Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.03.2017 16:12. Дата останніх змін - 18.05.2017 17:59

66510000-8 Послуги щодо страхування загальної відповідальності провайдера аеронавігаційного обслуговування -

Ідентифікатор закупівлі UA-2017-03-23-002217-b  
ID b5bfb6dfacfe426f8ad564c7c4d08855  
Очікувана вартість закупівлі
30`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ  
Очікувана вартість закупівлі 30`000`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 50`000.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 900`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
23.03.17
Період уточнень
до 23.04.17
Період оскаржень
до 29.04.17
Подання пропозицій
до 03.05.17
Прекваліфікація
з 03.05.2017
Оскарження прекваліфікації
до 22.05.2017
Торги відмінено
18.05.17
04.04.2017, 12:39
конкретизація вимог до перестраховиків
Загальне запитання щодо оголошення
Запитання наступне:
Згідно з п.3 ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» підпункт 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної документації» серед документів, що повинні надаватися учасником, вказано (п.п. 11)
- гарантійний лист учасника про те, що він зобов’язується забезпечити перестрахування не менше ніж 99% загальної страхової суми на міжнародному ринку страхових послуг Lloyd’s.

В той же час в Технічному завданні (Додаток 3 до Тендерної документації) зазначено:
«7. Перестрахування ризиків повинно здійснюватися на міжнародному ринку страхових послуг, за виключенням страхового ринку Російської Федерації та без залучення її суб’єктів, через перестрахового брокера ринку страхових послуг Lloyd’s, його представника або його представництво в Україні, діяльність яких відповідатиме чинному законодавству України.
8. Не менше 99,00% від загальної страхової суми повинно бути перестраховано у перестраховиків-нерезидентів, що мають рейтинг фінансової надійності (стійкості) у відповідності до п.2 Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків-нерезидентів, затверджених Розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 11.07.2013 № 2262.»

Просимо все ж таки конкретизувати вимоги до перестраховиків. Це мають бути лише перестраховики Lloyd’s чи перестрахування ризиків може здійснюватися у інших перестраховиків на надійних міжнародних ринках страхових послуг розташованих в ЕС, США, Великобританії та інших країнах світу з дотриманням п.2 Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків-нерезидентів, затверджених Розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 11.07.2013 № 2262.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2017, 12:34)
Повний текст відповіді надано у прикріпленому файлі "Перелік змін".
1. В технічному завданні викласти в новій редакції наступні пункти:
П. 7. Перестрахування ризиків повинно здійснюватися на міжнародному ринку страхування Lloyd’s, за виключенням страхового ринку Російської Федерації та без залучення її суб’єктів.
П. 8. Не менше 99,00% від загальної страхової суми повинно бути перестраховано у перестраховиків-нерезидентів на міжнародному ринку страхування Lloyd’s, що мають рейтинг фінансової надійності (стійкості) у відповідності до п.2 Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків-нерезидентів, затверджених Розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 11.07.2013 № 2262.
П. 12. Для підтвердження можливості підписання договору переможець зобов’язується протягом 14 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та отримання Авторизаційного листа, надати Замовнику копію документу (або попереднього документу), передбаченого міжнародним ринком страхування Lloyd’s про перестрахування не менше 99,00% загальної страхової суми із зазначенням всіх перестраховиків-нерезидентів, прийнятих ними у перестрахування часток із підписами андерайтерів таких перестраховиків та відбитками їхніх печаток (штампів). Частка одного перестраховика-нерезидента, не повинна перевищувати 25% загальної страхової суми та не може бути розміщена на страховому ринку Російської Федерації або за участю її суб’єктів.
Ненадання такого документа буде вважатися відмовою переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації із наслідками відповідно до п.2 ч.1 статті 30 Закону (п. 6.3.2. Інструкції Учасникам).

2. В проекті договору викласти в новій редакції наступний пункт:
5.3.8. здійснити на весь строк дії договору перестрахування ризиків на міжнародному ринку страхування Lloyd’s.
12.04.2017, 14:36
Уточнення умов технічного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
На запит перестраховиків міжнародного ринку страхування Lloyd's, з метою отримання умов та цін перестрахового покриття ризиків провайдера аеронавігаційного обслуговування просимо надати наступну інформацію:

Number of Loss of Separation Minima Infringements with direct ANS involvement:
1. Cat A or equivalent (most severe category)
a. Please advise further details
2. Cat B
3. Cat C
4. Cat D
5. Number of recorded runway incursions
a. Where there was no danger of a collision incident
b. Where there was danger of a collision and avoiding action was necessary
i. In the case of b. please provide further details
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.04.2017, 17:08)
Щодо запитів по закупівлі:
1. «На запит перестраховиків міжнародного ринку страхування Lloyd's, з метою отримання умов та цін перестрахового покриття ризиків провайдера аеронавігаційного обслуговування просимо надати наступну інформацію: Number of Loss of Separation Minima Infringements with direct ANS involvement: 1. Cat A or equivalent (most severe category) a. Please advise further details 2. Cat B 3. Cat C 4. Cat D 5. Number of recorded runway incursions a. Where there was no danger of a collision incident b. Where there was danger of a collision and avoiding action was necessary i. In the case of b. please provide further details».
2. «Прохання надати наступну інформацію для отримання відповіді від Перестраховика міжнародного ринку страхування Lloyd's: Количество убытков, связанных с минимальным нарушением закона с непосредственным участием Аэронавигационной службы. 1. Категория А или эквивалент ( наиболее суровая категория) а) Пожалуйста, сообщите последующие подробности 2. Категория Б 3. Категория В 4. Категория Г 5. Количество зарегистрированных неразрешенных выездов на ВПП а)когда не было опасности столкновения б) когда была опасность столкновения и уклоняющийся маневр был необходим В случае б) , предоставьте подробную информацию.».

На Ваші вимоги повідомляємо, що з моменту створення підприємства в 1992 році фінансових збитків, пов’язаних з порушенням законів з безпосередньою участю Аеронавігаційної служби Державного підприємства обслуговування повітряного руху України, зафіксовано не було.
Інформація за категоріями, наведеними у Вашому запиті, у Замовника відсутня, оскільки за даною класифікацією інформація не збирається та не використовується.
Додатково повідомляємо, що за результатами оцінки зрілості систем управління безпекою Європейською організацією з безпеки аеронавігації у 2016 році Украерорух посів 10-те місце серед 47 європейських провайдерів.
Усі положення тендерної документації залишаються без змін.
12.04.2017, 19:52
надання інформації щодо збитковості
Загальне запитання щодо оголошення
Прохання надати наступну інформацію для отримання відповіді від Перестраховика міжнародного ринку страхування Lloyd's:
Количество убытков, связанных с минимальным нарушением закона с непосредственным участием Аэронавигационной службы.
1. Категория А или эквивалент ( наиболее суровая категория)
а) Пожалуйста, сообщите последующие подробности
2. Категория Б
3. Категория В
4. Категория Г
5. Количество зарегистрированных неразрешенных выездов на ВПП
а)когда не было опасности столкновения
б) когда была опасность столкновения и уклоняющийся маневр был необходим
В случае б) , предоставьте подробную информацию.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.04.2017, 17:09)
Щодо запитів по закупівлі:
1. «На запит перестраховиків міжнародного ринку страхування Lloyd's, з метою отримання умов та цін перестрахового покриття ризиків провайдера аеронавігаційного обслуговування просимо надати наступну інформацію: Number of Loss of Separation Minima Infringements with direct ANS involvement: 1. Cat A or equivalent (most severe category) a. Please advise further details 2. Cat B 3. Cat C 4. Cat D 5. Number of recorded runway incursions a. Where there was no danger of a collision incident b. Where there was danger of a collision and avoiding action was necessary i. In the case of b. please provide further details».
2. «Прохання надати наступну інформацію для отримання відповіді від Перестраховика міжнародного ринку страхування Lloyd's: Количество убытков, связанных с минимальным нарушением закона с непосредственным участием Аэронавигационной службы. 1. Категория А или эквивалент ( наиболее суровая категория) а) Пожалуйста, сообщите последующие подробности 2. Категория Б 3. Категория В 4. Категория Г 5. Количество зарегистрированных неразрешенных выездов на ВПП а)когда не было опасности столкновения б) когда была опасность столкновения и уклоняющийся маневр был необходим В случае б) , предоставьте подробную информацию.».

