі прибордюрної частини доріг) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю), на суму, яка дорівнює або перевищує 70% вартості Лота».
Дана вимога замовника позбавляє можливості подати учасником тендерну пропозицію щодо, наприклад, Лоту №1, так як закупівлі послуг на суму, яка дорівнює вартості Лота (5418454,00 грн.) замовником ніколи не оголошувалось, послуг на таку суму замовнику ніким ніколи не надавалось. Відтак, дана вимога порушує принципи, визначені ст.5 Законом №922-VIII, адже є дискримінаційною та такою, яка порушує рівність умов участі в конкурсі.
Підсумовуючи викладене, є достатньо підстав для висновку, що затвердженням оскаржуваних вимог тендерної документації замовник створив умови, за яких потенційний учасник тендеру по лоту №1 ПП «Порядок в домі 11» не матиме можливості подати свою тендерну пропозицію, незважаючи на успішне надання замовнику аналогічних послуг протягом 2020 року на території, обмеженій вулицями, що входять до складу Лоту №1 (копія відгуку по ідентифікаторам закупівлі UA-2020-04-06-000437-b, UA-2020-04-06-000976-b додається).
Враховуючи викладене, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу орган оскарження наступне:
1. Зобов'язати Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради внести зміни до Тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-05-004743-c), а саме:
а) виключити з пункту 1.3. «Особливих вимог до учасників» по Лоту №1 Додатку №1 до тендерної документації (Технічне завдання) вимогу до учасників мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину з ємністю баку для води не менш 1500 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць. Вакуумної підмітально-прибиральної машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць» та встановити вимогу, тотожну вимогам, встановленим замовником Технічним завданням (додатком №1) Тендерної документації по іншим лотам №2-№10, а саме мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою».
б) змінити пункт 2 особливих вимог до учасників по Лоту №1 Додатку №2 (Технічне завдання) до Тендерної документації, зменшивши кількість необхідних наявних в учасника працівників, виходячи із обсягів послуг, яких потребує замовник.
в) виключити з пункту 1.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації абзац п’ятий, а саме «Учасник повинен забезпечити необхідну кількість техніки по кожному окремому Лоту з урахуванням п.1.2 і 1.3 особливих вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість техніки сумарно необхідної по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одна і та сама техніка не може використовуватись в різних Лотах».
г) виключити з пункту 1.2.1. Додатку 3 до Тендерної документації абзац третій, а саме «Учасник повинен забезпечити необхідну кількість працівників по кожному окремому Лоту з урахуванням п.2.1 і 2.2 вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість працівників сумарно необхідною по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одні і ті самі працівники не можуть бути представлені в різних Лотах».
д) виключити з пункту 1.3.1 Додатку №3 Тендерної документації фразу «на суму, яка дорівнює або перевищує 70% вартості Лота».
Додатки: лист-відгук Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради від 31.03.2021
З повагою,
Директор ПП «Порядок в домі 11» М.М.Кисилиця
Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Адреса: 58029, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Найменування суб’єкта оскарження:
Приватне підприємство «Порядок в домі 11»
Код ЄДРПОУ 42403582,
юридична адреса: Чернівецька область,
місто Чернівці, вул.Антона Чехова, 23
адреса електронної пошти: poryadokvdomi11@gmail.com
т.м.0990369192
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-03-05-004743-c
Скарга
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішенням тендерного комітету від 02.04.2021 по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів» затверджено тендерну документацію в новій редакції, в якій Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради (далі по тексту – Замовник) встановлені кваліфікаційні критерії та вимоги, які порушують визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII) принципи, що полягає у встановленні замовником дискримінаційних вимог до учасників та порушення рівності умов тендеру. Дані порушення підтверджуються наступним:
1. Так, пунктом 1.3. «Особливих вимог до учасників» по Лоту №1 Додатку №1 (Технічне завдання) до Тендерної документації замовником висунуто вимогу до учасників мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину з ємністю баку для води не менш 1500 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць. Вакуумної підмітально-прибиральної машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць». Тобто, згідно вказаної вимоги учаснику необхідно мати 4 одиниці вакуумної підмітально-прибиральної машини з різними технічними характеристиками, які необхідно залучити до надання послуг з Механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття загальною площею по лоту №1 – 29900 м.кв. (9800+11400+6700+2000кв.м.). Періодичність прибирання Технічним завданням по лоту №1 визначено «два рази на тиждень з 06:00 години».
