Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.02.2021 12:22. Дата останніх змін - 21.06.2021 00:01

Капітальний ремонт дороги комунальної власності з тротуаром по вул. Горького (від вул. Депутатська до №6) в м. Буча Київської області -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-26-004331-a  
ID 6bb15ada5ac54d15b7125da3b8fec72f  
Очікувана вартість закупівлі
19`385`921.60 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 19`385`921.60 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 96`929.61 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 95`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
26.02.21
Період уточнень
до 21.03.21
Період оскаржень
до 27.03.21
Подання пропозицій
до 01.04.21
Аукціон
02.04.21
Кваліфікація переможця
з 02.04.21
Пропозиції розглянуті
з 10.06.21
Закупівля не відбулась
21.06.21
04.03.2021, 13:32
Добрий день!
Загальне запитання щодо оголошення
У Додатку 2 «Технічне завдання на виконання робіт» до Тендерної документації

П.7 и п.33 Плити бетоннi тротуарнi фiгурнi, товщина 60 мм (зворотнi матерiали)

П.19 Металобрухт(зворотнi матерiали)



Якщо ми правильно розуміємо, після проведення демонтажних робіт, ми демонтовані плити та металобрухт повертаємо Замовнику, тобто повторного застосування цих матеріалів в роботу не буде відбуватись ( тим більше стан після демонтування наразі визначити й неможливо, цілком ймовірно, що вони будуть повністю непридатні).

Питання :

1)чи можемо ми врахувати ці матеріали з нульовою ціною ( бо ми ж повернемо їх Замовнику і немає сенсу збільшувати ціну нашої тендерної пропозиції на вартість цих « непридатних» матеріалів)