На Ваші вимоги повідомляємо, що з моменту створення підприємства в 1992 році фінансових збитків, пов’язаних з порушенням законів з безпосередньою участю Аеронавігаційної служби Державного підприємства обслуговування повітряного руху України, зафіксовано не було.
Інформація за категоріями, наведеними у Вашому запиті, у Замовника відсутня, оскільки за даною класифікацією інформація не збирається та не використовується.
Додатково повідомляємо, що за результатами оцінки зрілості систем управління безпекою Європейською організацією з безпеки аеронавігації у 2016 році Украерорух посів 10-те місце серед 47 європейських провайдерів.
Усі положення тендерної документації залишаються без змін.
21.04.2017, 14:34
Уточнення умов технічного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
На запит перестраховиків міжнародного страхового ринку просимо надати статистичну інформацію щодо наступних зафіксованих інцидентів (конфліктів, випадків) за участю диспетчерів та інших працівників Украероруху:

1. Кількості інцидентів (конфліктів) щодо порушення мінімумів ешелонування (Separation Minima Infringements*) за відповідними категоріями: Категорія 1 (найбільш серйозні інциденти ). Категорія 2, Категорія 3, Категорія 4, Категорія 5.

*визначення Separation Minima Infringements відповідно до Eurocontrol ATM Lexicon: https://ext.eurocontrol.int/lexicon/index.php/Separation_minima_infringement

Визначення конфлікту відповідно до Наказу Міністерства Інфраструктури України від 07.11.2011р. №521 "Про затвердження Правил обслуговування повітряного руху з використанням систем спостереження»:

http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1382-11/page

пункт 1.3. Загальні положення.

конфлікт - conflict - сходження ПС в просторі і часі, якому передує передбачене порушення встановлених мінімумів ешелонування;

2. Кількість зафіксованих випадків несанкціонованих виїздів на злітно-посадкову смугу (Runway incursions**) . А. Кількість зафіксованих випадків без загрози зіткнення. Б. Кількість зафіксованих випадків з загрозою зіткнення (будь-ласка, надайте детальну інформацію за даними випадками).

**визначення Runway incursions відповідно до Eurocontrol ATM Lexicon: https://ext.eurocontrol.int/lexicon/index.php/Runway_incursion

**визначення несанкціонованого виїзду на злітно-посадкову смугу (Runway incursions) відповідно до Наказу Міністерства Транспорту та зв’язку України від 23.06.2010р. №383 "Про затвердження Правил обслуговування повітряного руху на цивільних аеродромах України":

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0979-10

пункт 1.5. Загальні положення.

Несанкціонований виїзд на ЗПС - runway incursion - будь-яка подія на аеродромі, пов'язана з небажаною присутністю ПС, транспортного засобу або особи на захищеній ділянці поверхні,

призначеної для виконання ПС посадки та зльоту
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.04.2017, 17:43)
Відповідно до Регулятивних вимог Євроконтролю з безпеки польотів при організації повітряного руху серії 2 (ESARR 2 Guidance to ATM Safety Regulators) за останні 7 років з 2010 по 2016 рік включно сталося порушень інтервалів:
- авіаційних подій – 0;
- серйозних інцидентів –0;
- крупних інцидентів – 2 (2010 р. – 1, 2012 р. – 1);
- важливих інцидентів – 4;
- вплив на безпеку польотів при ОрПР відсутній – 0;
- не визначено – 0.
З 1992 року подій, які спричинили фінансові втрати підприємства, не було.
За результатами вимірювання Євроконтролем досконалості системи управління безпекою польотів Украерорух у 2015 році посів 5 місце серед 45 європейських провайдерів (за 11 областями дослідження), у 2016 році – 10 місце серед 47 європейських провайдерів (за 17 областями дослідження).
Кількість несанкціонованих зайняттів ЗПС:
а) коли не було небезпеки зіткнення – 4;
б) коли була небезпека зіткнення і були виконанні дії із запобігання – 0.

Period: 2010 – 2016.
Separation Minima Infringements with ATM direct contribution:
Accident – 0;
Serious Incident – 0;
Major Incident – 2 (in 2010 – 1, in 2012 – 1)
Significant Incident – 4;
No safety effect – 0;
Not determined – 0.
Number of recorded runway incursions:
a. Where there was no danger of a collision incident – 4;
b. Where there was danger of a collision and avoiding action was necessary – 0.
Since 1992 there were no occurrences which led to financial losses of the company.
UkSATSE has the following ranks regarding the SMS maturity received during independent EUROCONTROL/CANSO survey:
2015 – 5th among 45 European air navigation service providers (11 areas of survey);
2016 – 10th among 47 European air navigation service providers (17 areas of survey).