Однак, Технічним завданням по іншим лотам (№2-№10) замовником висуваються вимоги мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою» без визначення технічних характеристик (потужності) машини. При цьому, площа механізованого прибирання Технічним завданням по лотам, зокрема №№3, 8, 9 є не суттєво меншою, ніж по лоту №1 (9900, 10200 та 17000 м.кв. відповідно), періодичність механізованого прибирання замовником по всіх лотах встановлено однаково – двічі на тиждень з 06:00 години.
На поставлене замовнику через електронний кабінет запитання в чому полягає різниця послуг механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття, які бажає отримати замовник, наданих вакуумно-підмітально-прибиральною машиною з ємністю баку для води не менш 1500 літрів від аналогічних послуг, наданих вакуумно-підмітально-прибиральною машиною з ємністю баку для води не менш 100 літрів, про які зазначено в особливих умовах до учасників по лоту №1 (додаток №1 до Тендерної документації), замовник чіткої відповіді не надав, обмежившись поясненням про «потребу мінімізувати час на прибирання», хоча часові проміжки надання цих послуг Технічним завданням замовником не визначені (з 06:00 години).
Крім цього, замовником в тендерній документації не висуваються жодної вимоги щодо якості Механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття із визначенням конкретних технічних специфікацій (технічних, функціональних, кількісних та якісних характеристик), які мають надаватись переможцем по Лоту №1 саме двома вакуумними підмітально-прибиральними машинами з ємністю баку для води не менш 1500 літрів та двома такими ж машинами з ємністю баку для води не менш 100 літрів. Також замовником в тендерній документації не визначено на яких територіях переможцю необхідно використовувати вказані машини з тими чи іншими технічними характеристиками (потужностями), в чому полягає різниця послуг, які бажає отримати замовник машинами з різними потужностями.
Вказані факти свідчать про те, що встановлені Замовником особливі вимоги до учасників саме по лоту №1 порушують рівність умов закупівлі, тим самим обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що вказує на невідповідність Тендерної документації нормам пункту 4 частини 1 статті 5 та частини 4 статті 22, статті 23 Закону №922-VIII.
2. Пунктом 2 особливих вимог до учасників по Лоту №1 замовником встановлено вимогу мати працівників робітничих професій не менше 78 чоловік, водіїв транспортних засобів – не менше 5 чоловік. Такі ж вимоги замовником висувались тендерною документацією в попередній редакції, затвердженою рішенням тендерного комітету від 05.03.2021.
Однак, рішенням Тендерного комітету від 02.04.2021 тендерну документацію із додатками, які оскаржуються викладено в новій редакції та періодичність ручного прибирання замовником по всім без виключення лотам зменшено із щоденного (Тендерна документація від 05.03.2021) на триразове протягом на тижня. Також замовником зменшено суттєво зменшено очікувану вартість закупівлі (більше ніж на 10 мільйонів гривень).
Проте, зменшивши очікувану вартість закупівлі та періодичність надання послуг по кожному лоту замовником в жодному лоті не змінено особливі вимоги в частині зменшення щодо кількості наявних працівників в учасників, необхідних для надання послуг. Тому даний факт свідчить про порушення замовником принципу здійснення публічних закупівель, визначеного пунктом 2 частини 1 статті 5 ЗУ №922-VIII (максимальна економія, ефективність та пропорційність).
3. Абзацом 5 пункту 1.1.1. Додатку №3 Тендерної документації замовником встановлено, що «Учасник повинен забезпечити необхідну кількість техніки по кожному окремому Лоту з урахуванням п.1.2 і 1.3 особливих вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість техніки сумарно необхідної по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одна і та сама техніка не може використовуватись в різних Лотах».
Також абзацом 3 пункту 1.2.1 Додатку №3 Тендерної документації Замовником встановлено, що «Учасник повинен забезпечити необхідну кількість працівників по кожному окремому Лоту з урахуванням п.2.1 і 2.2 вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість працівників сумарно необхідною по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одні і ті самі працівники не можуть бути представлені в різних Лотах.
Вказані вимоги замовника позбавляють можливості подання одним учасником тендерних пропозицій по різних лотах та прийняття участі в конкурсі одночасно по різним лотам, що свідчить про грубе порушення замовником принципів, визначених ст.5 ЗУ №922-VIII та вказує на необхідність приведення Тендерної документації у відповідність до вимог даного закону.
4. Пунктом 1.3.1 Додатку №3 Тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників надати «скан-копію не менше одного аналогічного договору (аналогічним договором вважається договір на надання послуг з прибирання та підмітання вулиць (тротуарів), прибордюрної частини доріг та/або з утримання доріг, в тому числі прибордюрної частини доріг) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю), на суму, яка дорівнює або перевищує 70% вартості Лота».