Або

2) яка « остаточна вартість» цих матеріалів, яку їх ціну ми маємо закласти?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.03.2021, 11:25)
Доброго дня! Розрахунок вартості зворотніх матеріалів відбувається за ринковими цінами на момент складання Договірної ціни, при цьому умови складання тендерної пропозиції не порушують однакових умов для учасників в розрізі ціни матеріалів за поточними цінами на придбання або реалізацію. За умови технічного завдання зворотні матеріали не повертаються на склад балансоутримувача , тому включені до складу ТЗ та мають бути реалізовані силами Підрядника. Реалізація матеріалів відбувається за ринковими цінами на момент складання акту отриманих від розбирання матеріалів, у якому визначається їх кількість, характеристика та обгрунтування ціни (п.6..4.8 ДСТУБД.1.1-1:2013). Відповідно , договірна ціна зменшується на вартість наданих в реалізацію матеріалів.
05.03.2021, 10:31
Назва переможця та його статус як платника податків визначені передчасно та дискримінаційно.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, в проекті договору на закупівлю зазначені дискримінаційні вимоги, зокрема одна із сторін договору вже визначена Вами, а саме Приватне підприємство «Київська область». Також Вами визначено статус переможця як платника ПДВ.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.03.2021, 14:39)
Доброго дня! Замовником викладено ПРОЕКТ договору на закупівлю робіт, ЯКИЙ БУДЕ УКЛАДЕНО з переможцем торгів за результатами проведення даної процедури закупівлі. ПП «Київська область» буде замінено на найменування переможця торгів. Згідно пункту 3.1. переможець при укладені Договору має зазначити ціну Договору, яка може бути з урахуванням ПДВ або без ПДВ, в залежності на якій системі оподаткування перебуватиме переможець торгів.
05.03.2021, 10:38
Підтвердження введення в експлуатацію об’єкта за аналогічним договором
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Просимо надати відповідь на наступне запитання. Об’єкт який є предметом даної закупівлі буде виводитися з експлуатації з подальшим його введенням в експлуатацію та отриманням сертифікату готовності до введення в експлуатацію після виконання робіт за договором на капітальний ремонт дороги, що є предметом цієї закупівлі? Просимо надати чітку відповідь, а саме «буде виводитися з експлуатації з подальшим його введенням в експлуатацію» або ж «не буде виводитися з експлуатації та відповідно не передбачено його введенням в експлуатацію». Окремо просимо надати відповідь чи передбачається та чи є необхідність в отриманні сертифікату готовності Об’єкта до введення в експлуатацію?
Щиро вдячні за увагу до нашого питання!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.03.2021, 11:39)
Доброго дня! У своїй діяльності Замовник керується чинним законодавством. Відповідно до порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів ЗАТВЕРДЖЕНОЇ постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2015 р. № 750) Загальні положення пункту 3, а саме: прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об’єкта до експлуатації (далі - декларація). Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, а також комплексів (будов), до складу яких входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), здійснюється на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації шляхом видачі відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката.
Додатково інформуємо, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які
не потребують документів, що дають право на їх
виконання, та після закінчення яких об’єкт не
підлягає прийняттю в експлуатацію» відповідно до затвердженого Переліку зазначеному у вищевказаній Постанові.
05.03.2021, 10:41
Щодо строку дії ліцензій
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога «Всі ліцензії мають бути чинними на весь період дії Договору про закупівлю». Зауважимо, що окрім ліцензії на виконання робіт у складі тендерної пропозиції мають бути подані ліцензії банку-гаранту та ліцензії на АВК-5. Просимо врахувати, що ліцензія на програму АВК-5 видається на один рік та оновлюється щороку. Тож будь-ласка аргументуйте нагальну необхідність вимоги щодо наявності всіх чинних ліцензій на весь строк дії Договору про закупівлю. Пропонуємо ввести відповідні зміни до тендерної документації в частині уточнення вимоги, які саме ліцензії мають бути чинними на весь період дії Договору про закупівлю.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.03.2021, 15:24)
Доброго дня! До тендерної документації внесено зміни.
05.03.2021, 11:17
Питання стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, чи буде вважатися виконаною вимога, зазначена в Таблиці п/п№2 Додатку 6 до тендерної документації (далі - Вимога), щодо надання учасником листа-відгуку в якому відсутні номер та дата сертифікату готовності з посиланням на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, а також відсутній «screenshot» (знімок екрану) з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України, у разі якщо не передбачалося введення об’єкту в експлуатацію за аналогічним договором з капітального будівництва (далі – Випадок)? Якщо, в даному Випадку, Вимога буде вважатися Вами виконаною, тоді надайте будь-ласка детальне роз’яснення як учасник повинен аргументувати відсутність інформації та/або документів? Просимо роз’яснити інформація про Випадок має бути зазначена в листі-відгуку, наприклад «об’єкт не виводився з експлуатації перед початком робіт та не вводився в експлуатація після закінчення виконання робіт, оскільки його виведення/введення з/в експлуатацію не передбачалося» та/або лист-роз’яснення учасника стосовно ненадання інформації/документів?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.03.2021, 11:38)
Доброго дня! У разі, якщо введення об’єкту в експлуатацію за аналогічним договором не передбачалося, дана інформація має бути зазначена у листі – відгуці. Разом з цим, учасник надає лист – пояснення стосовно ненадання інформації/документів з посиланням на нормативний документ/документи згідно якого дана інформація не зазначається.
05.03.2021, 13:03
Питання щодо кількості аналогічних договорів.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, чи буде достатнім підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічних договорів, надання інформації та документів щодо виконання одного аналогічного договору? Чи це має бути підтвердження виконання більш ніж одного аналогічного договору?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.03.2021, 15:28)
Доброго дня! Буде достатнім підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічних договорів, надання інформації та документів щодо виконання одного аналогічного договору.
05.03.2021, 13:06
Питання щодо підтвердження кваліфікації кошторисника
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, чи потрібно надавати кваліфікаційний сертифікат проектувальника в частині кошторисної документації для підтвердження вимоги тендерної документації стосовно надання копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальність професійну підготовку кошторисника (далі-Вимога), який буде залучатися до виконання робіт? Чи буде вважатися виконаною Вимога у разі надання лише диплому з будівельної освіти кошторисника?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.03.2021, 15:31)
Доброго дня! Потрібно надавати кваліфікаційний сертифікат проектувальника в частині кошторисної документації для підтвердження вимоги тендерної документації стосовно надання копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальність професійну підготовку кошторисника (далі-Вимога), який буде залучатися до виконання робіт. Буде вважатися не виконаною вимога у разі надання лише диплому з будівельної освіти кошторисника.
05.03.2021, 13:44
досвід роботи працівника на аналогічній посаді
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день! Як має вираховуватися досвід роботи на аналогічній посаді працівників? Це має бути вирахуваний термін без врахування роботи на підприємстві учасника та зазначеній посаді? Чи це загальний досвід роботи зазначеній посаді?
В тендерній документації Додаток 6 є вимога стосовно надання інформації на працівників відповідної кваліфікації, а саме потрібно зазначити «…стаж, досвід роботи (в роках)». Надайте будь-ласка детальне роз’яснення, як має вираховуватися стаж та досвід роботи.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.03.2021, 15:28)
Доброго дня! До досвіду роботи на аналогічній посаді працівників враховується загальний стаж роботи працівника на аналогічний посаді.
05.03.2021, 14:59
Трудові крижки видані на російській мові
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день! Просимо, роз’яснити чи допускається надання трудових книжок виданих на російській мові? Чи не буде це суперечити вимогам пункту 7 «Інформація про мову(мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу І «Загальні положення» Тендерної документації?
Якщо надання трудових книжок на російській мові не суперечить вимогам тендерної документації, просимо роз’яснити, які підстави має в даному випадку зазначити учасник в листі про неможливість їх надання на українській мові?
У разі, якщо надання трудових книжок на російській мові суперечить вимогам тендерної документації, просимо Замовника аргументувати доцільність вимоги зазначеної в абзаці 4 пункту 7 «Інформація про мову(мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу І «Загальні положення» Тендерної документації. А також навести приклади документів виданих на російській мові, які не потребують перекладу.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.03.2021, 15:28)
Доброго дня! Надання трудових книжок на російській мові буде суперечити вимогам пункту 7 («Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції») розділу І «Загальні положення» тендерної документації.
05.03.2021, 16:30
Заверение договора подписью и печатью
Загальне запитання щодо оголошення
Уважаемый Заказчик, прошу подтвердить или опровергнуть необходимость заверять проект договора (Приложение 6 к тендерной документации) и подгружать его в составе тендерного предложения.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.03.2021, 15:28)
Доброго дня! Тендерною документацією не передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасника завіреного проекту договору про закупівлю.
05.03.2021, 16:31
Усовершенствованная электронная подпись
Загальне запитання щодо оголошення
Уважаемый Заказчик, прошу разъяснить значение «усовершенствованная электронная подпись». Данное требование тождественно квалификационной электронной подписи с применением шифрования? Какая еще информация при проверке усовершенствованной электронной подписи должна отображаться кроме «удосконалений», которая буде подтверждать, что электронная подпись именно усовершенствованная?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.03.2021, 15:29)
Доброго дня! Із значенням «удосконалений електронний підпис» можливо ознайомитися в Законі України «Про електронні довірчі послуги». В своїй діяльності Замовник керується Законами України.
05.03.2021, 17:28
Стаття 22 Закону не може бути причиною для відхилення тендерних пропозицій
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
В тендерній документації в розділі 3. "Відхилення тендерних пропозицій" міститься наступна підстава для відхилення тендерної пропозиції:
"Учасник процедури закупівлі ... не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства"
Повідомляємо, що абзац перший частини третьої Закону України "Про публічні закупівлі" виглядає наступним чином:
"Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації."

Просимо пояснити, яким чином учасник процедури закупівлі може не відповідати даному положенню Закону, коли дана вимога, як і вся стаття 22 стосується виключно тендерної документації?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.03.2021, 15:29)
Доброго дня! Учасник процедури закупівлі може не відповідати даному положенню Закону України «Про публічні закупівлі» у разі не надання у складі своєї тендерної пропозиції документів, які передбачені тендерної документацією.
05.03.2021, 17:41
Стосовно необхідності надання трудових книжок на осіб, які будуть залучатися до виконання робіт на підставі цивільно-правових угод.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, чи обов’язково надавати трудові книжки на осіб, які будуть залучатися до виконання робіт на підставі цивільно-правових угод?
Зауважимо, що учасник не має доступу до трудових книжок працівників, які залучаються до виконання робіт на підставі цивільно-правових угод, оскільки дані працівники не є штатними працівниками учасника, та обов’язок зберігання чи витребування трудових книжок даних працівників не покладається на учасника. Просимо внести необхідні уточнюючі зміни до тендерної документації, скасувавши вимогу щодо надання трудових книжок працівниками, які будуть залучатися до виконання робіт на підставі цивільно-правових угод
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.03.2021, 15:29)
Доброго дня! У складі тендерної пропозиції не обов’язково надавати трудові книжки на осіб, які будуть залучатися до виконання робіт на підставі цивільно-правових угод.
05.03.2021, 18:29
Стаття 22 Закону не може бути причиною для відхилення тендерних пропозицій
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
В тендерній документації в пункті 3 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V "Оцінка тендерної пропозиції" міститься наступна підстава для відхилення тендерної пропозиції:
"Учасник процедури закупівлі ... не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства"
Повідомляємо, що абзац перший частини третьої Закону України "Про публічні закупівлі" виглядає наступним чином:
"Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації."

Просимо пояснити, яким чином учасник процедури закупівлі може не відповідати даному положенню Закону, коли дана вимога, як і вся стаття 22 стосується виключно тендерної документації?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.03.2021, 15:29)
Доброго дня! Учасник процедури закупівлі може не відповідати даному положенню Закону України «Про публічні закупівлі» у разі не надання у складі своєї тендерної пропозиції документів, які передбачені тендерної документацією.
05.03.2021, 18:45
дозвіл чи ліцензія?
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно підпункту 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, вимагається надання всіх необхідних ліцензій для виконання робіт, .....(за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства.
Що саме бажаєте побачити, ліцензію чи дозвіл?
Роз'ясніть та внесіть відповідні зміни в тендерну пропозицію, будь ласка.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.03.2021, 15:29)
Доброго дня! Згідно підпункту 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, вимагається надання всіх необхідних ліцензій для виконання робіт (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства). Учасник самостійно аналізує технічне завдання та потребу щодо надання необхідних ліцензій та дозволів для виконання робіт, які є предметом закупівлі.
05.03.2021, 18:48
відсутність форми КБ-2
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день! Просимо, роз’яснити, у разі якщо аналогічним договором не передбачено складання форми КБ-2, та як наслідок не можливість надання їх учасником відповідно до вимоги замовника, чи буде, в такому разі, відсутність даної форми КБ-2 у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вважатися не виконанням вимоги?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.03.2021, 11:38)
Доброго дня! У разі, якщо аналогічним договором не передбачено складання форми КБ-2 і учасник не подає їх у складі тендерної пропозиції, учасником надається лист – пояснення стосовно ненадання інформації/документів з посиланням на нормативний документ/документи згідно якого дана інформація не подається.
05.03.2021, 18:50
еквіваленти машин, механізмів та техніки
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день! Просимо, роз’яснити чи буде вважатися виконаною вимога тендерної документації стосовно надання інформації та документів на машини, механізми та техніку, які будуть застосовані для виконання робіт за предметом закупівлі та вказані у відповідних розрахунках в складі кошторисної документації, у разі надання інформації та документів на еквіваленті машини, механізми та техніку?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.03.2021, 15:30)
Доброго дня! Вимога буде вважатися виконаною у разі надання інформації та документів на еквівалентні машини, механізми та техніку.
14.03.2021, 22:38
щодо оформлення та заповнення довідки про виконання аналогічного договору
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 6 до тендерної документації Замовником встановлена форма довідки про виконання аналогічного договору. В цій формі довідки є колонка 5 «Вид та обсяг виконаних робіт у договірних цінах» з двома підколонками «Всього за договором, тис. грн.» та «Власними силами, тис. грн.».
Просимо надати роз’яснення, щодо оформлення та правильного заповнення учасником довідки про виконання аналогічного договору.
Чи вірним буде наступне заповнення даних колонок:
- в колонці 5 «Вид та обсяг виконаних робіт у договірних цінах», а саме в пустій комірці, яка знаходиться під назвою колонки зазначати лише вид виконаних робіт, наприклад «Капітальний ремонт дорожнього покриття»?
- в підколонках «Всього за договором, тис. грн.» та «Власними силами, тис. грн.», які розділяють колонку 5 «Вид та обсяг виконаних робіт у договірних цінах» на дві частини вказувати вартість виконання договору та вартість виконаних робіт власними силами?
У разі не залучення субпідрядників до виконання аналогічного договору підколонки «Всього за договором, тис. грн.» та «Власними силами, тис. грн.» повинні мати однакове значення?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.03.2021, 09:21)
Доброго дня!
У разі не залучення субпідрядників до виконання аналогічного договору підколонки «Всього за договором, тис. грн.» та «Власними силами, тис. грн.» повинні мати однакове значення.
14.03.2021, 22:52
щодо надання необхідних документів, що підтверджують спеціальну професійну підготовку ІТП
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, чи буде достатнім підтвердженням вимоги стосовно надання копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальність професійну підготовку ІТП, надання диплому про будівельну освіту для інженера, виконроба, майстра. Якщо це не буде достатнім підтвердженням, будь ласка зазначте, які ще документи мають бути надані. Дякую!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.03.2021, 09:20)
Доброго дня! Буде достатнім підтвердженням вимоги стосовно надання копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальність професійну підготовку ІТП, наданням диплому про будівельну освіту для інженера, виконроба, майстра учасником у складі тендерної пропозиції.
14.03.2021, 23:48
Щодо надання виписки з рахунку(ів) у банку(банках) про наявність в учасника обігових коштів у розмірі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі за 2019-2020 роки
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, щодо вимоги про надання виписки з рахунку(ів) у банку(банках) про наявність в учасника обігових коштів у розмірі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі за 2019-2020 роки.
Чи буде вважатися виконаною вищезазначена вимога у разі надання учасником документу «Обороти по рахунку» за періоди в 2019-2020 роках? Чи має бути саме виписка? Якщо має бути саме виписка, тоді будь-ласка надайте посилання на типову форму даної виписки або посилання на нормативно-правовий акт, який затверджує форму даної виписки.
Також просимо надати пояснення, чому встановлено період за 2019-2020 роки? Чому учасник не має можливості підтвердити вищезазначену вимогу, врахувавши також 2021 рік, наприклад надати інформацію станом на дату подання документу?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.03.2021, 09:20)
Доброго дня! Буде вважатися виконаною вимога у разі надання учасником документу «Обороти по рахунку» за періоди в 2019-2020 роках. Замовником встановлено період за 2019-2020 роки з метою удостовіритися в наявності у потенційних учасників обігових коштів за попередні періоди. Додатково учасники можуть надати інформацію врахувавши 2021 рік.
14.03.2021, 23:53
Додаток 8 та Додаток 9 не містять інформацію
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, щодо необхідності заповнення та подання у складі тендерної пропозиції Додатку 8 та Додатку 9. Дані додатки не містять інформації
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.03.2021, 09:19)
Доброго дня! Рішенням тендерного комітету Додатки 8 та 9 було виключено з тендерної документації. Зазначена інформація відображена в переліку змін та у тендерній документації, яка викладена у новій редакції від 10.03.2021 року.