Процедура закупівлі оголошена 27.03.2017 16:41. Дата останніх змін - 18.05.2017 10:28
Обладнання ігрових майданчиків (Малі архітектурні форми - МАФ) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2017-03-27-002038-b | |
| ID | d13968e0d3944d00a3c7893a11399d37 |
Очікувана вартість закупівлі
779`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
1) гірка - 17 одиниць; 2)карусель - 19 одиниць; 3)гойдалка-балансир - 44 одиниці; 4) гойдалка одномісна - 13 одиниць; 5)гойдалка подвійна - 13 одиниць; 6)закрита пісочниця - 58 одиниць; 7)лавка напівкругла - 22 одиниці.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 779`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 4`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
27.03.17
Період уточнень
до 08.04.17
Період оскаржень
до 14.04.17
Подання пропозицій
до 18.04.17
Аукціон
19.04.17
Кваліфікація переможця
з 19.04.17
Пропозиції розглянуті
з 28.04.17
Завершена
18.05.17
06.04.2017, 10:32
тендерна документація
Загальне запитання щодо оголошення
1. В тендерній документації зазначено, що строк виконання договору орієнтовно до 31.07.2017 року.
Однак, згідно п.п. 3.1, 3.2,3.3. Договору вказано зовсім інші строки поставки:
3.1. Протягом 10 календарних днів Продавець зобов’язаний поставити Покупцю зразки Товару у кількості 7 одиниць (по одній кожного , а саме: гірка, карусель, гойдалка-балансир, пісочниця закритого типу, гойдалка подвійна, гойдалка одинарна, лавка напівкругла).
3.2. У разі узгодження зразків Товару між Сторонами підписується Лист узгодження зразків.
3.3. У разі узгодження поставлених згідно п. 3.1. Договору зразків Товару залишок Товару передається Продавцем протягом двадцяти календарних днів з моменту підписання листа узгодження зразків Сторонами.
Умови договору мають відповідати вимогам тендерної документації.
2. Тендерна документація містить розділ - Назва предмету закупівлі: МАФи (малі архітектурні форми) за кодом ДК 021:2015:37535200-9 – обладнання для ігрових майданчиків (арк.2).
Фактична назва повинна бути наступна: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор.
Роз’яснить будь-ласка чому Ви зазначили неправдиву назву предмету закупки?
3. Тендерна документація містить розділ – Процедура закупівлі (акр.2)
Це закупівля товарів. В чому саме закупівля має складний характер? Зверніть увагу, що відповідно до вимог складним має бути сама закупівля, а ні товар.
Згідно ч.1 ст.28 Закону у разі закупівлі товарів, що виробляються за окремо розробленою специфікацією, для яких існує постійно діючий ринок, критерієм оцінки є: ціна.
У разі здійснення закупівлі, яка має складний характер (сама закупівля, а не товар), застосовуються критерії оцінки: ціна та інші критерії оцінки.
Тобто, закупівля не є складною та Замовник зобов’язаний внести зміни в ТД.
Прошу роз’яснити, чому Вами зазначено що закупівля товару має складний характер? В чому саме полягає складність характеру закупівлі ди
4. Тендерна документація містить розділ - Інформація про закупівлю містить вимогу щодо предмету закупівлі: Позиція №3 – Гірка (арк.7).
«Сходинки сходового спуску – ламінована фанера з верхнім шаром з сітки, що перешкоджає ковзанню». (арк.7)
Це не опис закупки, це опис конкретного товару, конкретного виробника.
Яким стандартом це передбачено? Це передбачено ТУ якогось виробника, а ні державним стандартом. (п.3 ч.2 ст.22 Закону)
Посилання на стандартні вимоги відповідно до ДСТУ – відсутні (можливо запитати Замовника про те яким саме стандартам має відповідати ПЗ, чому цей ПЗ має відповідати продукції яку на ринку виробляє виключно «Інтератлетика»? та опис ПЗ складається виключно з опису елементів продукції яку виробляє виключно «Інтератлетика»? Опис ПЗ має описувати типові вироби.
Технологічне рішення оформлення сходинки вибране цим виробником не є оптимальним. Інші виробники вирішують це питання іншим шляхом, який є більш надійнішим ніж вибраний в цьому варіанту сходинки.
Прошу Вас роз’яснити якими саме державними стандартами встановлено саме це технологічне рішення?
5. Тендерна документація містить розділ - Інформація про закупівлю містить вимогу щодо предмету закупівлі: Позиція №8 – гойдалка одинарна (арк.11). «Як на малюнку або еквівалент. Арк.11»
Еквівалент чого саме? Конструктивних елементів, які застосовує саме цей виробник, чи гойдалки на фото в загалі (без зазначення окремих деталей притаманних виключному виробнику)?
6. Тендерна документація містить розділ - Інформація про закупівлю містить вимогу щодо предмету закупівлі: Позиція №8 – гойдалка одинарна (арк.11).
Опис: одномісна гойдалка виконана з прямокутної сталевої труби, і має високі характеристики міцності. Металеві розукоси балки гойдалки надають конструкції додаткову надійність.
Прямокутні сталеві труби під час виробництва дитячих гойдалок не застосовуються. З метою травмобезпечності застосовуються виключно круглі труби.
Металеві розукоси – це технологічне рішення конкретного виробника, а ні рішення що застосовується всіма виробниками. Це рішення спрямоване на економію матеріалу, а ні на надання додаткової надійності.
Обґрунтуйте застосування саме цього технологічного рішення? Яким державним стандартом чи експертним висновком підтверджується що воно надає конструкції додаткову безпеку?
7. Тендерна документація містить розділ - Інформація про закупівлю - Пункт 7 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт): учасник зобов’язаний надати інформацію про субпідрядника (арк.13).
Предметом закупівлі є товар, а ні роботи. Вказаний пункт тендерної документації не відповідає вимогам п.17 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З’ясуйте будь ласка це питання, та в разі необхідності зробить зміни до тендерної документації, виключивши це питання, оскільки воно складене з порушенням п.17 ч.2 ст.22 Закону
8. Тендерна документація містить розділ - Оцінка тендерних пропозицій – Перелік критеріїв та методика оцінки (арк.13)
Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до ч.1 ст.28 Закону.
Критеріями оцінки є:
1. Ціна, яка включає вартість доставки з урахуванням ПДВ
2. Наявність акційних/маркетингових бонусних пропозицій (поставка додаткових товарів (МАФ) безкоштовно)
Заперечення щодо застосування критеріїв оцінки:
Згідно ч.1 ст.28 Закону у разі закупівлі товарів, що виробляються за окремо розробленою специфікацією, для яких існує постійно діючий ринок, критерієм оцінки є: ціна.
У разі здійснення закупівлі, яка має складний характер (сама закупівля, а не товар), застосовуються критерії оцінки: ціна та інші критерії оцінки.
Тобто, закупівля не є складною та Замовник зобов’язаний внести зміни в ТД.
Згідно ч.1 ст.1 Закону України «Про запобігання корупції» корупція - використання особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині першій статті 3 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей;
Тобто, Замовник офіційно вимагає Учасникам запропонувати надати вигоду, та всі учасники які нададуть ТП будуть хабародавцями.
Роз’яснить будь-ласка з якою метою Ви вимагаєте надання Вам неправомірної вигоди у вигляді – МАФ (дитячий ігровий комплекс), та що саме Ви маєте під назвою: дитячий ігровий комплекс (декілька елементів чи повноцінний комплекс)? Скільки на Вашу думку він має коштувати?
9. У пункті 2 Розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що маркетинговими бонусами можуть бути МАФи будь-якого виду, у той же час на сайті Уповноваженого органу зазначено: Дитячий ігровий комплекс. Просимо привести у відповідність.
Однак, згідно п.п. 3.1, 3.2,3.3. Договору вказано зовсім інші строки поставки:
3.1. Протягом 10 календарних днів Продавець зобов’язаний поставити Покупцю зразки Товару у кількості 7 одиниць (по одній кожного , а саме: гірка, карусель, гойдалка-балансир, пісочниця закритого типу, гойдалка подвійна, гойдалка одинарна, лавка напівкругла).
3.2. У разі узгодження зразків Товару між Сторонами підписується Лист узгодження зразків.
3.3. У разі узгодження поставлених згідно п. 3.1. Договору зразків Товару залишок Товару передається Продавцем протягом двадцяти календарних днів з моменту підписання листа узгодження зразків Сторонами.
Умови договору мають відповідати вимогам тендерної документації.
2. Тендерна документація містить розділ - Назва предмету закупівлі: МАФи (малі архітектурні форми) за кодом ДК 021:2015:37535200-9 – обладнання для ігрових майданчиків (арк.2).
Фактична назва повинна бути наступна: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор.
Роз’яснить будь-ласка чому Ви зазначили неправдиву назву предмету закупки?
3. Тендерна документація містить розділ – Процедура закупівлі (акр.2)
Це закупівля товарів. В чому саме закупівля має складний характер? Зверніть увагу, що відповідно до вимог складним має бути сама закупівля, а ні товар.
Згідно ч.1 ст.28 Закону у разі закупівлі товарів, що виробляються за окремо розробленою специфікацією, для яких існує постійно діючий ринок, критерієм оцінки є: ціна.
У разі здійснення закупівлі, яка має складний характер (сама закупівля, а не товар), застосовуються критерії оцінки: ціна та інші критерії оцінки.
Тобто, закупівля не є складною та Замовник зобов’язаний внести зміни в ТД.
Прошу роз’яснити, чому Вами зазначено що закупівля товару має складний характер? В чому саме полягає складність характеру закупівлі ди
4. Тендерна документація містить розділ - Інформація про закупівлю містить вимогу щодо предмету закупівлі: Позиція №3 – Гірка (арк.7).
«Сходинки сходового спуску – ламінована фанера з верхнім шаром з сітки, що перешкоджає ковзанню». (арк.7)
Це не опис закупки, це опис конкретного товару, конкретного виробника.
Яким стандартом це передбачено? Це передбачено ТУ якогось виробника, а ні державним стандартом. (п.3 ч.2 ст.22 Закону)
Посилання на стандартні вимоги відповідно до ДСТУ – відсутні (можливо запитати Замовника про те яким саме стандартам має відповідати ПЗ, чому цей ПЗ має відповідати продукції яку на ринку виробляє виключно «Інтератлетика»? та опис ПЗ складається виключно з опису елементів продукції яку виробляє виключно «Інтератлетика»? Опис ПЗ має описувати типові вироби.
Технологічне рішення оформлення сходинки вибране цим виробником не є оптимальним. Інші виробники вирішують це питання іншим шляхом, який є більш надійнішим ніж вибраний в цьому варіанту сходинки.
Прошу Вас роз’яснити якими саме державними стандартами встановлено саме це технологічне рішення?
5. Тендерна документація містить розділ - Інформація про закупівлю містить вимогу щодо предмету закупівлі: Позиція №8 – гойдалка одинарна (арк.11). «Як на малюнку або еквівалент. Арк.11»
Еквівалент чого саме? Конструктивних елементів, які застосовує саме цей виробник, чи гойдалки на фото в загалі (без зазначення окремих деталей притаманних виключному виробнику)?
6. Тендерна документація містить розділ - Інформація про закупівлю містить вимогу щодо предмету закупівлі: Позиція №8 – гойдалка одинарна (арк.11).
Опис: одномісна гойдалка виконана з прямокутної сталевої труби, і має високі характеристики міцності. Металеві розукоси балки гойдалки надають конструкції додаткову надійність.
Прямокутні сталеві труби під час виробництва дитячих гойдалок не застосовуються. З метою травмобезпечності застосовуються виключно круглі труби.
Металеві розукоси – це технологічне рішення конкретного виробника, а ні рішення що застосовується всіма виробниками. Це рішення спрямоване на економію матеріалу, а ні на надання додаткової надійності.
Обґрунтуйте застосування саме цього технологічного рішення? Яким державним стандартом чи експертним висновком підтверджується що воно надає конструкції додаткову безпеку?
7. Тендерна документація містить розділ - Інформація про закупівлю - Пункт 7 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт): учасник зобов’язаний надати інформацію про субпідрядника (арк.13).
Предметом закупівлі є товар, а ні роботи. Вказаний пункт тендерної документації не відповідає вимогам п.17 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З’ясуйте будь ласка це питання, та в разі необхідності зробить зміни до тендерної документації, виключивши це питання, оскільки воно складене з порушенням п.17 ч.2 ст.22 Закону
8. Тендерна документація містить розділ - Оцінка тендерних пропозицій – Перелік критеріїв та методика оцінки (арк.13)
Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до ч.1 ст.28 Закону.
Критеріями оцінки є:
1. Ціна, яка включає вартість доставки з урахуванням ПДВ
2. Наявність акційних/маркетингових бонусних пропозицій (поставка додаткових товарів (МАФ) безкоштовно)
Заперечення щодо застосування критеріїв оцінки:
Згідно ч.1 ст.28 Закону у разі закупівлі товарів, що виробляються за окремо розробленою специфікацією, для яких існує постійно діючий ринок, критерієм оцінки є: ціна.
У разі здійснення закупівлі, яка має складний характер (сама закупівля, а не товар), застосовуються критерії оцінки: ціна та інші критерії оцінки.
Тобто, закупівля не є складною та Замовник зобов’язаний внести зміни в ТД.
Згідно ч.1 ст.1 Закону України «Про запобігання корупції» корупція - використання особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині першій статті 3 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей;
Тобто, Замовник офіційно вимагає Учасникам запропонувати надати вигоду, та всі учасники які нададуть ТП будуть хабародавцями.
Роз’яснить будь-ласка з якою метою Ви вимагаєте надання Вам неправомірної вигоди у вигляді – МАФ (дитячий ігровий комплекс), та що саме Ви маєте під назвою: дитячий ігровий комплекс (декілька елементів чи повноцінний комплекс)? Скільки на Вашу думку він має коштувати?
9. У пункті 2 Розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що маркетинговими бонусами можуть бути МАФи будь-якого виду, у той же час на сайті Уповноваженого органу зазначено: Дитячий ігровий комплекс. Просимо привести у відповідність.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2017, 14:29)
1. Враховуючи той факт, що аукціон по даній закупівлі відбудеться 19.04.2017 р., необхідно брати до уваги, по перше: Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»). А у разі відхилення тендерної пропозиції, що визнана найбільш економічно вигідною, строк розгляду наступної також має не перевищувати 5-ти робочих днів; по друге: згідно ч.2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця; по третє: згідно п.п. 3.1., 3.3. проекту договору на закупівлю термін поставки Товару може сягати 30-ти днів. Таким чином, з моменту аукціону та до моменту поставки товару може пройти орієнтовно 2 місяці. Власне, слово «орієнтовно» і вживане в тендерній документації з метою врахування будь яких обставин, що можуть відбуватися під час проведення закупівлі.
2. МАФ-и, закупівлю яких оголошено, плануються встановлюватися на прибудинкових територіях багатоквартирних будинків м.Южноукраїнськ. А саме – на дитячих ігрових майданчиках, а не в парках розваг. Вважаємо претензії необґрунтовані з огляду на відповідність визначення предмету закупівлі вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. зі змінами і доповненнями. Додатково звертаємо увагу на те, що Ваші твердження, що КП ЖЕО вказало неправдиву назву предмета закупівлі є надуманими та некоректними, та залишаються виключно Вашою суб’єктивною точкою зору.
3. Надання закупівлі статусу «Така, що має складний характер» здійснювалася за рішенням тендерного комітету, і можливість вживання додаткових критеріїв оцінювання як-то «маркетингові бонуси», узгоджувалася в усному режимі із спеціалістами щомісячного юридичного журналу «Радник в сфері державних закупівель», підписантом якого є КП ЖЕО, та приймалася на засіданні тендерного комітету КП ЖЕО з метою найбільш ефективного використання коштів міського бюджету. Так, ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає Замовнику можливість надати закупівлі статус «закупівля, яка має складний характер» та встановити окрім основного критерію оцінки «Ціна» додаткові, перелік яких, враховуючи в статті слова «зокрема» не є вичерпним. Наголошуємо, що так, вірно, саме закупівля, а не товар має статус «складної». Відповідаючи на Ваші питання пояснюємо, що 1) КП ЖЕО було зазначено, що закупівля має складний характер з огляду на наявність окрім «Ціна» інших критеріїв оцінки, а саме «Наявність акційних/маркетингових бонусних пропозицій»; 2) Складність характеру закупівлі полягає в наявності додаткового критерію оцінювання.
4. Під час опису вимог щодо предмету закупівлі: Позиція №3 – Гірка (арк.7). «Сходинки сходового спуску – ламінована фанера з верхнім шаром з сітки, що перешкоджає ковзанню», КП ЖЕО керувалася виключно п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тобто, нами було зазначено детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі Такі характеристики та вимоги були складені за результатами роботи фахівців КП ЖЕО, та беручи до уваги рекомендації профільної постійної депутатської комісії Южноукраїнської міської ради, враховуючи ст. 73 ЗУ «Про місцеве самоврядування». КП ЖЕО не керувалося будь-якими державними стандартами при визначенні технологічного оформлення сходинок гірки. Власне, цих вимог до Замовника в ЗУ «Про публічні закупівлі» и не встановлено. Також, ми не керувалися ні технологією «Інтератлетика» ні технологією будь-яких інших виробників подібної продукції. Це виключно Ваша суб’єктивна точка зору. Окрім того, звертаємо увагу, що на стор. 13 записано, що «Допускаються незначні відхилення в параметрах кожної окремої малої архітектурної форми». На Ваше запитання, вважаємо за доцільне внести зміни до тендерної документації та викласти вищевказане речення в наступній редакції «Допускаються незначні відхилення в параметрах та відхилення в технологічних рішеннях елементів кожної окремої малої архітектурної форми (без зниження параметрів надійності, міцності, та безпеки виробу)».
5. Словосполучення «Як на малюнку або еквівалент» власне дає вичерпну відповідь на Ваше питання. Мається на увазі гойдалки на фото взагалі. Технічні характеристики гойдалки вказані нижче відповідної позиції технічної документації.
6. В даному випадку КП ЖЕО керувалася виключно п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тобто, нами було зазначено детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі Такі характеристики та вимоги були складені за результатами роботи фахівців КП ЖЕО та носять виключно суб’єктивний характер оцінювання необхідності такого технологічного рішення. КП ЖЕО не керувалося будь-якими державними стандартами чи експертними висновками при визначенні того, що таке технологічне рішення надає конструкції додаткову безпеку. Окрім того, звертаємо увагу, що на стор. 13 записано, що «Допускаються незначні відхилення в параметрах кожної окремої малої архітектурної форми». На Ваше запитання, вважаємо за доцільне внести зміни до тендерної документації та викласти вищевказане речення в наступній редакції «Допускаються незначні відхилення в параметрах та відхилення в технологічних рішеннях елементів кожної окремої малої архітектурної форми (без зниження параметрів надійності, міцності, та безпеки виробу)»
7. В даному пункту допущено технічну помилку,яку виправляємо шляхом внесення відповідних змін. Дякуємо за зауваження.
8. Викладені Вами твердження в даному запитанні є виключно Вашою суб’єктивною точкою зору та трактуванням відповідного законодавства. Вважаємо їх такими, що не відповідають дійсності, а, місцями, й некоректними. КП ЖЕО завжди вживало і вживає всіх заходів аби його діяльність була прозорою та відповідала вимогам чинного законодавства. Враховуючи неабиякий за величиною розмах ринку виготовлення елементів дитячих ігрових майданчиків, ставлячи за мету найбільш ефективне використання коштів міського бюджету, та корисність для маленьких жителів міста та їх батьків, враховуючи за можливе і не всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі» встановити додатковий критерій закупівлі, КП ЖЕО надало статус закупівлі «така,що має складний характер» та встановило додатковий критерій оцінювання. Всі можливі учасники знаходяться в рівних умовах а критерій (коефіцієнт) оцінювання однаково застосовується до всіх учасників. Вважаємо, що маркетингові бонуси (акції, рітейли, ретро-бонуси та інші маркетингові заходи) є цілком природною практикою конкуренції на відповідному ринку, і не бачимо підстав і заборон з боку законодавства не скористатися такою можливістю в рамках проведення відкритих торгів. Надання закупівлі статусу «Така, що має складний характер» здійснювалася за рішенням тендерного комітету, і можливість вживання додаткових критеріїв оцінювання як-то «маркетингові бонуси», узгоджувалася в усному режимі із спеціалістами щомісячного юридичного журналу «Радник в сфері державних закупівель», підписантом якого є КП ЖЕО, та приймалася на засіданні тендерного комітету КП ЖЕО з метою найбільш ефективного використання коштів міського бюджету. Так, ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає Замовнику можливість надати закупівлі статус «закупівля, яка має складний характер» та встановити окрім основного критерію оцінки «Ціна» додаткові, перелік яких, враховуючи в статті слова «зокрема» не є вичерпним.
Визначення поняття дитячого ігрового комплексу, його розміру та вартості є виключно прерогативою учасника. Будь-яких вимог в даному розумінні, вважаємо, КП ЖЕО робити не вправі, з метою недопущення дискримінації учасників.
9. В даному пункту допущено технічну помилку,яку виправляємо шляхом внесення відповідних змін. Дякуємо за зауваження.
Також до документації надаємо копію протоколу тендерного комітету №38 від 27.03.2017 р.
2. МАФ-и, закупівлю яких оголошено, плануються встановлюватися на прибудинкових територіях багатоквартирних будинків м.Южноукраїнськ. А саме – на дитячих ігрових майданчиках, а не в парках розваг. Вважаємо претензії необґрунтовані з огляду на відповідність визначення предмету закупівлі вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. зі змінами і доповненнями. Додатково звертаємо увагу на те, що Ваші твердження, що КП ЖЕО вказало неправдиву назву предмета закупівлі є надуманими та некоректними, та залишаються виключно Вашою суб’єктивною точкою зору.
3. Надання закупівлі статусу «Така, що має складний характер» здійснювалася за рішенням тендерного комітету, і можливість вживання додаткових критеріїв оцінювання як-то «маркетингові бонуси», узгоджувалася в усному режимі із спеціалістами щомісячного юридичного журналу «Радник в сфері державних закупівель», підписантом якого є КП ЖЕО, та приймалася на засіданні тендерного комітету КП ЖЕО з метою найбільш ефективного використання коштів міського бюджету. Так, ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає Замовнику можливість надати закупівлі статус «закупівля, яка має складний характер» та встановити окрім основного критерію оцінки «Ціна» додаткові, перелік яких, враховуючи в статті слова «зокрема» не є вичерпним. Наголошуємо, що так, вірно, саме закупівля, а не товар має статус «складної». Відповідаючи на Ваші питання пояснюємо, що 1) КП ЖЕО було зазначено, що закупівля має складний характер з огляду на наявність окрім «Ціна» інших критеріїв оцінки, а саме «Наявність акційних/маркетингових бонусних пропозицій»; 2) Складність характеру закупівлі полягає в наявності додаткового критерію оцінювання.
4. Під час опису вимог щодо предмету закупівлі: Позиція №3 – Гірка (арк.7). «Сходинки сходового спуску – ламінована фанера з верхнім шаром з сітки, що перешкоджає ковзанню», КП ЖЕО керувалася виключно п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тобто, нами було зазначено детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі Такі характеристики та вимоги були складені за результатами роботи фахівців КП ЖЕО, та беручи до уваги рекомендації профільної постійної депутатської комісії Южноукраїнської міської ради, враховуючи ст. 73 ЗУ «Про місцеве самоврядування». КП ЖЕО не керувалося будь-якими державними стандартами при визначенні технологічного оформлення сходинок гірки. Власне, цих вимог до Замовника в ЗУ «Про публічні закупівлі» и не встановлено. Також, ми не керувалися ні технологією «Інтератлетика» ні технологією будь-яких інших виробників подібної продукції. Це виключно Ваша суб’єктивна точка зору. Окрім того, звертаємо увагу, що на стор. 13 записано, що «Допускаються незначні відхилення в параметрах кожної окремої малої архітектурної форми». На Ваше запитання, вважаємо за доцільне внести зміни до тендерної документації та викласти вищевказане речення в наступній редакції «Допускаються незначні відхилення в параметрах та відхилення в технологічних рішеннях елементів кожної окремої малої архітектурної форми (без зниження параметрів надійності, міцності, та безпеки виробу)».
5. Словосполучення «Як на малюнку або еквівалент» власне дає вичерпну відповідь на Ваше питання. Мається на увазі гойдалки на фото взагалі. Технічні характеристики гойдалки вказані нижче відповідної позиції технічної документації.
6. В даному випадку КП ЖЕО керувалася виключно п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тобто, нами було зазначено детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі Такі характеристики та вимоги були складені за результатами роботи фахівців КП ЖЕО та носять виключно суб’єктивний характер оцінювання необхідності такого технологічного рішення. КП ЖЕО не керувалося будь-якими державними стандартами чи експертними висновками при визначенні того, що таке технологічне рішення надає конструкції додаткову безпеку. Окрім того, звертаємо увагу, що на стор. 13 записано, що «Допускаються незначні відхилення в параметрах кожної окремої малої архітектурної форми». На Ваше запитання, вважаємо за доцільне внести зміни до тендерної документації та викласти вищевказане речення в наступній редакції «Допускаються незначні відхилення в параметрах та відхилення в технологічних рішеннях елементів кожної окремої малої архітектурної форми (без зниження параметрів надійності, міцності, та безпеки виробу)»
7. В даному пункту допущено технічну помилку,яку виправляємо шляхом внесення відповідних змін. Дякуємо за зауваження.
8. Викладені Вами твердження в даному запитанні є виключно Вашою суб’єктивною точкою зору та трактуванням відповідного законодавства. Вважаємо їх такими, що не відповідають дійсності, а, місцями, й некоректними. КП ЖЕО завжди вживало і вживає всіх заходів аби його діяльність була прозорою та відповідала вимогам чинного законодавства. Враховуючи неабиякий за величиною розмах ринку виготовлення елементів дитячих ігрових майданчиків, ставлячи за мету найбільш ефективне використання коштів міського бюджету, та корисність для маленьких жителів міста та їх батьків, враховуючи за можливе і не всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі» встановити додатковий критерій закупівлі, КП ЖЕО надало статус закупівлі «така,що має складний характер» та встановило додатковий критерій оцінювання. Всі можливі учасники знаходяться в рівних умовах а критерій (коефіцієнт) оцінювання однаково застосовується до всіх учасників. Вважаємо, що маркетингові бонуси (акції, рітейли, ретро-бонуси та інші маркетингові заходи) є цілком природною практикою конкуренції на відповідному ринку, і не бачимо підстав і заборон з боку законодавства не скористатися такою можливістю в рамках проведення відкритих торгів. Надання закупівлі статусу «Така, що має складний характер» здійснювалася за рішенням тендерного комітету, і можливість вживання додаткових критеріїв оцінювання як-то «маркетингові бонуси», узгоджувалася в усному режимі із спеціалістами щомісячного юридичного журналу «Радник в сфері державних закупівель», підписантом якого є КП ЖЕО, та приймалася на засіданні тендерного комітету КП ЖЕО з метою найбільш ефективного використання коштів міського бюджету. Так, ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає Замовнику можливість надати закупівлі статус «закупівля, яка має складний характер» та встановити окрім основного критерію оцінки «Ціна» додаткові, перелік яких, враховуючи в статті слова «зокрема» не є вичерпним.
Визначення поняття дитячого ігрового комплексу, його розміру та вартості є виключно прерогативою учасника. Будь-яких вимог в даному розумінні, вважаємо, КП ЖЕО робити не вправі, з метою недопущення дискримінації учасників.
9. В даному пункту допущено технічну помилку,яку виправляємо шляхом внесення відповідних змін. Дякуємо за зауваження.
Також до документації надаємо копію протоколу тендерного комітету №38 від 27.03.2017 р.
07.04.2017, 17:28
Протокол №38
Загальне запитання щодо оголошення
Вами надано копію протоколу №38 від 27,03,2017 року. Просимо звернути Вашу увагу, що данний протокол складено із порученням п.4 статті 11 ЗУ "Про публічні закупівлі" У рішенні тендерного комітету оформленного протоколом №38 не відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.04.2017, 13:19)
1. Дякуємо за слушне зауваження. В подальшому, при оформленні відповідних документів, подібні помилки не допускатимуться.
07.04.2017, 20:47
Інформація про технічні, якісні, та кількісні характеристики ПЗ
Запитання щодо предмету закупівлі Обладнання ігрових майданчиків (малі арх
п.6 (арк.5) Пісочниця закритого типу. Розміри 2150*1220*302мм роз'яснить будь ласка, що це за пісочниця яка заввершки 3 метри? Додайте будь-ласка малюнок чи креслення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.04.2017, 13:20)
Висота пісочниці в тендерній документації вказана 302 мм (міліметри), що становить 0,32 метри. Будьте уважніше.
07.04.2017, 21:00
Інформація про технічні, якісні, та кількісні характеристики ПЗ
Запитання щодо предмету закупівлі Обладнання ігрових майданчиків (малі арх
ч.6 п.4 Гойдалка подвійна. "Як на малюнку або еквівалент. Двомісна гойдалка виконана з прямокутної сталевої труби, і мають високі характеристики міцності. Металеві розукоси балки гойдалки надають конструкції додаткову надійність." 1) на малюнку гойдалка виконани з круглої труди, в описі Замовник зазначає вимоги, що гойдалка має бути виконана з прямокутної труби - так яка повинна бути труба кругла як на малюнку. чи прямокутна як в описі? 2) Металеві розукоси балки гойдалки з прямокутної труби значно зменшать надійність труби. Надайте будь-ласка креслення цьго елементу, проект із обгрунтуванням розрахунку додаткової надійності; 3) Металева конструкція гойдалки, яка пройшла випробування в лабораиторії та отримала сертифікат якості, має витримувати навантаження 5-10 т., обгрунтуйте будь-ласка яку саме додаткову надійність повинна мати гойдалка яку Ви замовляєте? 4) надайте будь-ласка проект, чи технічне замовлення відповідно якого Ви підготували тендерну пропозицію на закупівлю гойдалки з додатковою надійністю (яке навантаження вона має витрумувати, які додаткови характеристики має виконувати).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.04.2017, 13:23)
Вважаємо, що на малюнку неможливо розгледіти, що гойдалка виконана з круглої труби. Окрім того, якщо навіть це і було б так, то в технічній документації на стор. 13 записано, що «Допускаються незначні відхилення в параметрах та відхилення в технологічних рішеннях елементів кожної окремої малої архітектурної форми (без зниження параметрів надійності, міцності, та безпеки виробу)». Окрім того під малюнком записано «Як на малюнку або еквівалент»; згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі лише у разі потреби. КП ЖЕО не вважало і не вважає за доцільне розміщувати в тендерній документації плани чи креслення подвійної гойдалки; у КП ЖЕО відсутній проект чи технічне замовлення відповідно до яких було описано подвійну гойдалку, що ми маємо намір придбати, так як їх наявність не вимагається законодавством. Відповідний опис із вказаними параметрами було виконано за результатами моніторингу подібних виробів в мережі Інтернет та огляду елементів дитячих ігрових майданчиків на території міста, зважаючи на їх надійність та відсутність потреби у ремонті впродовж значного терміну експлуатації. В КП ЖЕО відсутні уповноважені спеціалісти, які б могли виконувати креслення чи технічні завдання таких виробів; Профільна труба в описі виробу була вказана з міркувань, що з однаковою площею перетину та з однаковим співвідношенням зовнішніх та внутрішніх розмірів в порівнянні з круглою трубою, вона (профільна труба) є міцнішою на 18%-20%, що надає т.н. додаткову надійність.
07.04.2017, 22:30
Інформація про технічні, якісні, та кількісні характеристики ПЗ
Запитання щодо предмету закупівлі Обладнання ігрових майданчиків (малі арх
ч.6 п.2 Гойдалка-балансир. На малюнку спинки є. а в описі спонок гойдалки немає. Будь ласка розяснить, чи потрібні спинки на гойдалці (як на малюнку) чи ні. Надайте будь-ласка креслення та вимоги. Матеріал гойдалки: в описі зазначено сталевий профіль перетином 25х25 і кругла труба діаметром 20, 31, і 38 мм., а на малюнку все зроблено з круглої труби. Розяснить будь ласка, з якої саме труби (з перетином чи кругла) необхідно виогтовити гойдалку-балансир? Надайте креслення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.04.2017, 13:24)
В технічній документації на стор. 13 записано, що «Допускаються незначні відхилення в параметрах та відхилення в технологічних рішеннях елементів кожної окремої малої архітектурної форми (без зниження параметрів надійності, міцності, та безпеки виробу)». Проте, бажано щоб спинки на гойдалці-балансирі були в наявності, для додаткової безпеки дітей. Щодо труби: малюнок це лише приблизна візуалізація того як має виглядати відповідний виріб. Для цього під малюнком стоїть запис «Як на малюнку або еквівалент». Повторно акцентуємо Вашу увагу, що в документації на стор. 13 записано, що «Допускаються незначні відхилення в параметрах та відхилення в технологічних рішеннях елементів кожної окремої малої архітектурної форми (без зниження параметрів надійності, міцності, та безпеки виробу)»
07.04.2017, 22:47
Інформація про предмет закупівлі
Запитання щодо предмету закупівлі Обладнання ігрових майданчиків (малі арх
ч.6 п.8 Гойдалка одинарна. "Як на малюнку або еквівалент. Одномістна гойдалка виготовлена з прямокутної сталевої труби, і має високі характеристики мічності. Металеві розукоси балки гойдалки надають конструкції додаткову надійність.". 1) на малюнку гойдалка виконана з круглої труби, в описі ви бвжаєте закупити гойдалку з прямокутної труби. 2) Металеві розукоси пряімокутної труби, зменшують міцність труби. Надайте будь ласка документ (експертиза, проект, технічне завдання, наукове дослідження) яке обгрунтовує. що розукоси прямокутної труби, надають конструкції додаткову надійність. 3) яким чином Замовник вимірює цю додаткову надійність? надайте будь ласка крітерії вимірювання цією надійності. 4) Враховуючи, що стандартна гойдалки має витрумувати навантаження на конструкцію вагою 5-10 т., яку саме додаткову надійнсіть вимагає від конструкції гойдалки з розукосами Замовник: 20т., 50т., 100т.; чи можливо Замовник вважає. що розукоси гойдалки завдадуть їх додаткову надійність від іншого пошкодження (термічного, радіаційного, чи іншого)? Надайте будь ласка документ, що підвтерджує що розукоси гойдалки виконаної з прямокутної труди надають їй додаткову надійність (експертне дослідження, висновок експертизи, наукове дослідження, тощо).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.04.2017, 13:26)
Вважаємо, що на малюнку неможливо розгледіти, що гойдалка виконана з круглої труби. Окрім того, якщо навіть це і було б так, то в технічній документації на стор. 13 записано, що «Допускаються незначні відхилення в параметрах та відхилення в технологічних рішеннях елементів кожної окремої малої архітектурної форми (без зниження параметрів надійності, міцності, та безпеки виробу)». Окрім того під малюнком записано «Як на малюнку або еквівалент»; згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі лише у разі потреби. КП ЖЕО не вважало і не вважає за доцільне розміщувати в тендерній документації плани чи креслення одинарної гойдалки; у КП ЖЕО відсутній проект чи технічне замовлення відповідно до яких було описано одинарну гойдалку, що ми маємо намір придбати, так як їх наявність не вимагається законодавством. Відповідний опис із вказаними параметрами було виконано за результатами моніторингу подібних виробів в мережі Інтернет та огляду елементів дитячих ігрових майданчиків на території міста, зважаючи на їх надійність та відсутність потреби у ремонті впродовж значного терміну експлуатації. В КП ЖЕО відсутні уповноважені спеціалісти, які б могли виконувати креслення чи технічні завдання таких виробів. Профільна труба в описі виробу була вказана з міркувань, що з однаковою площею перетину та з однаковим співвідношенням зовнішніх та внутрішніх розмірів в порівнянні з круглою трубою, вона (профільна труба) є міцнішою на 18%-20%, що надає т.н. додаткову надійність.
07.04.2017, 23:00
Інформація про технічні, якісні, та кількісні характеристики ПЗ
Запитання щодо предмету закупівлі Обладнання ігрових майданчиків (малі арх
ч.6 п.3 Карусель. Варіант каруселі який замовляє Замовник не виконує майже жоден виробник, оскільки даний варіант каруселі дуже небезпечних для дітей. Фактично це мясорубка. Кожна дитина яка потрапить в зону дії цієї каруселі отримає певні пошкодження. Всі нови типи каруселі. обовязково обмежують фізичне потрапляння дитини в зону діїх каруселі. Навіщо Замонику, за кошти платників податків, закуповувати небезпечні каруселі, які не виготовляє жоден виробник?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.04.2017, 13:27)
В технічній документації на стор. 13 записано, що «Допускаються незначні відхилення в параметрах та відхилення в технологічних рішеннях елементів кожної окремої малої архітектурної форми (без зниження параметрів надійності, міцності, та безпеки виробу)». Малюнок це лише приблизна візуалізація того як має виглядати відповідний виріб. Для цього під малюнком стоїть запис «Як на малюнку або еквівалент». Тобто, учасник має право запропонувати альтернативний вид каруселі, із власними технологічними рішеннями щодо окремих елементів, які будуть надавати відповідному виробу додаткової надійності та підвищувати параметри безпеки. Вважаємо за потрібне зауважити що будь-яка карусель може бути небезпечною у разі недотримання техніки безпеки та правил її експлуатації.
Окрім того у Вашому питанні відсутня послідовність, а саме: на початку питання Ви пишете, що «не виконує майже жоден виробник», а в кінці питання стверджуєте, що «які не виготовляє жоден виробник». То неможливо зрозуміти, яке твердження є вірним.
Окрім того у Вашому питанні відсутня послідовність, а саме: на початку питання Ви пишете, що «не виконує майже жоден виробник», а в кінці питання стверджуєте, що «які не виготовляє жоден виробник». То неможливо зрозуміти, яке твердження є вірним.
07.04.2017, 23:08
Інформація про предмет закупівлі
Запитання щодо предмету закупівлі Обладнання ігрових майданчиків (малі арх
Відповідно до ч.3 тендерної документації Замовник визначив очікувану вартість предмету закупівлі в сумі 776000 грн. Однак, вартість перелічених елементів, за даними сайтів виробників складає приблизно 950-1200 тис. грн. Система Прозорро, в порушення вимог Закону "Про публічні закупівл" не надає можливості учасникам пропонувати товари за ціною більшою ніж очікувана вартість Замовника. Надайте розяснення, яким чином розраховувалась очікувана вартість, з посиланням на джерела інформації про ринкові ціни виробників аналогічної продукції. Якщо очікувана вартість Замовника залишиться без змін, вірогідно що жоден з учасників не заявить своєї пропозиції. Навіщо Замовнику зазначати ціну нижчу за ринкову на 20-25%?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.04.2017, 13:29)
Ваше питання аргументоване виключно суб’єктивними, нічим не підтвердженими доводами. Ваше бажання, як можливого Виробника відповідної продукції або дистриб'ютора такої продукції, заробити більше є цілком зрозумілим. КП ЖЕО ж, в свою чергу, має змогу оголосити закупівлю саме такої кількості МАФів (кількість визначена на підставі акту обстеження стану дитячих майданчиків складеного за підсумками роботи фахівців КП ЖЕО та спеціалістів управлінь Южноукраїнської міської ради) із бюджетом в саме таку суму виключно у відповідності до коштів, що були виділені із міського бюджету, не більше. У разі відсутності учасників закупівлі, або по будь-яким іншим причинам, відповідна закупівля буде відмінена або оголошена нами такою, що не відбулась. В такому випадку, під час оголошення наступної закупівлі, КП ЖЕО буде враховувати всі нюанси, що стануть прямою або опосередкованою причиною відміни даних торгів/визнання їх такими, що не відбулись (якщо таке станеться). Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна документація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
08.04.2017, 10:15
Складний характер закупівлі
Запитання щодо предмету закупівлі Обладнання ігрових майданчиків (малі арх
Відповідач Замовника: «Надання закупівлі статусу «Така, що має складний характер» здійснювалася за рішенням тендерного комітету, і можливість вживання додаткових критеріїв оцінювання як-то «маркетингові бонуси», узгоджувалася в усному режимі із спеціалістами щомісячного юридичного журналу «Радник в сфері державних закупівель», підписантом якого є КП ЖЕО, та приймалася на засіданні тендерного комітету КП ЖЕО з метою найбільш ефективного використання коштів міського бюджету.»
Учасники є платниками податків в Україні, платять заробітну плату найманим працівникам, платять податок на землю, інвестуються кошти в створення нових робочих місць. Учасник не є благодійною організацією, а створений з метою отримання прибутку, та не зобов’язаний жодним законом надавати Замовнику в подарунок дитячий ігровий майданчик.
Пояснить будь ласка, Ви грунтуючись на якому законі тендерний комітет Замовника вирішив, що вимагання неправомірної вигоди, оформлене протоколом тендерного комітету є «маркетинговим бонусом», а ні вимаганням хабаря? Пояснить будь ласка узгодження в усному режимі із спеціалістами щомісячного юридичного журналу «Радник в сфері державних закупівель», вимагання неправомірної вигоди звільняє учасників тендерного комітету, які поставили свої підписи під протоколом без поіменного голосування, від кримінальної відповідальності та відповідальності за корупційні діяння?
Учасники є платниками податків в Україні, платять заробітну плату найманим працівникам, платять податок на землю, інвестуються кошти в створення нових робочих місць. Учасник не є благодійною організацією, а створений з метою отримання прибутку, та не зобов’язаний жодним законом надавати Замовнику в подарунок дитячий ігровий майданчик.
Пояснить будь ласка, Ви грунтуючись на якому законі тендерний комітет Замовника вирішив, що вимагання неправомірної вигоди, оформлене протоколом тендерного комітету є «маркетинговим бонусом», а ні вимаганням хабаря? Пояснить будь ласка узгодження в усному режимі із спеціалістами щомісячного юридичного журналу «Радник в сфері державних закупівель», вимагання неправомірної вигоди звільняє учасників тендерного комітету, які поставили свої підписи під протоколом без поіменного голосування, від кримінальної відповідальності та відповідальності за корупційні діяння?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.04.2017, 13:32)
Повторно відповідаємо на аналогічне запитання: Викладені Вами твердження в даному запитанні є виключно Вашою суб’єктивною точкою зору та трактуванням відповідного законодавства. Вважаємо їх такими, що не відповідають дійсності, а, місцями, й некоректними. Враховуючи неабиякий за величиною розмах ринку виготовлення елементів дитячих ігрових майданчиків, ставлячи за мету найбільш ефективне використання коштів міського бюджету, та корисність для маленьких жителів міста та їх батьків, враховуючи за можливе і не всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі» встановити додатковий критерій закупівлі, КП ЖЕО надало статус закупівлі «така,що має складний характер» та встановило додатковий критерій оцінювання. Всі можливі учасники знаходяться в рівних умовах, а критерій (коефіцієнт) оцінювання однаково застосовується до всіх учасників. Вважаємо, що маркетингові бонуси (акції, рітейли, ретро-бонуси та інші маркетингові заходи) є цілком природною практикою конкуренції на відповідному ринку, і не бачимо підстав і заборон з боку законодавства не скористатися такою можливістю в рамках проведення відкритих торгів. З іншого боку, ніхто жодним чином нікого не зобов’язує надавати, як Ви пишете «подарунки». Це суто Ваше визначення, яке не має нічого спільного із реальністю. Повторно наголошуємо, що ані КП ЖЕО, ані його посадові особи не вимагають від будь-кого будь-якої неправомірної вигоди. Це виключно Ваше суб’єктивне (хибне) трактування законодавства та видавання бажаного за дійсне. МАФи придбаваються для територіальної громади та встановлюються в місцях загального користування (дитячі майданчики прибудинкових територій) міста. Про яку неправомірну вигоду для посадових осіб КП ЖЕО взагалі може йти мова?!