Дана вимога замовника позбавляє можливості подати учасником тендерну пропозицію щодо, наприклад, Лоту №1, так як закупівлі послуг на суму, яка дорівнює вартості Лота (5418454,00 грн.) замовником ніколи не оголошувалось, послуг на таку суму замовнику ніким ніколи не надавалось. Відтак, дана вимога порушує принципи, визначені ст.5 Законом №922-VIII, адже є дискримінаційною та такою, яка порушує рівність умов участі в конкурсі.
Підсумовуючи викладене, є достатньо підстав для висновку, що затвердженням оскаржуваних вимог тендерної документації замовник створив умови, за яких потенційний учасник тендеру по лоту №1 ПП «Порядок в домі 11» не матиме можливості подати свою тендерну пропозицію, незважаючи на успішне надання замовнику аналогічних послуг протягом 2020 року на території, обмеженій вулицями, що входять до складу Лоту №1 (копія відгуку по ідентифікаторам закупівлі UA-2020-04-06-000437-b, UA-2020-04-06-000976-b додається).
Враховуючи викладене, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу орган оскарження наступне:
1. Зобов'язати Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради внести зміни до Тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-05-004743-c), а саме:
а) виключити з пункту 1.3. «Особливих вимог до учасників» по Лоту №1 Додатку №1 до тендерної документації (Технічне завдання) вимогу до учасників мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину з ємністю баку для води не менш 1500 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць. Вакуумної підмітально-прибиральної машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць» та встановити вимогу, тотожну вимогам, встановленим замовником Технічним завданням (додатком №1) Тендерної документації по іншим лотам №2-№10, а саме мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою».
б) змінити пункт 2 особливих вимог до учасників по Лоту №1 Додатку №2 (Технічне завдання) до Тендерної документації, зменшивши кількість необхідних наявних в учасника працівників, виходячи із обсягів послуг, яких потребує замовник.
в) виключити з пункту 1.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації абзац п’ятий, а саме «Учасник повинен забезпечити необхідну кількість техніки по кожному окремому Лоту з урахуванням п.1.2 і 1.3 особливих вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість техніки сумарно необхідної по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одна і та сама техніка не може використовуватись в різних Лотах».
г) виключити з пункту 1.2.1. Додатку 3 до Тендерної документації абзац третій, а саме «Учасник повинен забезпечити необхідну кількість працівників по кожному окремому Лоту з урахуванням п.2.1 і 2.2 вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість працівників сумарно необхідною по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одні і ті самі працівники не можуть бути представлені в різних Лотах».
д) виключити з пункту 1.3.1 Додатку №3 Тендерної документації фразу «на суму, яка дорівнює або перевищує 70% вартості Лота».
Додатки: лист-відгук Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради від 31.03.2021
З повагою,
Директор ПП «Порядок в домі 11» М.М.Кисилиця
Причина відхилення скаргиСкасована автором
Повернено як помилкове
09.04.2021, 20:34. ID: UA-2021-03-05-004743-c.a7
Скарга до АМКУ
ПП "Санітарія"
Встановлені кваліфікаційні критерії та вимоги, які порушують визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII) принципи, що полягає у встановленні замовником дискримінаційних вимог до учасників та порушення рівності умов тендеру.
Рішенням тендерного комітету від 02.04.2021 по предмету закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів» затверджено тендерну документацію в новій редакції, в якій Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради (далі по тексту – Замовник) встановлені кваліфікаційні критерії та вимоги, які порушують визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII) принципи, що полягає у встановленні замовником дискримінаційних вимог до учасників та порушення рівності умов тендеру
Дата розгляду скарги23.04.2021, 12:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Рішення АМКУ виконано. До тендерної документації внесено зміни.
Дата виконання рішення замовником: 19.05.2021 10:54
Виконана замовником
10.04.2021, 21:03. ID: UA-2021-03-05-004743-c.a8
Скарга до АМКУ
ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД"
Оскарження дискремінаційних умов тендерної документації
На засіданні тендерного комітету від 02.04.2021 було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації закупівлі UA-2021-03-05-004743-c «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади – 10 лотів» Ці зміни до тендерної документації , в якій Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради (далі по тексту – Замовник) встановлені кваліфікаційні критерії та вимоги, які порушують визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII) принципи, що полягає у встановленні замовником дискримінаційних вимог до учасників та порушення рівності умов тендеру. Дані порушення підтверджуються наступним:
Дата розгляду скарги22.04.2021, 17:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Рішення АМКУ виконано. До тендерної документації внесено зміни.
Дата виконання рішення замовником: 19.05.2021 10:52
Виконана замовником