Процедура закупівлі оголошена 01.03.2021 13:32. Дата останніх змін - 01.06.2021 08:22
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу у будівлі гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу «Маслівський аграрний фаховий коледж ім. П.Х. Гаркавого Білоцерківського національного аграрного університету», розташованого за адресою: вул. Незалежності 66а, с. Маслівка, Київської області -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-03-01-005548-a | |
| ID | 479475260bfd4d95a888a7d3d43771c3 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2021-03-01-007464-a |
Очікувана вартість закупівлі
510`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Відокремлений структурний підрозділ "Маслівський аграрний фаховий коледж ім. П.Х. Гаркавого Білоцерківського національного аграрного університету" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 510`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 5`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
01.03.21
Період уточнень
до 07.03.21
Період оскаржень
до 13.03.21
Подання пропозицій
до 17.03.21
Аукціон
18.03.21
Кваліфікація переможця
з 18.03.21
Пропозиції розглянуті
з 12.05.21
Завершена
01.06.21
04.03.2021, 17:54. ID: UA-2021-03-01-005548-a.a1
Вимога (Скарга)
Дискримінаційні вимоги щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009
Шановний Замовнику, у ТД наявна наступна вимога: у склад тендерної попозиції Учасник має надати Сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування». Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Відповідно до Національного стандарту ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування», рекомендації в цих настановах не є самі по собі обов’язковими і не мають силу закону. Більш того, детальні способи згідно з якими рекомендації даного стандарту стають обов’язковими не вказані в цьому документі взагалі. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Це говорить про те, що замовник лобіює інтереси Учасника який має відповідний сертифікат. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до Частини 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2004, IDT), а саме п.4.1. Ці настанови надано для планування, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування про пожежу. Настанови, як це наведено в цьому документі, не є обов’язковими, але передбачено, що ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 нададуть основу для улаштування та експлуатування надійних систем. За умови що ці рекомендації не є обов’язковими, то вони зазвичай рекомендують, що «треба» зробити, ніж висувають вимоги, що «повинно» бути зроблено. Отже, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» порушує принципи здійснення закупівель, які визначені у Законі України «Про публічні закупівлі». Зараз видається наказ "Про видачу ліцензій на впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" і на відміну сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 наказ має більшу юридичну силу.
Тому, Вимагаємо вилучити вимогу щодо сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, що є дискримінаційною вимогою до Учасників та цим самим обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель". У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Тому, Вимагаємо вилучити вимогу щодо сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, що є дискримінаційною вимогою до Учасників та цим самим обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель". У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування ТД та її умов, керувався ЗУ "Про публічні закупівлі" та нормами діючого законодавства України, в тому числі Ліцензійними вимогами, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення розповсюджується низка законодавчих, підзаконних актів, ДБНів, СніПов і т.п. Згідно чинного законодавства України ( ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування".) передбачається застосування в Україні даного стандарту. Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" та надання зазначеного сертифікату підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандарту, що і є одним із способів підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У Вступі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" також вказано: «…, або якщо в правочині між замовником та виконавцем може бути зазначена необхідність цієї відповідності (що може спричинити їх обов’язковість за такою системою відповідно до Закону про виконання договірних вимог). Співробітники Замовника не є спеціалістами в галузі побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації і не можуть перевірити відповідність наданих послуг, хоча керівник Закладу несе безпосередню відповідальність за протипожежний стан приміщення. Тому наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки послуг що надаються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів і гарантує те, що послуги які будуть ним надані будуть відповідати Національному стандарту.
Таким чином, вимоги ТД щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.5,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення
На послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення розповсюджується низка законодавчих, підзаконних актів, ДБНів, СніПов і т.п. Згідно чинного законодавства України ( ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування".) передбачається застосування в Україні даного стандарту. Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" та надання зазначеного сертифікату підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандарту, що і є одним із способів підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У Вступі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" також вказано: «…, або якщо в правочині між замовником та виконавцем може бути зазначена необхідність цієї відповідності (що може спричинити їх обов’язковість за такою системою відповідно до Закону про виконання договірних вимог). Співробітники Замовника не є спеціалістами в галузі побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації і не можуть перевірити відповідність наданих послуг, хоча керівник Закладу несе безпосередню відповідальність за протипожежний стан приміщення. Тому наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки послуг що надаються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів і гарантує те, що послуги які будуть ним надані будуть відповідати Національному стандарту.
Таким чином, вимоги ТД щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.5,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення
Відповідь замовника: 09.03.2021 17:13
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
04.03.2021, 19:36. ID: UA-2021-03-01-005548-a.c2
Вимога (Скарга)
сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009
Сертифікат згідно ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 видається на проектну документацію. А не на роботи по виконанні монтажу пожежної сигналізації. Так як ваша закупівля передбачає, монтаж пожежної сигналізації, тому і учасник може надати аналогічний договір на монтаж сигналізації, а при монтажу даний сертифікат не видається. Як би ваша закупівля передбачала б проектні роботи, тоді б ви могли вимагати надання аналогічного договору з проектування з наданням сертифікату згідно ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009.
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування ТД та її умов, керувався ЗУ "Про публічні закупівлі" та нормами діючого законодавства України, в тому числі Ліцензійними вимогами, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення розповсюджується низка законодавчих, підзаконних актів, ДБНів, СніПов і т.п. Згідно чинного законодавства України ( ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування".) передбачається застосування в Україні даного стандарту. Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" та надання зазначеного сертифікату підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандарту, що і є одним із способів підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У Вступі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" також вказано: «…, або якщо в правочині між замовником та виконавцем може бути зазначена необхідність цієї відповідності (що може спричинити їх обов’язковість за такою системою відповідно до Закону про виконання договірних вимог). Співробітники Замовника не є спеціалістами в галузі побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації і не можуть перевірити відповідність наданих послуг, хоча керівник Закладу несе безпосередню відповідальність за протипожежний стан приміщення. Тому наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки послуг що надаються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів і гарантує те, що послуги які будуть ним надані будуть відповідати Національному стандарту.
Таким чином, вимоги ТД щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.5,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення
На послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення розповсюджується низка законодавчих, підзаконних актів, ДБНів, СніПов і т.п. Згідно чинного законодавства України ( ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування".) передбачається застосування в Україні даного стандарту. Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" та надання зазначеного сертифікату підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандарту, що і є одним із способів підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У Вступі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" також вказано: «…, або якщо в правочині між замовником та виконавцем може бути зазначена необхідність цієї відповідності (що може спричинити їх обов’язковість за такою системою відповідно до Закону про виконання договірних вимог). Співробітники Замовника не є спеціалістами в галузі побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації і не можуть перевірити відповідність наданих послуг, хоча керівник Закладу несе безпосередню відповідальність за протипожежний стан приміщення. Тому наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки послуг що надаються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів і гарантує те, що послуги які будуть ним надані будуть відповідати Національному стандарту.
Таким чином, вимоги ТД щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.5,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення
Відповідь замовника: 09.03.2021 17:14
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
04.03.2021, 21:21. ID: UA-2021-03-01-005548-a.c3
Вимога (Скарга)
Вимога щода надання сертифікату
Шановний замовнику! Не знаю звідки ви взяли гіпотезу, що ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 отримавши приставку "сертифікат", стає сертифікатом ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 так як вказано у вашій тендерній документації. Але хочу Вас розчарувати, що це так не діє! Це стандарт який містить настанови щодо використовування автоматичних систем пожежної сигналізації і оповіщування про пожежу всередині будівель та зовні. Але аж ніяк не використовується як сертифікат, який підтверджує кваліфікацію! Потрібно зазначити, що під час розробляння цього стандарту виходили з того, що виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу виконуватимуть фахівці, які мають відповідну кваліфікацію. Кваліфікація фахівців підтверджується виданою ліцензією на впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року. № 852.
Тому, просимо внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови щодо надання данного «сертифікату».
Тому, просимо внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови щодо надання данного «сертифікату».
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування ТД та її умов, керувався ЗУ "Про публічні закупівлі" та нормами діючого законодавства України, в тому числі Ліцензійними вимогами, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення розповсюджується низка законодавчих, підзаконних актів, ДБНів, СніПов і т.п. Згідно чинного законодавства України ( ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування".) передбачається застосування в Україні даного стандарту. Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" та надання зазначеного сертифікату підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандарту, що і є одним із способів підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У Вступі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" також вказано: «…, або якщо в правочині між замовником та виконавцем може бути зазначена необхідність цієї відповідності (що може спричинити їх обов’язковість за такою системою відповідно до Закону про виконання договірних вимог). Співробітники Замовника не є спеціалістами в галузі побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації і не можуть перевірити відповідність наданих послуг, хоча керівник Закладу несе безпосередню відповідальність за протипожежний стан приміщення. Тому наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки послуг що надаються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів і гарантує те, що послуги які будуть ним надані будуть відповідати Національному стандарту.
Таким чином, вимоги ТД щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.5,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення
На послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення розповсюджується низка законодавчих, підзаконних актів, ДБНів, СніПов і т.п. Згідно чинного законодавства України ( ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування".) передбачається застосування в Україні даного стандарту. Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" та надання зазначеного сертифікату підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандарту, що і є одним із способів підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У Вступі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" також вказано: «…, або якщо в правочині між замовником та виконавцем може бути зазначена необхідність цієї відповідності (що може спричинити їх обов’язковість за такою системою відповідно до Закону про виконання договірних вимог). Співробітники Замовника не є спеціалістами в галузі побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації і не можуть перевірити відповідність наданих послуг, хоча керівник Закладу несе безпосередню відповідальність за протипожежний стан приміщення. Тому наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки послуг що надаються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів і гарантує те, що послуги які будуть ним надані будуть відповідати Національному стандарту.
Таким чином, вимоги ТД щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.5,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення
Відповідь замовника: 09.03.2021 17:15
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
05.03.2021, 17:09. ID: UA-2021-03-01-005548-a.b4
Вимога (Скарга)
Акт огляду обʼєкта
Шановний Замовнику! Ваша вимога щодо того що Учасник в складі тендерної пропозиції, зобовʼязаний надати сканкопію документа (акт огляду обʼєкта) з відміткою замовника, що засвідчує огляд учасником обʼєкта до подачі тендерної пропозиції є не доцільною вимогою, так як даний період огляду заходить на вихідні дні в які неможливо провести огляд об'єкту. Тому, просимо переглянути дату для проведення огляду об'єкта. Чи все таки можливо про провести огляд об'єкту у вихідний день? У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Огляд об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта без перешкод до кінцевої дати подачі пропозицій, оцінити стан об’єкту та, за потреби, отримати необхідні для аналізу технічного стану відомості, що тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про огляд об’єкту законною та обґрунтованою, що безумовно відповідає принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не обмежує право жодного учасника на огляд об’єкту в присутності уповноваженої особи замовника, який має забезпечити умови для його проведення.
Відповідь замовника: 09.03.2021 17:12
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду