Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.02.2021 10:15. Дата останніх змін - 25.03.2021 10:35

Підгузки (підгузники для дорослих) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-26-000871-b  
ID f8d4077fe2884210bf14f58f955fa24d  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-02-26-002145-a  
Очікувана вартість закупівлі
199`800.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Підгузники для дорослих Розмір М - 11400шт; Підгузники для дорослих Розмір L - 1500 шт

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради"  
Очікувана вартість закупівлі 199`800.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 999.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.02.21
Період уточнень
до 04.03.21
Подання пропозицій
до 10.03.21
Аукціон
15.03.21
Кваліфікація переможця
з 15.03.21
Пропозиції розглянуті
з 19.03.21
Завершена
25.03.21
01.03.2021, 15:45. ID: UA-2021-02-26-000871-b.a1
Вимоги до замовника
Вимога, щодо усунення дискримінаційних вимог
За результатами розгляду оголошення закупівлі UA-2021-02-26-000871-b, оприлюдненого на веб-порталі prozorro.gov.ua, Комунальним некомерційним підприємством "Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради", на закупівлю «Підгузки (підгузники для дорослих)» в Тендерній документації, а саме Додаток 5 Технічні вимоги та інші характеристики предмету закупівлі, обов’язковою вимогою встановлено обхват талії підгузків та ретенція NAFC 650 г середня – утримання вологи.
Провівши порівняльну характеристику властивостей підгузків для дорослих серед виробників та торгових марок, провівши аналіз чинного законодавства України, щодо стандартів, було встановлено, що дані вимоги є дискримінаційними. Так як містять вимогу конкретно визначений об’єм талії, яка є індивідуально визначеною та обмежує конкуренцію. Вимога щодо ретенції NAFC 650г – є індивідуально визначеною для окремого виробника та загальноприйнятою характеристикою підгузків.
Варто зазначити, що дані характеристики підгузків є дискримінаційними, що обмежують конкуренцію та не є вирішальними при встановленні їх якості та призначенні підгузків.
Так як одноразові підгузки працюють таким чином - рідина проходить через покривний шар і поглинається абсорбуючим матеріалом. При цьому рідина перетворюється на гель, що дозволяє їй утримуватися всередині підгузка, залишаючи поверхню сухою. Головне призначення підгузка – сухість та поглинальна здатність, а не визначений об’єм талії чи ретенція.
На ринку України існує велика кількість «еквівалентів» підгузків для дорослих такої ж та кращої якості, у яких зазначено межі (можливості) об’єму талії від і до, в залежності від розміру та іншими особливостями, які повною мірою задовольняють потреби пацієнтів, широко застосовуються в медичних закладах всієї країни. Визначений об’єм талії та ретенція NAFC не має визначального відношення до основних характеристик підгузка.
Враховуючи вище викладене, дана умова є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Голова ознака умов тендеру, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Державні закупівлі здійснюються відповідно Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно основним принципам, які визначені статтею 5, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Дискримінація - негативне або упереджене ставлення до суб'єкта, або позбавлення його певних прав на підставі наявності якоїсь ознаки. У нашому випадку ознаки, яка позбавляє учасника права участі у закупівлі - наявність еластичної гумки в поясі з переду.

Встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Замовник - Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради" порушуєте права учасників, бо суттєво зменшуєте можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія та ефективність, що передбачений ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, Замовником порушено основний Закон України «Про публічні закупівлі» (ст.5, ст.22), Закон України «Про захист економічної конкуренції» (ст.6), шляхом встановлення вищевикладених технічних, якісних характеристик, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації.
Враховуючи вище викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ
Внести зміни до Тендерної документації, Додаток 5 Технічні вимоги та інші характеристики предмету закупівлі UA-2021-02-26-000871-b, на закупівлю «Підгузки (підгузники для дорослих)», та виключити, вимогу щодо предмету закупівлі, обмежуючу конкуренцію: - обхват талії підгузків та ретенції NAFC 650г.

Доброго дня. По суті висунутої вимоги повідомляємо: Враховуючи досвід використання нашими пацієнтами великої кількості підгузників різних торгових марок, ми визначили саме ті підгузники, які їм найкраще підходять (в тому числі і за передбачуваними об’ємами талії-стегон, поглинальною здатністю та ретенцією). Крім того, були випадки, коли певні підгузники абсолютно не підходили, викликаючи алергічні реакції та фізичні незручності (протікання, грудкування, спадання або інший дискомфорт).Тому дбаючи в першу чергу про фізичний комфорт (відповідно і про психоемоційний стан наших пацієнтів, який напряму залежний від рівня їх фізичного комфорту, враховуючи профіль нашої лікарні), ми зацікавлені в закупівлі товару саме з вказаними нами технічними та якісними характеристиками.
Ваші визначення "Так як одноразові підгузки працюють таким чином - рідина проходить через покривний шар і поглинається абсорбуючим матеріалом. При цьому рідина перетворюється на гель, що дозволяє їй утримуватися всередині підгузка, залишаючи поверхню сухою. Головне призначення підгузка – сухість та поглинальна здатність, а не визначений об’єм талії чи ретенція." є вашими особистими та не підтверджені будь якими документами. Що до розміру в поясі який ви пропонуєте змінити, то це ті розміри які дозволяють підібрати нашим пацієнтам потрібний розмір та запобігти протіканню. Ретенція - це показники утримання вологи в підгузку, цей показник є не менш важливим ніж поглинання, адже визначає скільки вологи може утримати підгузок щоб залишитись сухим та виконувати свою функцію поглинути та утримати вологу. Тому просимо вас, проаналізувати технічні вимоги та пропонувати вироби, що відповідають їм.
Згідно ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмету закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються ( тобто «може», але НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ !)
Кількість учасників, які можуть нам поставляти товар, з вказаними в закупівлі характеристиками ніяким чином не обмежується.
Відповідь замовника: 02.03.2021 14:27
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена